Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vlnění
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 31.10.2005 (08:45:57)


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 31.10.2005 > zajímavý
<reagovat 
wopi (Občasný) - 31.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 31.10.2005 > zaujímavo abstraktné, zložité a zároveň minimalistické..pravidelnosť zachovaná i narušená
Doporučil 
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 31.10.2005 > Inu
Body: 5
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 31.10.2005 > Proč jsi volila tu nejvyšší ostrost spíše vlevo tj spíše tam kam prostor ustupuje?
<reagovat 
 čtenář Janahe - 31.10.2005 > xylofon> Protože to budí dojem pohybu. To, co je blízko, ti připadá rychlejší (tedy rozmazanější), třeba auto se pomalu přibližuje, kolem tebe se rozmazaně mihne a zase se pomalu vzdaluje. Jinak mám i jiné varianty, chtěla jsem zase jednou vložit jen jeden obrázek, tak jsem dlouho vybírala, až jsem vybrala.
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 31.10.2005 > jéé co to je?? , není to závěs na ležato??
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > Pilla> No jo, prala jsem závěsy, a když jsem je věšela, náhodou mi spustil foťák
<reagovat 
hermit (Občasný) - 31.10.2005 > dobré, vyvážené, dynamické, líbí.
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 31.10.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 31.10.2005 > koukám, že sis tenhle typ rámečku oblíbila, jinak máš docela kruté výkyvy, jednou je těch fotek dvacet pak jedna, co bude příště? :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > Balcarka> Co třeba sedm a půl?
Když je mi vytýkáno, že fotím pořád totéž, tak chci překvapit alespoň počtem.
Já jsem bytostně věrný člověk, když si oblíbím rámeček, tak se ho držím. Hlavně se mi zdá, že se k téměř všemu hodí. Je jemný, nenápadný, nepřekřikuje fotku a přitom ji ohraničuje a zakončuje. Ale jak jsem už byla pravila, není to můj vynález, odkoukala jsem ho od Minervy.
<reagovat 
Eleana (Občasný) - 31.10.2005 > kousavé
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > Eleana> Co je kousavé, vždyť je to pravda? Jen trošičku posunutě. Náhodou jsem se při věšení podívala na závěs okem fotografickým a pak už to šlo samospádem :)
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 31.10.2005 > je to zajimave,me se to libi
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 31.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
seth (Občasný) - 31.10.2005 > sice to v náhledu vypadlo o neco lépe,ale jinak moc dobré
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 31.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
onestone (Stálý) - 31.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 31.10.2005 > nedávno jsi poznamenala že jsem nestálý a přelétavý.Myslím že tvůj rozsah taky není zanedbatelný!Jinak mi to připomíná takový ty vlnitý laminátový desky.
Body: 5
<reagovat 
 čtenář Janahe - 31.10.2005 > KA33> To se musím podívat, kde jsem to psala, jestli jsem ti nekřivdila, nějak mi ta paměť už neslouží. Ale co se týče mé přelétavosti, tak to je jinak, já se životem profocuji. Jdu na procházku se psem k řece - i fotím most a vlnky, jdu do lesa - fotím tam listí, peču koláč - fotím polotovar, utopím blechu, která mě drze kousla - tak tu si taky vyfotím, a teď jsem prala ty závěsy - mohla jsem je nevyfotit? Já tu vlastně píšu svůj životopis :)))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > KA33> Aha, už jsem to našla. Tos mě špatně pochopil, chystal ses vložit čtvrtý exemplář kamenů a tím skončit, tak jsem si říkala, že bych tě mohla nahecovat, abys přihazoval třeba do deseti nebo do dvaceti a dělal mi tak hromosvod. Že by pak zanikl můj vysoký počet kapek :)))
Ale vážně, já si myslím, že by člověk měl u každého tématu chvíli setrvat, a pokud má Totem fungovat jako zpětná vazba pro autory, měl by pár variant unést.
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 31.10.2005 > Janahe> Jasně,chápu.Klidně kapkuj o 106, já jsem jenom pro.Spíš zkouším různý věci a protože fotím a fotím tak nevím co dřív.Škoda jenom že se neobjevují častěji poznámky o technice fota.Ale tento server je o něčem trošku jiném.To nemyslím zle !!!Jinak s kamínkama bych mohl pokračovat do soudnýho dne, v práci jich spotřebuji asi 10 t každý den.
<reagovat 
 čtenář Janahe - 31.10.2005 > KA33> Co s nimi děláš?
10 tun za den, kdybys je fotil po třech, kolik by to bylo denně fotek?
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 31.10.2005 > čtenář> cca 650 tis.Nechám je sypat do betonu a pak my z nich vyrábí zámkovku ,dlaždice,obklady atd.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > KA33> Si to teda přepočítám, jen musím zvážit nějaký oblázek:)))
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 1.11.2005 > dojem pohybu nevzniká postou neostrostí ale neostrostí v určitém směru. Tady se o pohybu nedá mluvit

ps: když odpovídáš jako čtenář nedojde avízo :-(
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.11.2005 > xylofon> se omlouvám
ale mně to tady jako pohyb připadá, i když teoreticky máš jistě pravdu a já taky nevidím nejlíp :)))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.11.2005 > xylofon> Ale proč nedojde, ptám se já? Co když chce připodotknout něco někdo, kdo není totemák? To by se mělo vytknout Totemu a ne mně :(((
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 2.11.2005 > čtenáře ti nevyčítám, jen abys s tím počítala:-) já jsem na tu tvou reakci narazil vlastně náhodou
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 2.11.2005 > dobrý -existenciálně chladný - joooo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
moogen (Občasný) - 5.11.2005 > Dobrý experiment..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
moogen (Občasný) - 5.11.2005 > Dobrý experiment..
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 31.12.2005 > plastické... smím vědět, jak to vniklo?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.12.2005 > drfaust> Vždyť to tu píšu, věšela jsem vyprané závěsy a tak nějak jsem se do nich zakoukala
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.1.2006 >

no jo, to je těžký. když já sem nechodím, abych četl čteářské kritiky a diskuze, ale abych viděl dílo a popřípadě napsal, jak na mne působí a zda mne zaujalo...

 

i když se tu netváří všichni, že vědí všechno, tak přecijen několik takových tu je a ti dokážou každou diskuzi vyšinout a zničit... a tak se toho snažím neúčastnit... (to se netýká jen diskuzních fór ale i příspěvků, leckdy je pod nimi taková strašná exhibice ega, že kdybych to četl, úplně se mi vytratí dílo samotné...)

 

tak se nezlob, chápu, že tebe zas nemusí bavit to sem tolikrát psát


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.1.2006 > drfaust> Ale jo, máš koneckonců pravdu, občas jsou ty poznámky silně demotivující, já je čtu jen někdy. Však ono mě neubyde, když to napíšu znovu :)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 2.1.2006 > děkuju
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter