Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vesmírná pouť
Autor: wenusians (Občasný) - publikováno 30.10.2005 (00:42:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 30.10.2005 >
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 30.10.2005 > pozrela som si tvoje kresby už dávnejšie..spočiatku som sa do nich nevedela vžiť, možno pre akúsi tú vsugerovanú nedôveru k naivisticky pôsobiacemu umeniu..ale je v tom obsiahnutá taká miera fantázie, imaginácie a symbolov, ktoré sa možno opakujú, ale čímsi ma oslovujú..toto potrebuje cvik zručnosti, ja v tom totiž vidím viac než len pár ťahov ceruzkou.
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.10.2005 > Neewoa> Ja ti dekuji,je pravda že sem obcas dam i starsi po technicke strance nic moc ale jde o to ze vsechny obrazky nejsou malovane jen tuzkou ale i uhlem coz si asi vetsna lidi zde nevsimla,a vykreslit uhlem detaili nejsou tak jednoduche.Jsem rada ze se tu nasel clovicek kteryho me obrazky oslovuji moc dekuji za prizen.
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 30.10.2005 > máš tam daleko lepší.
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.10.2005 > buryzon> Vim o tom,ten to obrazek je zmé první zbírky a je delany i uhlem,tak nemuze vypadat stejne po technicke strance jako tuzkou,zajimaji me reakce i na me starsi namety ktere uz mam 2 roky davno namalovane....novi teprve prijdou.Bohuzel maluji po nocich a jeden obrazek tuzkou take maluji nekdy 3 tydny.Ac se to mozna zda lechke stinovani atd. tak mi ver i verte neni to nic jednoducheho.
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 30.10.2005 > trochu nechápu perspektivu toho okna
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.10.2005 > Balcarka> Tak to máš dobré, já nechápu nic :)))
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.10.2005 > Balcarka> Víte jistě, že je to okno?
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.10.2005 > Janahe> zrejme by jste tam potrebovali kolotoce aby jste to mohli pochopit.Presto dekuji za zajimave prispevky.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.10.2005 > wenusians> Myslím, že ani kolotoč by mi nepomohl, já se k tvým obrázkům obvykle nevyjadřuju, protože jdou mimo mne, nelíbí se mi a nechápu je, tady mě to svedlo k zavtipkování, když už jsem sem omylem vlezla. Omlouvám se. Normálně už ani na tvé obrázky neklikám, jen občas si nevšimnu.
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 30.10.2005 > wenusians> Perspektiva okna je normalni axonometrie, jen asi leckdo ceka bud technicky/nebo nametovy posun...
Body: 3
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.10.2005 > Janahe> Vsak ani neocekavam ze me obrazky kazdy pochopi a nezlobim se,ale na druhou stranu jsem rada ze se najdou lidi kteri mí obrazky chapou a proto maluji,kdyby to nezaujalo nikoho uz bych to davno vzdala.Ja osobne zase nemam rada depresivni a mrtvolny obrazky,jednoduse je to na kazdem a ja dekuji i za tvuj nazor.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.10.2005 > wenusians> no já nevím, ale jenom menší detail: Neustále říkáš maluji maluji, ale jak se dívám, tak se dívám, všude vidím kresby, dokonce je to i v sekci kresby. Je mi jasné, že víš jaký je mezi malbou a kresbou rozdíl, tak si prosím na to dávej pozor :)
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.10.2005 > Balcarka> Ja si myslim ze si na to pozor davam,malby beru malovany temperama,olejovkama atd. za to malovane tuzkou davam do skycu a nevim zda mam psat abych te potesila tuzkou kresby,tak je teda kleslim a nemaluji jestli te to uspokoji.Je legrace s tim dokazou lidi prijit,co za malickosti jim vadi.Navic chci podotknout ze jsem laik ktery nema zadne skoly,maluju proto ze me do toho znamy nuti ze se jim to libi a ze me to bavi a hlavne mam cisty svedomi jelikoz me vytvory videl jeden znamy Akademicky malíř p.Štěpanek a az na par malickosti se mu me obrazky ne malované ale kreslene!!!! aby jsi se na me za to nezlobila líbili a zrejme i k nemu budu chodit se dal učit,jelikoz me to nabidl.Jinak nejsem zadna umelkyne ani nikdy nebudu a tak nevim presne o co ti jde,kdyz se ti me vytvory nelibi tak si jich nevsimej nikdo te nenuti na ne koukat:o)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.10.2005 > wenusians> Nevím proč na mě útočíš, nikdy sem neřekla, že se mi tvoje výtvory nelíbí, nevím proč sem pleteš to jestli si nebo jestli chceš či budeš umělkyní, nezajímá mě jestli se tvoje díla líbí nějakému ak. mal. Štěpánkovi ani mě nezajímá z jakého důvodu tvoříš.
Jenom sem tě takticky upozornila, že kresba a malba je každé něco jiného a chtěla sem tě ušetřit nepříjemných situací, kdy tě ostatní budou mít za blbce, protože nepoznáš rozdíl mezi kresbou a malbou a není to rozhodně maličkost. Pro mě za mě si tomu říkej jak chceš, ty budeš za blbce, já ti chtěla jenom pomoct
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.10.2005 > Balcarka> Ja neutocim jen se my zda ze jde o slovičkareni,jsem uz tu docela dlouho a ty jsi prvni ktery to vadi.Tak jsem holt blba,zrejme maluji slovickama a ne rukou a tuzkou,slovicka jsou zremne dulezitejsi nez samotny obrazek.Tak ti ekuju za pomoct clovek aby se ted bal neco napsat aby to nebylo zase blbe....asi je lepsi nereagovat....coz me mrzi.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.10.2005 > wenusians> grrrr, takhle z tebe zostu, ty seš snad křáplá nebo já nevím. Co sem chtěla říct sem ti řekla, že ty si myslíš že proti tobě něco mám je tvoje mínus. Piš, kresli, maluj a reaguj, jen tak dál, ale myslím, že tohle je základní znalost, tak jak víš, jaké sou třeba druhy tužek a tak. Já vím že to víš, tak to prosím používej správně a nedělej tady chudáka.
že já se vůbec snažím
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 30.10.2005 > Asi te to bavi lidi urazet.....fajn ja osobne to nemam vezvyku ani to delat nebudu,chudaka ze sebe nedelam,jen pisi svuj nazor,ktery ti vadi.V pohode vim jak to ty myslis,jen se mi zda ze to prehanis,ale beru to.A resit to uz nebudu,jelikoz jsi dost drsna,vse jsem psala v klidu a hadat se nechci.Tak diky za pomoc
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 31.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter