Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tajemství apokalypsy
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 24.2.2000 (14:52:21), v časopise 27.2.2000
Tajemství apokalypsy

Již mnoho proroků předložilo lidstvu své vize o jeho budoucnosti a ještě více věštců se snažilo tuto budoucnost odhalit. A v neposlední řadě se o to pokoušely i čistě materialistické studie celosvětově uznávaných ekonomů a vědců.

Většina těchto tezí se rozchází jak v předpovědi doby, kdy se mají naplnit, tak v předpovědi jejich průběhu. Každý věštec či senzibil tvrdí něco jiného a každá vědecká prognóza je odlišná od těch ostatních. Kde je tedy pravda?

Mnoho lidí se tváří, že vědí, co bude, a není tomu tak. Dle celé řady předpovědí již měl „konec světa“ dávno přijít. Ale nepřišel.
K tomu, abychom se mohli dopracovat k reálným prognózám o „konci světa“, měli bychom si uvědomit, že to nedokážeme pomocí materialistických a vědeckých studií. A to z toho důvodu, že dění v našem světě je řízeno vedením světa duchovního, který se řídí především univerzálními zákony jsoucna, vůlí Boží a vůlí nejvyšších duchů. A proto člověk, který tyto řídící síly duchovního světa a jeho zákonitosti nezná a také jim nerozumí, nemůže se o „konci světa“ dozvědět téměř nic.

Lidé, kteří znají univerzální zákony jsoucna, tajemství kosmických evolucí a Univerzální Zákon veškerého dění, a ještě k tomu mají i přímé kontakty s bytostmi z duchovního světa (pozor, jsou i duchové zlí a lžou), mohou znát přibližnou doby naplnění apokalypsy.

Bible svatá, zejména zjevení sv. Jana, poskytuje těm lidem, kteří jsou duchovně takříkajíc na výši, nápovědu, kdy a jak tento „konec světa“ nastane. Rád bych nyní upozornil na několik stěžejních veršů ze zjevení sv. Jana, které napovídají o „konci světa“. Popisují totiž v obrazných podobenstvích události, ke kterým má před hlavním Božím zásahem do vývoje naší civilizace dojít. Tyto informace, jak je psáno v Bibli, zjevil sv. Janovi anděl Boží.

Anděl Janovi oznamuje, co všechno se má stát. To všechno je tedy předurčené a celá apokalypsa již existuje a probíhá, ale zatím pouze v naší budoucnosti. Zjevení sv. Jana, kapitola 5, verš 6: „...uprostřed mezi trůnem a těmi čtyřmi bytostmi (zvířaty) a starci stojí Beránek, ten obětovaný...Přistoupil k tomu, který sedí na trůnu, a přijal knihu z jeho pravice.“ V té knize je napsaná celá budoucnost lidstva, od počátku do konce předurčená vedením duchovního světa. V ní pak jsou znamení příchodu Božího, která se ale dosud nenaplnila, což dokazuje, že proběhnutí apokalypsy je ještě daleko před námi. Nestalo se ještě, co je psáno, že se na počátku apokalypsy stane, a to v šesté kapitole Zjevení verš 8: „A hle, kůň sinavý, a jméno jeho jezdce Smrt, a svět mrtvých zůstával za ním. Těm jezdcům byla dána moc, aby čtvrtinu země zhubili mečem, hladem, morem a dravými šelmami.“ V této kapitole jsou dále popsaná také velká zemětřesení, pády obrovských meteoritů velkých jako hvězdy a pohyb všech ostrovů a všech hor na Zemi. To se ještě nestalo a teprve to přijde. A citovaná čtvrtina lidí, které má jezdec jménem Smrt zahubit, také ještě nezemřela. To vše je teprve před námi.

Kapitola 7 říká, kdo bude zachráněn (verš 9 a dále): „Potom jsem viděl, hle, tak veliký zástup, že by ho nikdo nedokázal sečíst...To jsou ti, kteří přišli z velikého soužení a vyprali svá roucha a vybílili je v krvi Beránkově.“ Jen ti budou zachráněni, kdo nejen dobří byli, ale také ti, kdo mnoho trpěli, zvláště pro duchovní svět.

Kapitola 9, verš 15, vysvětluje existenci tří andělů, kteří mají zahubit část lidstva: „Tu byli rozvázáni ti čtyři andělé, připravení na hodinu, den, měsíc a rok, kdy mají pobít třetinu lidí.“ Zásah do nežádoucího vývoje lidstva provedou k tomu určené bytosti. Hoře a muk bude mnoho, ale konec bude krásný. Bájné tisícileté Boží království.

A je ještě jedno velké znamení, které se dosud nenaplnilo. Kapitola 11, verš 3, 5, 7 a 11: „A povolám své dva svědky...budou prorokovat tisíc dvě stě šedesát dní...Až ukončí své svědectví, vynoří se z propasti dravá šelma, svede s nimi bitvu, přemůže je a usmrtí...Ale po třech a půl dnech vstoupil do nich duch života přicházející od Boha, postavili se na nohy...A vstoupili do nebe v oblaku.“ Před „koncem světa“ přijdou Boží poslové, aby lidem přinesli Pravdu. Ale bude jich málo, o to více však bude těch nepravých, kteří svedou lidstvo na scestí. Avšak i to je předurčeno, od počátku naší existence, jak vysvětluje kapitola 17 verš 8: „A užasnou ti obyvatelé země, jejichž jméno není od založení světa napsáno v knize života.“ Jsou vyvolení i povolaní, je dáno, jakým způsobem budou duše nás všech žít, i co z toho vzejde při Božím soudu. A konečně po dovršení zkázy přijde jezdec s neznámým jménem (kapitola 19, verš 12): „Jeho oči plamen ohně a na hlavě množství královských korun jeho jméno je napsáno a nezná je nikdo než on sám.“ Přijde z dalekých konců vesmíru plnit Boží vůli a vykoná, co se má stát. Přiletí z takové dálky, že pro nás bude jeho jméno neznámé, neboť jsme nikoho takového dosud neviděli.

Samotnou apokalypsu naplní a vykonají nejvyšší duchové spolu s veliteli mimozemských civilizací, které slouží Bohu. Ale zpět ke zjevení sv. Jana.

Tajemství budoucnosti lidstva je skryto v obrazných podobenstvích Zjevení sv. Jana, a je v něm skryto úmyslně, aby mu správně porozuměli jen ti lidé, kteří jsou duchovně probuzeni. Lidstvo nesmí znát svoji budoucnost, protože kdyby ji znalo, pokusilo by se ji změnit, což je v rozporu s Boží vůlí. Karma lidstva bude jednou mluvit za nás za všechny a po katastrofách apokalypsy na nás čeká vysněný ráj. A dočkáme se ho my všichni. Než k němu dojdeme, bude to hodně bolet. Ale až v něm staneme, bude nám nevyslovitelně krásně. Jak je psáno v kapitole 7, verši 16: „Již nebudou hladovět ani žíznit, ani slunce žár jim neublíží, neboť Beránek, který je před trůnem, je bude pást a povede je k pramenům vod života. A Bůh jim setře každou slzu z očí.“


Poznámky k tomuto příspěvku
Honza P. (Občasný) - 7.2.2001 > Ani největší mystikové nemohou přesně určit "konec časů".
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter