Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Všem příspěvatelům z kolekce Proč máme Amálku našišato, Tatínku?
Autor: michael (Občasný) - publikováno 11.11.2005 (06:17:02)

Vážení čtenáři.

 

Skutečně mne těší že se o mé dílo tolik zajímáte. Jen mne u některých zaráží, že když se jim to, či ono nelíbí, že pokračují nadále ve čtení. Doporučuji už si příspěvky prostě neotevírat. Jinak diskuze mi připomíná dávná léta na MAME a Nekonečnou báseň pro Drsoně.

 

Co se týče výchovy mé dcery, která před nedávnem oslavila dva roky svého života - nemyslím si že je duševně zaostalá. Ano umí sice počítat ve třech jazycích jen do třiceti, zpívá si ve stejných jazycích, má snahu si číst a učí se písmenka, běhá skáče a dělá spoustu věcí a z toho mám radost, ale to snad není na škodu.

Proč nepíši dál aby bylo povídání aktuální a proč to tedy nepovažuji napsané za blog je skutečnost - že jen prvních 10 měsíců od Amálčina narození jsem mohl s ní a s její maminkou být 24 hodin denně a to díky práci kterou jsem vykonával na bázi telecommutingu. Jen tak jsem opravdu byl schopen zaznamenat to, co jiní ani nevidí (hlavně zaměstnaní otcové).

 

Jen pro upřesnění, celkově je kapitol myslím 88, takže světe hroz se.

 

Ještě jedna poznámka k dnešní části "klokánek" kdo si neumí představit způsob houpání který popisuji, ať si vezme na břicho vak pro nošení miminek a zkusí to. Pak možná pochopí proč Amálka za celý svůj dlouhý život neměla ani jednou potřebu žužlat dudlík, nebo lahvičku s ovocnou šťávou tak doporučovanou dvanácti z deseti zubařů.

 

Těším se na další setkání s Vámi a vězte, bude .....



Poznámky k tomuto příspěvku
maxima gali (Občasný) - 11.11.2005 >

už sa hrozím... a to aj v rozmere, o ktorom ty vôbec netušíš... ale raz na to príde, spomenieš moje slová... až príde čas:

 

Nedokazuj svetu, že vieš presne a lepšie ako ostatní, ako psychologicky pôsobiť na dieťa. Dieťa nie je experiment.

 

(čo si tu popísal pečlivo odlož, raz nad tým možno budeš plakať)

 


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 11.11.2005 > sakra...jen do třiceti? a jen ve třech? a já myslel, že už amálka louská integrály, čte Platóna a Sokrata a ve volných chvilkách montuje z Merkura perpetum mobile.....

<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 11.11.2005 >

Ještě žes to uvedl na pravou míru. Bohužel tvé rady a poznatky zaměstnaným tatínkům tady evidentně nikoho napobavily ani nenadchly. Zkus to hodit na www.rodina.cz, kde podobné spisovatelské choutky se shledávají s mohutným úspěchem a ovacemi. Mnohokrát položená otázka, proč to sem dáváš (a hodláš s tím pokračovat až do dílu 88), mi dává následující možnosti:

 

za a) Jsi zneuznaný "zasloužilý" otec, který se už nemá kde pochlubit s jediným úspěchem ve svém životě (soudě podle toho, že sem své příspěvky vkládáš s dvouletým zpožděním).

za b) Možná Totem považuješ za další možnost, jak na sebe upozornit, protože tvé přátele už to přestalo bavit, slyšet pořád dokola to samé. 

za c) podat světu návod, jak se vychovává génius, který umí ve třech letech počítat ve třech jazycích

 

Tak ses pochlubil a vlastně proč ne. Tak mě napadá, že sem začnu vkládat příhody o tom, jak se můj německý ovčák Wargo (pozor má modrou krev!) připravuje na obranářské a stopařské zkoušky TART, ZVV3 a SchH3. A představ si v necelých třech letech (!) perfektně zvládá revír a bezvadně vyštěkává pachatele;)


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.11.2005 >

Vážený Michaeli a milí uživatelé,

tentokrát reaguju absolutně oficiálně, jako redaktorka.

 

1, Je jen na uvážení jednotlivých uživatelů Totemu, dospělých i malých, svéprávných i nesvéprávných, jak budou jednotlivé příspěvky reflektovat, pokud tak činí formou neodporující pravidlům. V reakcích na tvé příspěvky nikdo pravdila neporušil. Autoři, kteří na Totemu své příspěvky uveřejní, musejí počítat s jakousi - i negativní - odezvou. Ona je dokonce hlavním důvodem jejich prezentace tady.  

 

2, Co se týče výchovy tvé dcery - můj názor už výše (níže?) vyjádřila maxima gali.

 

3, Blogování. Ano, obávám se že drtivá většina čtenářů včetně mě považuje tvoje zápisky za blog, protože on to formou blog prostě je. Myslím, že se nepředpokládá, že člověk bloguje od narození do smrti. Na Totemu se scházejí příspěvky pestré kvality, ale jejich autoři se drtivou většinou, jakkoli neohrabaně, opravdu pohybují na poli literatury. Já bych tvoje zápisky ani ve snu neklasifikovala jako povídky. Můžeš mi osvětlit, jaké rysy povídky podle tebe splŇují?

4, Nejsem si jistá, je-li tvůj útočný, afektovaný postoj tou nejlepší výchozí pozicí v kontaktu se čtenářem. Každopádně se zkus už předem vyrovnat s nemilosrdnou skutečností ne vždy pochvalné zpětné vazby.


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.11.2005 > ano, na to se vysloveně těším, honem do toho!!!:)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 11.11.2005 > Ztratila> Ježiš děvče zlaté! A proč jsi mi to nenapsala dřív? Já se furt tak snažím a nemohu se trefit do tvého vkusu a přitom se mi to přímo nabízelo:)))))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.11.2005 > jo, přibližně tak, ale drsně, jako s těma přestřelkama a tak.)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 11.11.2005 > Ztratila> No nevím, dramatickou kvalitku typu Čtyři z tanku a pes, nebo Goro bílý pes nedokážu nasimulovat;)
<reagovat 
čtenář Dee - 11.11.2005 > Michaeli, část tvých výtek si samozřejmě vztahuji i na sebe:-)
Čtu tě dál, protože mě baví, jak je to celé dětské a v souvislosti s tvojí vlastní charakteristikou to prostě nemůže nevyvolat úsměv. Také jsem tě upozorňovala, že to patří do blogu, hodnotu ve tvém zpracování prostě nevidím- už jsem psala proč, nebudu se opakovat.
Myslím, že ses lehce dotkl zaměstnaných otců, není to o zaměstnanosti, ale o vnímání, citlivosti, o prioritách, i zaměstnaný tatínek si všimne a má radost z vývoje svého dítěte, jenže to prostě každý neprezentuje tvým způsobem, nemá každý potřebu naházet srandovní adoraci mimina na tento server:-))
A je mi líto, stále trvám na tom, že houpání mimina ve vaku na břiše, tak jak si ho popsal, je neuvěřitelné a komické:-)) Se docela nadřeš, Michaeli:-)
Nerozčiluj se na zdejší čtenáře, ve tvém případě to není o tom, že by si na tebe snad zasedli, lépe bys udělal, kdybys aspoň některé jejich poznámky vzal vážně.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.11.2005 >

přikázáná¨ní 16: NEPODCEŇUJ!!!


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.11.2005 >

DEE možná nakonec udeřila hřebíček na hlavičku:

nechybí ti empatie, vnímavost, cit, třeba i literární cit? nensaží se to to neuvěřitelné množství eufemismů jen zakrýt?


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.11.2005 > al já to myslím vážně, jestli tu něco chybí, pak pes!:))
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 11.11.2005 > Ztratila> 

Myslíš asi takhle?

 

Jak Worin soutěží s ptáky

Dnes Worinek utekl za ptákem, ale ptákem s plochou dráhou letu. Nejdřív letěl opeřenec s nízkým stíhacím letem přímo na úrovni Worinova radaru a hned za ním ten magor (Worin) s vytřeštěným pohledem a blemcákem (jazykem) půl metru za sebou... Nakonec to  vrabčisko naštěstí vzdalo a vystoupalo na běžnou letovou hladinu.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 11.11.2005 > Lamarski> tak jo....já mám shodou okolností psa Amálku....tak to dáme dokupy a budeme psát zhulené příběhy ze života psů....já bych moh třeba napsat, jak posledně ta mrcha sežrala hovno po ňákým úkáčku či houmíkovi a já jí pak hodiny vyplachoval mordu ústní vodou odhol....:)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 11.11.2005 > Max Bubakoff> No vida! Pejskaři všech zemí spojme se:) Dej jí čas od času holomócký tvarůžek, ono to Amálku přejde. Smrádek z mordy sice podobný, ale aspoň víš, že to neprošlo cizím trávicím traktem;)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 11.11.2005 > Lamarski> jééééééééééé, v tom případě přidám humorný popis mojí labradorky Amule, která uviděla rybník, polovypuštěný podotýkám, s radostí do něj vletěla a po návratu ke mně mi  skokem dala najevo, že už rozumí příkazu Pocem, ty kreténe....:o)))) ale nevím, jestli to bylo o psech, v závěru spíš o prasatech....:o))) a spoustu jiných humorných by se našlo....:o)))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.11.2005 > nejsem zatím pevna v přesvědčení, co z vás zasloužiklý otec dostane, zda žlučníkový záchvat nebo zánět spojivek....)
<reagovat 
 -rae (Občasný) - 12.11.2005 > Ztratila> možná psotník :o)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 14.11.2005 > pravděpodobně:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 0 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 11 12 13 14 16 17 18 19 (21)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter