Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lyanna cast 2
Autor: Cappie (Občasný) - publikováno 30.10.2005 (11:02:03)
Lyanna byla doma. Žila se svou sestřenicí. Bylo ji 25 zatimco Lyanně 16. Lyanna si uz od mala myslela , ze je necim vyjimecna. Tuto domenku si vsak nechavala pro sebe. Napriklad srnecky se ji vubec nebaly ale kdyz nahodou prisel nekdo jiny, kdyz jen na kraji lesa zaskripaly vetvicky pod nohamy nekoho jineho nez Lyanny, srny splasene utikaly. Lyanna nevedela jak si to ma vysvetlit. A tak verila v tuto domenku. Lyanna odesla ven, kde spokojene travila vetsinu sveho casu. Jako prvni sla nakrmit malou Phill ktere uz se vedlo mnohem lepe.Lyanna si zacala uvedomovat, jake ma stesi, ze muze tuto malou srnku vychovavat. Phill s Lyannou stastna a Lyanna s ni take. Byl horky letni den a Phill pobihala kolem jezera na ktere zarilo oslnive slunce.Lyanna se smala a snazila se Phill dohonit. Kdyz v tom klopytla a spadla dp jezera. Lyanna se smala a smala a ¨ nevadilo ji ze byla cela mokra. Za tak slunecneho pocasi- byla spise rada. Jezero bylo pruzracne jako svezi vzduch s nadechem lesni vune. Lyanna se nadechla a vune ji lomcovala plicemi. Hned potom se zacala smat a smat. ,,Pockej, pockej!'' kricela na Phill a jeji krik doprovazen mocnym smichem se odrazel od hlubokeho lesa. Ozvena se zacala misit s dusotem kopyt. Lyanna se polekane a zaroven prekvapene zacala rozhlizet. PO chvili se zpoza lesa vynorili dva kone a na nich pohledni mladici. Uhanely po ceste , ktera vedla podel lesa. Tady se nikdy nikdo takhle neobjevil. Vzdy tu zila jen Lyanna se svou setrenici Lanou a drive jeste se svou matkou. Zili tu osamocene a Lyanna neznala spolecnost. Byl to ted pro ni zazitek, kdyz mladici zastavili primo u ni a zacaly s ni hovorit. ,,Ahoj , kdo si? ,,Spis kdo jste vy?'' ptala se Lyanna. ,,Tohle je Nick a ja jsem Madrew,''rekl ten starsi a usmal se na Lyannu. ,,Ja jsem Lyanna'' rekla Madrew ji podal ruku. Pak ji podal ruku i Nick. Lyanna pocitila zvlastni pocit. Srdce ji busilo a hlava ji trestila. Bylo ji najednou nejak hezky. A ten mladik- Nick byl velmi pohledny. Ostatne Madrew take ale nelibil se ji tolik co Nick. ,,N-Nechcete si k nam zajit na caj?'' zeptala se zdrahave Lyanna. ,,Radi,'' rekl Madrew a nasedl na kone. Nick take nasedl na kone jemne se na Lyannu usmal. ,,Phill! Phill!'' zavolala jeste Lyanna , ale srna se neozyvala. Tak ji Lyanna nechala byt a vedla navstevniky pryc. Kdyz prisli domu Lana byla velmi prekvapena. ,,Tohle jsou Madrew a Nick'' rekla Lyanna a pokracovala: ,,Prijeli sem na konich a ja je pozvala na caj''. ,,Dobre , ja postavim vodu'' rekla Lana a nejiste se na ne usmala. ,, A kdo jste vy?'' zeptak se vlidne Madrew. ,,Ehmm- ja jsem Lana. Lyanna je ma setrenice''a opet se mirne usmala. Slo na ni znat ze je mirne zmatena.


Poznámky k tomuto příspěvku
Cappie (Občasný) - 30.10.2005 > Je to lepsi nez to prvni?
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 30.10.2005 > Určitě jsi zlepšila pravopis a tyhle věci, ale jestli je to dobrý nebo ne se zatím říct nedá, je toho málo. Zkus napsat alespoŇ stránku a nějaký celý příběh, co bude mít začátek, stať a konec. Dejme tomu jednu epizodu - tohle je jen upoutávka, ukázka z ne příliš akčního místa příběhu. Ano?:)
<reagovat 
Cappie (Občasný) - 31.10.2005 > Ztratila-diky ja mam jistou myslenku ,ale ja myslela ze to budu psat jaksik na casti. ted kdyz jsem dostala tvou radu pokusim se. Diky moc a budu se snazit :o)
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 31.10.2005 > Opravdu těžko posoudit, když tu není příběh. Pokud by to mělo pokračovat ve stejném duchu jako tenhle začátek, pak bych to viděla na román na pokračování pro Cosmogirl.
<reagovat 
 Cappie (Občasný) - 31.10.2005 > Lamarski> :-) diky moc
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter