Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Za
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 31.10.2005 (09:25:51)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jeremy (Občasný) - 31.10.2005 > skvělý, depresivní, jako bych se díval z okna mého temného světa..............
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 31.10.2005 > tohle okno líbí... tohle jo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
net (Občasný) - 31.10.2005 > zajímavé
Doporučil 
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 31.10.2005 > oooooooh tak to je, to je.... nádhera, chci to na stěnu!!..prosím...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.10.2005 > Pilla> :) děkuji, to potěší.
klidně pošlu, jen můj pár let starý foťák nesplňuje pro dobrý tisk rozumné rozlišení. tohle i s tím bílým lemem má 1300x1300px, takže při jakž takž dobrém rozlišení 200DPI/inch to má výsledný rozměr 16,5cm x 16,5cm. Ale nebude-li to nikdo zkoumat moc detailně přímo před nosem, dalo by se i na rozlišení 100DPI a výsledném formátu 33cmx33cm. je to na Tobě. ;)
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 31.10.2005 > Hm... zajimavy. Orosene okno je vdecne a asi i vecne tema. Ale tohle je pro me necim vic, libi se mi tam hlavne ty vystupujici postavy vlevo dole, docela deprese v tomhle pochmurnem ranu.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.10.2005 > Zuzzz> děkuji. a přitom byl za oknem krásný podzimní slunečný den, na který jsem koukala zkrz zapařené okno ve sprše ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 31.10.2005 > Mishka> Hm... takze to muselo byt i nadherne barevny...
Je ale fajn, zes to hodila do cb, myslim, ze to ziskalo novy rozmer a jinou atmosferu, ktera perfektne souzni s tou dnesni... (divam se ted skrz stresni oko a jediny co vidim je sediva obloha s cernymi paraty stromu)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 31.10.2005 > Mishka> ty nosis fotak i do sprchy???
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.10.2005 > Zuzzz> ne ne, bylo to hodně zamlžené a šel vidět jen nádech zelené. však tady ještě něco z toho dám i v barvě, tak uvidíš.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.10.2005 > Ewonne> nekdy. ;) viděla jsem zajímavý motiv, tak jsem ušla 4 metry pro foťák vedle do pokoje ;)

<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 31.10.2005 > Mishka> 

tahle varianta me taky napadla

 

to jsi obetava..4 metry..to ja tuzku a papir nepouzivam (pro zapisovani myslenek, napr.). obcas mobil (ale nechodim pro nej) a spis si to necham jen pro sebe, pro poteseni, nebo - nechavam tomu volny prubeh - kdyz je ta myslenka persistentni a fakt dobra, tak se k tomu proste dostanu casem:-)))


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.10.2005 > Ewonne> :) jenže dobrý nápad, myšlenku v hlavě udržíš a můžeš se k ní vrátit, ale můj obraz za oknem (ještě k tomu mimo můj byt i město) i přesně takto zapařené a "vykreslené" okno už nikdy přesně takové znovu nebude. ;)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 31.10.2005 > Mishka> 

já ti nevím, skoro by se mohlo zdát že se s foťákem sprchuješ docela často :o )))))


<reagovat 
protěž (Občasný) - 31.10.2005 > Moc pěkné
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > Moc krásné, budí to ve mně samé příjemné pocity, co to všichni melou o depresích?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jeremy (Občasný) - 31.10.2005 > Janahe> melu tady o nich jenom já, zapomněl jsem si totiž růžový brejle a tak melu a melu............
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.10.2005 > jeremy> Zuzzz taky, ale pravda, spousta dalších lidí se o depresivnosti nezmiňuje. Vida, vida, to je podezřelé, jestli oni se nepřetvařují, lidi jsou děsně záludní.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 31.10.2005 > Janahe> Ale ne, mne to proste prijde docela pochmurny a navic to urcite souvisi s moji dnesni melancholickou naladou, podivnym pocasim a tak...
<reagovat 
Pavel Richard (Občasný) - 31.10.2005 > pusobive...
Body: 5
<reagovat 
kill art (Občasný) - 31.10.2005 > ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 31.10.2005 >

Tohle chci za ikonku:))))

Výborně, výborně!!!:)))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 31.10.2005 > Je v tom dosti významů:)))
<reagovat 
Black_rainbow (Občasný) - 31.10.2005 > To se mi líbí, nemůžu se od toho odtrhnout :).
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 31.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 31.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > Zkus dát tuhle hovadinu na http://www.fotoaparát.cz a tam tě za tuhle slátaninu roztrhaj na kousky
Body: 1
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > xmovies> Ty seš vážně legrační xmovies/putine/vargoši/nikitine/fortuno a sergeji v jedné osobě (možná jsem na nějakou identitu zapomněla, tak promiň). V tomto čase jsme tu na celém serveru jen dva a jen co jsem si do Tebe trošku píchla, přistane mi tu jednička s kecama. ale už mě nepřekvapuje, že uražení mužského ega může vést k těmto legračním energii stojícím reakcím. Díky, že Ti stojím za vytvoření ještě další identity, to je poklona největší! ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > xmovies> zkusíme tam tedy odprezentovat své fotky oba, jo?!
ty své z dovolenky a já něco svého a porovnáme, koho roztrhají na kousky... ať tu netlacháme na prázdno a Ty nemusíš plivat nepotvrzené domněnky.
i když ono se vlastně uvidí, jak budou hodnoceny Tvé fotky na Totemu (zabydlenými identitami, ne těmi Tvými teď založenými) versus ty mé. hlas lidu je hlas lidu a uvidíme, řekl slepý. ;)
<reagovat 
 xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > Mishka> tak musim tě zklamat ale já jsem opravdu jen jeden a už se tady docela dost bavíme :-)))
<reagovat 
xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > ty jdeš možná chrnět ale já mám práci
<reagovat 
xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > a když jsme u tvých fotografií snad nechceš porovnávat své za kolegovo..on sice na tvé nemá pravda ale to co je tady prezentováno jak už jsem řekl nemá nc společného s klasickýma fotkama...tady je spolek kapičkářů,listnáčů a podivnejch grafiků
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > xmovies> co je u Tebe "klasická" fotka?? tuctovky z dovolených? jablka v ošatce? akt u skály?
z oboru nejsi a pokud ano, nejsi člověk na svém místě.
fotky jsou dobré nebo špatné a je jedno, jestli je na nich uschlý list či tvář staré ženy. dobrá fotka je dobrá fotka a žádný muster na ni neplatí.

asi moc fotografii opravdu nesleduješ, protože listnáči a kapičkáři by byli vítáni víc, než fotky ala rodinné album atd., byť přiznávám, že Totem je malý svět pro sebe.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > xmovies> tak už toho necháme a jdeme chrnět, ne?! ;)
takovéhle kecy z obou stran jsou nekonstruktivní, je to pak jen plkání na kupě hnoje. ;)
stačí vytasit tvé výtvory z oboru (grafika či fotka, případně webdesign, CI či print) a uděláme regulerní betl na jakémkoliv serveru kolem vybraného oboru, budeš-li chtít tak moc dokázat, jak jsem moc špatná a Ty moc dobrý. ;)
<reagovat 
 xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > Mishka> podívej je mi 40 grafikou se zabývám jedenáct let a to co mi ty podsunuješ to snad ani nemyslíš vážně,fotky jsou dobré nebo špatné jak říkáš- to zní inteligentně :-) asi moc fotografii nesleduju,och ty mě náš osobně? já tebe ne,nemůžu o tobě říci totéž jak říkám jsi hysterka :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > xmovies> ano, ulev si! nandej mi to! a zase nic nepředveď, jen plky. je mi sice o 10let méně, ale v oboru pracuju taky 11 let, takže betl může být o to férovější... ;)

<reagovat 
xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > víš tvuj problém je v tom že já si něpotřebuju nic dokazovat..vím jak na tom jsem - ty se snažíš závodit,navíc jsem netvrdil jak moc jsi špatná nebo dobrá a nikoho jsem bezdůvodně nenapadl, to od tebe vidím samé výplody hysterie a osočování, já si tu v klidu hodnotím ty mě zabalíš do pěti nicků...fakt k smíchu
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > xmovies> presne tohle jsem cekala. ;) fajn, presvedcil jsi akorat sam sebe, ze delas do grafiky a vis o cem mluvis a ze tahle fotka je sh*t a za branami raje "listnacu" a "kapickaru" neuspeju se svymi spatnymi "neklasickymi fotkami". chtela jsem Ti jen usetrit jiste dalsi a dalsi podobne reci a hodnoceni kolem mych dalsich fotek a grafik a jit na ferovku a ne tu anonymne sazet cisilka a hrat si na profika.
howgh, koncim.
<reagovat 
 xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > Mishka> tahle fotka je prostě strašná a rád ohodnotím tvé další :-)
<reagovat 
sergej (Občasný) - 1.11.2005 > to mishka - tak jsem si ty svý blbosti smazal protože takový kecy mít u toho teda nechci!to že ještě neumím fotit snad nevadí ne? nebo takhle tady přijímáte každýho???
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > sergej> a jakýpak kecy bys u toho rád?! jen slova chvály a ne opravdové názory a přesně popsané chyby?! já jsem si dala dost práce a času, abych Ti to ohodnotila (protože to je účel vystavování na podobných serverech a ne se jen plácat po zádech!) a Ty to slabošsky smažeš.. no,. jsem zklamaná, ale nepřekvapilo.
samozřejmě nevadí, že neumíš nějak extra fotit, ale od toho to tady vystavuješ, aby Ti to ostaní zkritizovali a Ty se dle toho mohl něco naučit!
bohužel jsi nepochopil tedy filozofii Totemu, když jsi za ne tak špatné bodování v rozpalu 2-4 vše smazal.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter