Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podzim barevný (jen pro otrlé)
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 30.10.2005 (02:53:06)


Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 30.10.2005 >

Kladu si otázku, jestli všechno co je z dálky tak krásně je z blízka takové ...  

Fotky nehodnotím, jsou jako vždy profesionální.


<reagovat 
dadik (Občasný) - 30.10.2005 > zo jsou věci...:))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 30.10.2005 > Pravé barvy podzimu:))
Body: 5
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 30.10.2005 > na mňa to pôsobí až surrealisticky..úžasná imaginácia a hravosť tónov
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
seth (Občasný) - 30.10.2005 > Ono to ani nevypadá jako listy a nejlepší na tom je, že ty velké žilky po většinou vychází z rohu.Barevně se mi nejvíce líbí.1, 4, 8, 9
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fff (Občasný) - 30.10.2005 > no skvěle! ty drátový se mi tolik nelíbily, ale tohle je delikateska.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 30.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 30.10.2005 > krása!!! takhle ostré detaily
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wopi (Občasný) - 30.10.2005 > skvělá sbírka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 30.10.2005 > paráda!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pavel Richard (Občasný) - 30.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 30.10.2005 > super krása nádherá úžasný. Ha ha ti lidi sou komici, samé slova chvály, asi z tebe něco bude :)))
Ne teď vážně, řeknu ti Janahe v barvě taky dobrý, mě by se nikdy takové detaily nepovedly, ale na mě je jich trochu moc.
Barvy sou fakt dobrý
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 30.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 30.10.2005 > Hezké.
Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 30.10.2005 > skvělá kolekce!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jarinka (Občasný) - 30.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 30.10.2005 > já tam vidím lidi a zvířátka.
Body: 5
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 30.10.2005 > Eště tu chybí cenovky u každýho vobrázku :-)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 30.10.2005 > Paráda.. to by bylo pěkné aji na zeď.. do malých rámečků.. vedle sebe síťku udělat.. moc pěkná studie "barev"..
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.10.2005 > protěž> Já to původně chtěla udělat jako mozaiku, všechny fotky (a další) do jednoho obrázku. Ale tím bych vás připravila o ty úžasné podrobnosti, které mě tak fascinují. (To vždycky zvednu spadlý list a zblízka přes něj zírám do jasné oblohy, připadá mi to jak okno gotického chrámu - a lidi mě obcházejí obloukem, něco si špitají a klepou si na čelo. A což teprve, když začnu fotit:))
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 30.10.2005 > Janahe> 

Nojo, to by ty podrobnosti vidět nebyly.. ale na zdi při této velikosti.. to by bylo bezva :o) .. A takto to  máš moc pěkně seřazené.. ty barvy se postupně rozvíjejí, odhalují, proměňují v jedné linii.. je v tom skoro příběh.

(To jsi děsně odvážná! To já tuhle šla s foťákem a sbírala listí.. ale vždy, když nikdo nešel a neviděl mě.. a utíkala si s ním do ústraní a tam si ho zkoumala a škubala jsem babky se stonky a pak to schovávala do tašky, aby to nikdo neviděl.. to já bych se teda takto otevřeně hrozně styděla )


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.10.2005 > protěž> Já se taky stydím, vždycky se začnu dívat, když není nikdo v dohledu. Oni jsou ty lidi sice děsně pohybliví, jenže pak je už moc nevnímám, jsem v tranzu. Tentokrát se mnou byl v lese můj syn, tak se styděl za mě on. Já při focení listů ani nedýchám, na nějaké stydění nemám energii :))
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 30.10.2005 > Janahe> No je to hrozný, co jsme to za plachej národ.. koukáme divně po lidech a stydíme se, aby lidi po nás divně nekoukali.. no máme my to ale problémy :o))
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 31.10.2005 > nádhera! jaký že máš foťák a objektiv? je to čisťounké makro
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > Mishka> Nikon Coolpix 4500, tohle je jedna z mála věcí, které umí docela slušně. Jinak z něj jurodivá nejsem :) Ale možná je to mnou.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.10.2005 > Janahe> :)) díky
<reagovat 
Eleana (Občasný) - 31.10.2005 > krásné
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 31.10.2005 >

ty jo, to je smršť!!!!

ukládám si.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 31.10.2005 > Skvely... fakt skvely, tohle je presne to co se mi libi.
Taky jsem si o vikendu ujizdela v lese na listech, ale rikala jsem si, ze pocakm s cim vylezou ostatni a pak to sem bud dam nebo nedam. Ale neni to tak dobry jako to tvoje a listy jsou uz prilis proflakly... :-)
Doporucuju a ukladam!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 31.10.2005 > takový tedy taky můžu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
onestone (Stálý) - 31.10.2005 >

krasne listy, vyborny vyber, ostrost.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Wiky (Občasný) - 31.10.2005 > Opravdu nádhera po všech stránkách !!! ( Nejvíc se mi líbí první, a nejméně čtvrtý a osmý. ) Proč to má být jen pro otrlé ?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > Wiky> No třeba na Balcarku je to moc. A vlezla sem přes výslovné varování. Každou chvíli čtu, že už je toho či onoho moc, že už to někoho nébáví, tak jsem sem ty listy vrhla najednou (protože těch mělo být moc, těch mělo být tolik, až oči přecházejí) a připsala varování. A každý je svého štěstí strůjcem :)))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > Wiky> Osmý se ti nelíbí? Mně připadá ten flek takový roztomilý, jako hlava Jeskyňky od Trnky v ilustraci ke Smolíčkovi od Hrubína. A tam jsou Jeskyňky hodné, pobesedují se Smolíčkem, pochválí jelení jídelníček a zase jdou :)))
<reagovat 
 Wiky (Občasný) - 31.10.2005 > Janahe>  Samotný flek je možná i roztomilý, ale v celkové kompozici působí už trochu rušivě, agresívně ---- přehlušuje to ostatní, i ty jemné struktury --- ( jako by k obrázku nepatřil ) ---
<reagovat 
adilila (Občasný) - 1.11.2005 > Tohle nemá chybu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
keram (Občasný) - 1.11.2005 > Všechny vypadají jako ilustrace k nějaké pochmurné pohádce. Mě se nejvíc líbí ten hnědý, druhý od konce a s dovolením jsem si ho nastavil jako pozadí. Kdyby vadilo, napiš..... ale zatim moc a moc děkuju
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.11.2005 > keram> Asi bych si taky vybrala ten hnědý.
Nevadí, je mi ctí placatit se ti na monitoru :)
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 2.11.2005 > skvělý...
Body: 5
<reagovat 
numeno (Občasný) - 2.11.2005 >

to sa ti podarilo


Body: 5
<reagovat 
Život (Občasný) - 3.11.2005 > Tohle je vážně úžasné. Tohle za podivné pohledy okolojdoucích  stojí, ne?
<reagovat 
Slůůůníčko (Občasný) - 3.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
darken (Občasný) - 4.11.2005 > Dobrý nápad, pekné farby jesene
Body: 5
<reagovat 
moogen (Občasný) - 5.11.2005 > Výborný.. Supr.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zombux (Občasný) - 6.11.2005 > vynikající
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 4.11.2005 > Jo, přírodní nádherné fraktály, jen jako fotku bych to moc nehodnotil, to by zvládl s digitálem myslím každý 2.začátečník, tak co na tom ty lid pro Boha tak chválí?? Jo namalovat to takle jako jsou třeba ty fialkové, to už by byl větší kunšt...
Body: 1
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.11.2005 > Miloš...> Tím jedním bodem chceš naznačit, že jsou to jedny z nejhorších fotek tady, nebo se jen snažíš hnout s průměrem?  On je mi ten průměr docela fuk.  Jinak máš jistě pravdu, stisknout spoušť u foťáku dokáže i opice.
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 7.11.2005 > Janahe> Ne tady, na tvůj průmer je to dle mého názoru málo nápaditý...
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 10.2.2006 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter