Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Lampa a nápis z kolekce Procházka Prahou
Autor: Oclee (Občasný) - publikováno 11.8.2001 (03:19:30), v časopise 9.9.2001
další v kolekci>
Při mých toulkách Prahou mne zaujal tento starý nápis. Všude okolo je jinak nová fasáda.
Při mých toulkách Prahou mne zaujal tento starý nápis. Všude okolo je jinak nová fasáda.


Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.8.2001 > Kdyby šel aspoň přečíst....:(
<reagovat 
Čtenář - 11.8.2001 > Myslím, že to je název ulice (nějak jako Jiřská... nevim) . Nebo se pletu?
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 11.8.2001 > Je to Novy Svet. Na starem napise je videt zbytek stareho nazvu "Altwelt Gasse - Na Novem svete".
<reagovat 
Mari (Občasný) - 11.8.2001 > Já tam čtu spíš místo Gasse Galie, ale asi neumím správně číst staré písmo...
Jinak fotka není špatná...
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 11.8.2001 > Pěkné...takové tajemné:)
Body: 5
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 12.8.2001 > Lucie: kdybych to exponoval trochu déle, tak by šel nápis možná přečíst, ale ta lampa by tam byla pak ošklivá, ikdyž vím,že v komoře by to šlo spravit, ale jsem teprve v začátcích ve vyvolávání, uvidíme později:-))
Gino: přesně tak, je to Na Novém světě:-)
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 12.8.2001 > není to špatné.... ale pokud je pro tebe na této fotce ústředním motivem ten nápis, tak je škoda, že je tak špatně vidět...a možná bych se taky snažila, aby ve výsledku nebyl vidět ten nový nápis nad tím (cedule)
mari: je to Altwelt Gasse, tak jak říká Gino... první písmeno "s" je tam vidět skoro celé, z druhého jen polovina... písmeno "s" bylo dřív fakt divné... a představ si, že se ve škole mimo jiné učím číst takovéhle ptákoviny:))))
Body: 3
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 12.8.2001 > Paráda. Jednoduše ten nápis postupně a symbolicky požírá světlo lampy. A ten kontrast nového nápisu - téměř bez duše, se starým, zdobným a duši nepostrádajícím, no paráda. Atmosféra skvělá.
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 12.8.2001 > marjánka: a co děláš za školu?? :o)
<reagovat 
Pupiczek (Občasný) - 16.8.2001 > Velmi působivé. Souhlasím, že kontrast starého a nového nápisu nemá chybu :)
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 8.9.2001 > Fotka docela OK, malinko bych uříznul spodek...
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2001 > Buď ráda Marjánko, že tě takovéhle ,,ptákoviny" učej. Já se to dřív musel učit sám a to bys netušila co s tím je za práci...
Ta fotka se mi líbí...

Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 6 6 6 6 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter