Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Archivář
Autor: assage (Občasný) - publikováno 22.10.2005 (10:37:22)

Dny si lehají s listím k nohám,

abych se mohl pro ně ohnout

Hraju si s časem

Bořím pohled do vzpomínek

a otevírám sešit

Modrej kvítek vzlétne

a v piruetách

na konci věty sedá..



Poznámky k tomuto příspěvku
Barča (Občasný) - 22.10.2005 > Zajímavé ....( piruetách )
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 22.10.2005 >
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 23.10.2005 >

Není to špatné, ale kromě piruet by to chtělo ještě opravit datumy na data.

To je jako bys řekl místo chodíme nakupovat do obchodních center

                                    chodíme nakupovat do obchodních centrumů


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 23.10.2005 >

I když teď nad tím přemýšlím, tak je fakt, že pak by to bylo zaměnitelné s významem dat, jako údajů.

Ale stejně se mi datumy nějak příčej.


<reagovat 
assage (Občasný) - 23.10.2005 > ..ne, nemaž to je to zajímavý rajcovní loop..
<reagovat 
assage (Občasný) - 23.10.2005 > ..škoda,že nenaskákali i bodíky
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > piruleta je strašilvý slovo :o)
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 25.10.2005 > před nějakou dobou jsem se dověděla, že "datumy" je nesprávně, mělo by být "data", no ale od toho jsou básně, tam se může všechno :o)
a ty pirulety jsou bezva.
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 22.10.2005 > Promiň, zlobil mě počítač ! Neumím to smazat, bohužel .... Prosím, poraďte mi někdo, jak to mám vymazat.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 22.10.2005 > Barča> Zajímavé, jak to děláš?      5
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 22.10.2005 > Barča> 

dobrý večer,

 

klikneš u každé poznámky na "upravit", vymažeš, odentruješ


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 22.10.2005 > Barča> Mám pocit, že příspěvek jde smazat, když se smaže celý text. Prázdný příspěvek asi smazat nejde. Ješte to vyzkouším.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 22.10.2005 > Barča> kdybys nešťourala nebyla bys za šaška. Haha...CHACHACHA
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 23.10.2005 > Barča> Bojím se, že to nepůjde...ale je to vcelku vtipné :o)

Dílko se mi líbí.
Body: 5
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 23.10.2005 > šedé>  Nikdy bych nevěřila, že počítač má takový smysl pro humor ! ---- ( Asi je to tím, že se maximální IQ spojil s IQ minimálním ...... ačkoli to se moc vytahuju .... )
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 23.10.2005 > Raimund>  Nějak se mi začal zpomalovat počítač, a to dost ( už dlouho mě to nedělal ), a tak jsem ho chtěla urychlit, a mačkala jsem opakovaně entr ! ( Dřív to někdy pomáhalo, ale už to dělat nebudu.)
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 23.10.2005 > Barča> Tak je tam asi virů a jiného neřádu naseto. Nepomohlo by defragmentovat disk ?
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 23.10.2005 > Barča> Já bych ten počítač nepřeceňoval :o))
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 23.10.2005 > Barča> Ano, člověk si myslí, že když bude klávesnice mačkat důrazně a mockrát...a prohodí k monitoru několik nelichotivých vět, dá si počítač říct a pohne zadkem. Tuhle jsem si takhle vytiskl 25X plánek cesty do Chomutova...nabízím k volnému odběru.
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.10.2005 > šedé> Upřímně jsi mě rozesmál !!! Že v tom nelítám sama ! Takhle bychom mohli ( my dva ) vyrábět tapety !!!

Jinak Raimunde, Tys mě vyděsil, dyk já mám drahej antivirovej licencovanej program !!! ( Ale bohužel starej křáp počítač ... )

<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 25.10.2005 > Barča> Věřím, že k velké potěše všech tapetovaných :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter