Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cilkanol a intuice
Autor: romann (Občasný) - publikováno 1.11.2005 (11:21:44)

Pokud máte dobré vztahy s intuicí a často s Ní hovoříte, může vám mimo osobních rad i pomoci při hledání ztracených předmětů. Skutečně to funguje, najdete je brzy. Ale její možnosti jsou daleko širší. Může vám sice říci mno o vaší minulosti, ba i budoucnosti, ale většinou k tomu nemá důvod. Zvědavost je povrchní zájem.

Pomůže vám i při péči o zdraví. Nejen že řekne, jaký karmický význam to které vaše onemocnění má, ale dá i rady ohledně životosprávy.

Jednou mi řekla slovo "flavonoidy". Na webu jsem si našel, že jsou to antioxidanty, jež zabraňují stárnutí, jakémusi ztvrdnutí buněk. Prodlužují tím i život, proto je zelenina, jež je obsahuje, tak důležitá.

Další slovo, jež mi asi za půl roku na to řekla, bylo Cilkanol. Toto slovo jsem asi nikdy neslyšel. Musel jsem se podívat, nač ten lék je a co obsahuje, farmakolog opravdu nejsem, ani chemik. Vida, obsahuje troxerutin, patřící do skupiny bioflavonoidů. Je určen zejména pro cévy, s nimiž mám opravdu problémy.



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 1.11.2005 >

hrozí ti ICHS či ICHDK či AAA či jiné A či angina pectoris?

 

nejednodušším antioxidantem je kyselina askorbová, doporučuje deset z deseti internistů!! :))


<reagovat 
romann (Občasný) - 1.11.2005 > nevím, předkové se dožili dost dlouhého života. Céčko je také antioxydant? To je dobře, zrovna chroustám hrušky-kameňačky :-) Mám leda nedostačivost žilní stěny, což se projevuje névami. BTW- lék jsem po nějaké době z lenosti přestal brát, ale intuice mě na to opakovaně upozorňovala, dokonce mi říká, který den ho mám vzít. Je to tak obden. Inu stojí za to to mít dobré u tak mocné Síly!
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.11.2005 > hmmm a včera mi intuice naznačila, abych si koupil čistič-ionizátor vzduchu. Na webu se to kupodivu moc chválí, asi na tom něco bude.
<reagovat 
romann (Občasný) - 13.12.2005 > je to vážně dobrá věc :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter