Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravidla
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 8.11.2005 (18:38:23)


celej on (Občasný) - 10.11.2005 > Já čoveče nevím, mě to příjde nijaké. Jakmila si se zmínila o poliších a pásech a zasraných pravidlech bylo mi jasné žo to skončí jak ty pásy zachranují život...takže za pointu tě chválit nemůžu.

Přišlo mi vtipné použití PROTOŽE PŘESTOŽE hned za sebou.
Nepochopil jsem ještě jednu skutečnost: "Vlk, ten co měl to auto" ho neřídil? Ale nepil protože tam byl autem?
Seděla si vedle něho vzadu vpravo....kdo teda řídil to fáro? Podle popisu to vypadá že jste jeli tři..Vlk co má fáro...ty a vlkova kočka ale, když jste se vyborourali tak to schytal i ten pro mě neznámý řidič...
K tomu se ještě stahuje tohle:"Ostatní taky klejí." - Jestli jste tři tak ostatní jsou jen dva...

Celkově mě to nenadchlo...

Body: 2
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter