Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Za (série)
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 1.11.2005 (11:25:15)







Poznámky k tomuto příspěvku
buryzon (Občasný) - 1.11.2005 > V reálu to musí být určitě hezké. Na totemu - monitoru to není asi ono.
<reagovat 
net (Občasný) - 1.11.2005 > teď se mi tu otevírá překrásná soukromá galerie, fantazie pracuje na plný obrátky, díky za zážitek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > netinka> já děkuju za Tvá slova
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 1.11.2005 > zajímavá pochmurná
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 1.11.2005 > moc pěkně vypadají jednotlivý náhledy vedle sebe - pěkná kolekce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 1.11.2005 >

moc dobře, žes to spojila do kolekce... :o )


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 1.11.2005 > Moc pěkné.A připomíná mi to že jsem se chtěl zeptat jak to udělat abych do jednoho příspěvku mohl dát třeba tři fotky nebo fotku podložit černou plochou a takové vychytávky co se tu občas objeví.Za odpověď děkuji.Když tak mi odpověď pošli soukromě.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > rybiz> díky. na ty vychytávky se jen mě ptá tady někdo poměrně často, asi poprosím redakci, ať zřídí viditelný help s podobnými dotazy.

nedávno jsem to psala pro onestone:
musis vkladat pres "Publikovat prispevek" (bohuzel to funguje jen v IE, vse na Mozille ma smulu :(), tam do toho spodniho "obsahoveho panelu" nactes postupne proste dve fotky... a taky je tam jednoduchá volba barev pozadí atd.
kdyby Ti to neslo, popisu pak podrobneji soukrome

jinak tohle uz je trochu vyssi divci a moznosti v "Publikovat prispevek" tohle nedovoli.
napsala jsem si proste sama kousek HTML kodu a ten jsem vepsala sem a fotky volam z meho serveru (http://www.mishka.cz/zaoknem/)

<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 1.11.2005 > Mishka> díky moc.Sice jsem to nějak nepobral ale staci mi ze to jde jen v  Mozile coz v praci nemame a html kod psat neumim.Jestli by Ti nevadilo to napsat pro blbečky když budeš mit čas.Jinač musím říct že máš supr web a supr věci na něm.Hlavně se mi líbí ta videosekvence s drogama fakt supr.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > rybiz> prave ze to v Mozille nejde! jen v Internet Exploreru!
co ti nejde? nevkladas pres "Publikovat foto/obraz" (coz asi delas), ale pres prijemnejsi rozhrani pro laiky "Publikovat prispevek"... co Ti z toho nejde?

jinak diky k webu.. ja jsem s nim vysoce nespokojena je vice nez 5 let stary.. klasika.. kovarova kobyla chodi bosa ;)

<reagovat 
al-ash (Občasný) - 1.11.2005 > dobře provedená prezentace(už sem ten kód obšlahl asi si ho dám na stránky;))..vadí že když chci přepínat mezi obrázky tak musím být vyjetý nahoru a potom když si chci prohlédnout celý obrázek musím zarolovat dolů a když chci přejít na další obr. tak zase musím vyrolovat nahoru(např při res 1024x768)...při 1600x1200 je to mnohem lepší...a pohodlnější(bez rolování)..jenže tohle moc lidí nemá

fotky slabé,jako textury pro další zpracování by ale rozhodně byly skvělé
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > al-ash> tak to jsem rada, že jsem Ti pomohla umožnit pokroky v HTML a obšvihnout si to na web ;)

s tím scrolingem máš pravdu, ale nemyslím si, že je to taková pruda. přišlo mi to lepší (vzhledově i more user friendly) než 6x 100kB fotky pod sebou. internet je o scrolingu a fotka má 700x700px, takže je to téměř nutné při menších rozlišeních.

jinak je nechci využít jako textury (z té nejsvětlejší jsem zkusila včera nějakou grafiku, možná tu uveřejním).
není to sice o standardní kvalitě foceného objektu, ale o náladě.. o to mi šlo.

dík.
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 1.11.2005 > Mishka> mm..no u toho obšlahnutí to neskončilo...přivedlo mě to na javascript a dhtml a teď to usilovně studuju...nerad používám kusy kódu jako černé skříňky...

pruda to není,a taky není možnost jak jinak to ikonové menu umístit a vlézt se do vymezeného resolution

...snad jedině přímo kdyby to menu šesti ikon bylo na stejném místě jako velký obrázek...po kliku na vybraný malý obr. by se na daném místě oběvil velký obr(překryl menu),po dalším kliku by se zpět objevilo menu ikonové menu
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > al-ash> já chtěla ty ikonky mít hezky vedle sebe, líbí se mi to totož v náhledu na celou sérii snad více než jednotlivé kusy. ;)

ke kódu.. mám to stejně... vždy si to potřebuju trošku osahat, vědět proč je to tak a ne jinak a nabalit k tomu více informací.
už jsem se od grafiky dostala tak daleko (přes HTML, styly, javascripty atd.), že se učím PHP a MySQL a dělám si vlastní redakční systémek ;)
<reagovat 
seth (Občasný) - 1.11.2005 >

zvláštní,tajemné,moc dobré


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 1.11.2005 > Pěkné fotečky.. a pěkně "zabalené".
<reagovat 
Regio (Občasný) - 1.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 1.11.2005 > Není to sice kdovíjak originální, ale na tom až tak nesejde, kvalita to vyrovná. Pozimně intimní... veskrze blízké a příjemné
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > keram> díky. čoveče vystihl jsi asi to, co jsem neuměla pojmenovat... "intimní" :)
<reagovat 
 keram (Občasný) - 1.11.2005 > Mishka> Rádo se stalo...
<reagovat 
kill art (Občasný) - 1.11.2005 > ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 1.11.2005 > Je to moc krásné, já jsem nadšena.
ALE:
Sice je to pěkné, ta výstavka nahoře, jenže mně se teď nějak dlouho načítají obrázky, a než se načte další, já ten předchozí zapomenu. A když se chci vrátit, tak abych zase čekala. Musela jsem si ty obrázky zkopírovat, abych se mohla řádně pokochat (tedy zkopírovala bych si je, i kdyby tu byly pod sebou, čemuž bych já odobně dala přednost - to říkám čistě, abys taky slyšela jinou stranu)
A dala bych ti ty doporučení alespoň tři
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > Janahe> :)) díky. no, ony se ty obrázky tahají z mého serveru, proto to tak trvá. jak píšu výše, nechtěla jsem dávat 6 plných formátů rovnou a vymyslela jsem to takto.. no, příště to možná pořeším jinak. :) díky.

<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.11.2005 > Mishka> I ty osobo nekalá - a já už tady seřvala kdekoho, že mi zase skoro nefunguje počítač :)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.11.2005 > Janahe> :)) promíííň ;)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 2.11.2005 > evokuje otázky jako: no jo co je to ealita, vnímání - podle čeho se to rozhodujem....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.11.2005 > Luk Malér> oo, dekuji.. hezky..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 3.11.2005 > Mishka> eště abys nadávala
<reagovat 
káda (Občasný) - 3.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 6.11.2005 >

Velmi pěkná zbírka.

Svá díla nebereš na lehkou váhu a přikládáš jim určitou hodnotu, pokud se nemýlím:)

Tak by to mělo být u každého, ale není.

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.11.2005 > ireversible> děkuji, jsem si Tě něčím získala, že jsi na mě pořád tak hodný a slyším od Tebe tolik chvály na má dílka? ;) těšíš mě ;)
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 7.11.2005 > Mishka> 

Víš.Já jsem v podstatě jeden velký laik.

Proto to popisuji, tak jak to na mě působí a jakou mi to dává představivost a další věci, které se bezpochyby vážou i na tvá dílka:)

 

Kdyby jse mi něco nelíbilo dám vědět:)

Začínám teprve nacházet šlépěje proniknutí do těchto věcí na totemu.

 

Do grafiky a podobných věcí vůbec nedělám, takže je to jen vnitřní pocit atd, jak už jsem řekl

Když se podíváš na mé hodnocení ostatních děl zjistíš, že mě hodně ěcí oslovuje i když jejich literární, nebo jakákoliv jiná věc není zas až tak na dobré úrovni.

Prostě to tu mám rád.)


<reagovat 
numeno (Občasný) - 7.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 8.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.11.2005 > Fredy_Brown> ha, nová ikonka! :)
díky
<reagovat 
pim-pa (Občasný) - 24.11.2005 > No jo no, vracím se poněkolikátý...a líbí se čím dál víc...Méně je někdy prostě  více :o)
Doporučil 
<reagovat 
nip (Občasný) - 5.4.2006 > Příjemný. Takhle ve vetsim poctu to funguje ...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter