Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lyanna
Autor: Cappie (Občasný) - publikováno 29.10.2005 (21:48:39)
Na blankytne modrem hedvabi ,ktere se nad nama třepotá kazdy den od svitani se pomalu pohupovaly bílý beránci.Jak si tak po nebi razily cestu sem tam nektery zakril tu nadhernou zarive zlutou pampelisku. Stedre obdarovavala svym oslnivym svetlem vsechno zive co bylo kolem.Jemne paprsky se odrazely take od hladiny rybnika.I Lyanně davaly svetlo, ale ta na to nebrala ohled.Byla velmi smutna.Snad i ti beranci ba i to nebe a sluncei to jezero ve kterem se slunce primo zracilo- snad vsichni se ji vysmivaly.Lyanna se rozbrecela. ,,Proc?Proc zrovna ja?Proc mi to delas?!!'' Celym lesem se odrazely jeji vzlyky.ale proc ? Proc vlastne brecela?Bylo ji mizerne.Pred 3 lety ji zemrela matka.Otec s nima nikdy nezil.Byla sirotek.Ale proc brecela ted?Nebot uz nvedela jak dal.Drive si hravala v lese se zviraty.Treba se srnami byly velmi ochocene.Nebyly vubec plache.Jenze ted se pres mistni kraj prehnaly pytlaci. ZUstala jedina srnecka.Byl to jeste kolousek.Ale byl zraneny.Mel zlomenou tlapicku a byl zvykly na materske mleko,jenze ted uz se nedostavalo.......... A proto potreboval zvlastni peci.Lyanna se ho ujala,ale nez si to vubec zacala uvedomovat,napadalo ji jen to spatne,to smutne a dralo ji to srdce. ,,Proc zrovna ja mam tak kruty zivot?Proc mi to delas? je to snad osud?Nikdy jsem v tohle neverila ale asi zacnu kdyz mam tak mizerny zivot!''rvala do celeho lesa tak nahlas ze tim az privolala malousrnecku.Jmenovala se Phill. Rvala tak od srdce a tak rozhorcene ze uz pomalu ani nevedela co rve.jejim hlasem se vyplasily i ptaci a polekane letely pryc.Tim si Lyanna zaridila ze zustal les skoro opusteny Lyanna se trochu zklidnila a kracela prekrasnou krajinou dal a dal.tiche vzlyky stale utichaly a po chvili uz byly mene nez tiche.


Poznámky k tomuto příspěvku
Cappie (Občasný) - 29.10.2005 > prominte za me chyby
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 30.10.2005 > CHYBY JSOU OD TOHO ABY SE OPRAVOVALY... pokud chceš psát, tak tohle je základ
<reagovat 
wopi (Občasný) - 29.10.2005 > Víš, Cappie, ta Tvá poznámka je divná. Autorovi díla by se podle mě MĚLO chtít opravdovat chyby - pokud si to nepíšeš jen pro sebe do šuplíku, ale předkládáš to čtenáři, měl(a) bys tomu věnovat i určité úsilí. A začít tím, že za interpunkcí (čárky, tečky) budeš psát mezery. Podívej se do libovolné knížky nebo časopisu, že tak se to dělá. Pak se to nejen líp čte, ale i počítač to správně formátuje.
<reagovat 
Cappie (Občasný) - 30.10.2005 > Rawen- diky :-)
<reagovat 
Claw (Občasný) - 13.4.2006 >
Body: 4
<reagovat 
 Cappie (Občasný) - 14.4.2006 > Claw> jaksi mi panebože mohla dát čtyři body? to jsem psala už strašně dávno a je to děs. nedá se to skoro číst. Já bych tomu dala maximálně jeden!!!!!
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 14.4.2006 > Cappie> No mohla Jednoduše Stačilo se trefit na ten správný ďobek.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter