Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Jména zvířat z kolekce Vyhráváte soutěž o nejdrsnějšího operátora
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 25.10.2005 (09:46:10)

Adam pojmenoval ta živá

já dávám jména    mrtvým

je co zapomínat

 

a dny jsou koťata

utopená v hlavě

 

občas drápkem čára -

mrtvolka dne na účtence

co zbylo mňouká tence

                          tence

 

vzpomínky    zvířata

přežívá Nejsmutnější



Poznámky k tomuto příspěvku
egil (Občasný,Redaktor) - 25.10.2005 >          
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kink (Občasný) - 25.10.2005 > a hele... :-)
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > kink> jo, je to ona ;o) dík!
<reagovat 
kalais (Občasný) - 25.10.2005 > jo

je dobrá
btw. mrtvolka muší bét?...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > kalais> asi jo, když tam naskočila :o)
nelíbí se ti jako taková, nebo jako zdrobnělinka?
<reagovat 
kalais (Občasný) - 25.10.2005 > i když víš co v celkovém kontextu druhé strofy tam sedí...ale nějak jsem proti ní zaujatá...:)

ale jinak báseň dobrá
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 25.10.2005 > líbí líbí

účtence
tence
tence

mě nějak dostalo
fakt jako...

hezky vystižený v krátkosti
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 25.10.2005 > ta zdrobnělinka je fakt divná... já bych to totiž ukončila hned po občas drápkem čára , ale já jsem dneska radikální a i normálně tomu prdlajs pominaju, takže asi tak
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > hajka> já dneska nejsem radikální - to by jinak nepřežil ani ten Nejsmutnější ;o)
a koťata maj holt mrtvolky, no - ty nedám, ty tam bejt musej!
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> Tak ja si to zakreju tlapkou a bude...:o)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > hajka> to je sice tvé svaté právo jakožto čtenáře - ale o hodně přijdeš, věř mi! ;o)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> tak já to teda jeste zkusim precist zejtra, trebas budu mene radikalisticka....
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 25.10.2005 >

tak to mě zas 'mrtvolky dnů' celkem tankujou :)

 


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > egil> aj, přívlastek jeden genitivní? ;o)
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 25.10.2005 >

je co zapomínat

 

a dny jsou koťata

utopená v hlavě

 

 

úplně slyším Navarku, jak to lehce usekává na patře....


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > mefisto> já se na patře většinou praštím do hlavy ;o)
<reagovat 
fff (Občasný) - 25.10.2005 > jihneš?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > zkrveziv> severnu :o)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> ok, od teď poneseš jméno Ta, co na kře tančí s polárními liškami a eskymo lízá tuze ráda.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > zkrveziv> já chci lízat Alfu Ursae Minoris!
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> hell...

nemusíš mi dokazovat, žes do školy chodívala za rakouska uherska, kdy to s tou latinou ještě nevypadalo tak mrtvolkovně:o)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > zkrveziv> nemusíš mi dokazovat, že jsi drzej, jak daleko vidíš dalekohledem, když tuhle hvězdářskou latinu zvládne prachsprostá Altavista ;o))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> astalavista, bejby?:o))))


nejsem drzej. možná jen malinkoučko, trošilinku. ale né moc...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > zkrveziv> chlastala bysta, jo! :oD
kdy zas bude náká slezina drzounků?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> ó, bůhví, že nevim, páč samotnýmu se mi momentálně scházet nechce. byl jsem v neděli s kalais a jejími kamarády na koncertovi - a koho nepotkáme - pana faustíka. nevadilo mi to, ale těch lidůch na mě bylo moc... a tak si tak teď samotařim, až je mi z toho krásně podzimno.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > zkrveziv> přebásníkováno, jasně ;o) tak to tě omlouvá, zůstaňte si mlaďoši v krunýřku, já si vytáhnu náký jiný želvy na salát
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> náký.... to je taky slovo:o)

a někdo ho dokonce zdokonaluje tak, že dělá čárku i nad n... ńáký...

uááá, nebuďte líní, třiďte odpad.
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 25.10.2005 > myslím, že je to opravdu povedená báseň, a to ne proto, že bych tzv. "fedroval" ( to je slovo, v nejmenovaném literárním obtýdeníku se používalo velmi často, rád bych věděl co znamená ), ale ta básnička mi přijde jakoby štastně vysvobozená ( i vysvobozující - nehledě na téma ), plynulá, vyřknutá. V kontextu tvejch věcí mi přijde, že je to něco nového...No už přestaávám žvanit, omlouvám se, dneska jsem OUT...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > Citizen> a to si klidně žvaň - tady se to očekává! :o)
vím, co je kádrovat - ale fedrovat taky netuším...

v kontextu mejch věcí je mi furt smutno ;o) ale Zdenda, teda jako Lyryk, poudal, že je náká nezvykle citlivá na mě, no... a moje imáge zlý holky může jít do háje, grrr ;o) dík!
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.10.2005 > Citizen> pozor! kelly z jakoby naskakujou pupeny na pažích, a to je pak radno utíkat... i když jsou to spíš pupínky... svalíčkové.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> hele, a já, když ti řeknu, že jihneš... to jako nic neznamená?:o))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > zkrveziv> mám ráda špenát, no!
a i ze svalíčku může přeskočit třebaaaa--- facička na tvou tvářičku! :o)
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 25.10.2005 > zkrveziv> pupeny z jakoby? jako že nechce jakoby ale doopravdy? Tak to chápu, jenže já jsem takovej pan jakoby , pro mě skutečné ve svým důsledku néni nic,ha...
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> fedrovat je asi něco jako já na bráchu brácha na mě, ale skutečný význam...per to ďas (!)...jo ale skoro mě napdlo jestli jsi právě nepsala báseň o kočkách které zhasínají...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > zkrveziv> to znamená, že jsem si vzpomněla na Lyryka, kterej to o citlivosti ale řek včera a tudíž první ;o))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > Citizen> se podívej na některý páně zkrveživovy jakoby verše ;o)
kočky který zhasínají... kurňik to by byla poklona! ale ještě to není úplně ono---
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> to znamená, že je prachsprostě zvýhodněnej a tudíž je tadlencta hra naprosto neregulérní a řek bych, že určitě lítali i nějací ti úplatkové proklatě nízko....

a styď se... takhle znevýhodňovat.
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> ...když kočka zhasne, její energie se neztratí, jenom se rozptýlí do celého světa a tím je stále přítomna, a právě v té zahradě kde kočky zahsínaly ( že by Pet Cemetary? ) by byla skoro až taková radioaktivita, nebylo by ty kočky vidět a slyšet také ne, ale přímo v hlavě by bylo možné přímo vnímat jejich myšlenky, z člověka samotného, jakmile by vstoupil do té zahrady , stala by se duchovně kočka...

( a sorry )
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > zkrveziv> cokoliv lítalo, bylo bezpečně ve výši barpultu ;o) a tahle hra nikdy regulérní být nemjela
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > Citizen> žádný sorry - chtěla bych jim někdy vidět do hlaviček :o)
jo, takovou zahradu bych chtěla jednou napsat...
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> jsou to zvláštní bytosti - Julio Cortazár má jednu povídku Co vidí kočky, taktéž v novém díle Sandmana je povídka o tom, že kočkám v dávných dobách patřila Země, ale příznám se, že ke kočkám vřelý vztahy moc nechovám, i když jsme jich doma měli, spíš jsem je trápil a pronásledoval...Ale jeden kamarád mi říkal, že mu jejich kočky s oblibou čítávají myšlénky, prý se do nich převětlují duše těch Kleopater nebo koho
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > Citizen> jsou to zvláštní bytosti - to můžu potvrdit ;o)
a předení má prý uklidňující a veskrze příznivé účinky na organismus, proto ony si předou i třeba když jim není dobře, aby se spravily
<reagovat 
dadik (Občasný) - 25.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 25.10.2005 > Až mě to vzalo ... pěkně napsané, má to hloubku i cit atd. ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 25.10.2005 > Patos...napsaný lehce a nevtíravě, avšak možná právě proto působící velmi silně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.10.2005 > šedé> no to jsem ráda, protože patos je mrcha a jen si člověk na něj nedá chvilku pozor, už je polévka přesolená :o) dík!
<reagovat 
Bix (Občasný) - 26.10.2005 > Dotýka sa ma...a sú vo mne podobné obrazy :o) Je teraz veľa mŕtveho...a pomenúva sa to dosť ťažko!
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.10.2005 > Bix> to jo... a hlavně - dokázat pojmenovat věci je základem komunikace
a taky - čemu dáš jméno, dostává pro tebe osobní hodnotu, a svým způsobem to vytrhuješ z nicoty

ech, šla jsem spát dneska ve čtyři ráno, tak si tu teď takhle filozofuju, no ;o)
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 27.10.2005 > drsná, hořká, minimalistická...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 27.10.2005 > přeju ti taky nějakej lidskej den .-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter