Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pyramida
Autor: ich (Občasný) - publikováno 13.11.2005 (00:42:08)


Poznámky k tomuto příspěvku
nnnnnn (Občasný) - 13.11.2005 > Líbí :-).
<reagovat 
chell (Občasný) - 13.11.2005 > ja v tom tu pyramidu uplne jasne vidim :) je to spousta barevnejch stripku na spbe :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 13.11.2005 >

Pyraminda?-shora? - pokud ano, chtelo by to aby se vrcholek opticky priblizoval k divakovi..

Mozna to je takhle tvuj zamer, jen, mozna, kdyby nebylo obtahu a plne barevne plochy vzajemne na sebe vrhajici stiny - to by myslim zlepsilo celkovy dojem a prostorovost...


Body: 3
<reagovat 
 ich (Občasný) - 13.11.2005 > Lumig> dík za názor adepte, o prostorovost jsem se nepokoušela, snad proto tam neni, je to spíš mozaika, ale nevěděla sem, jak to mam nazvat. Když to totiž někdo viděl, tak řek, že v tý mozaice vidí vystupovat pyramidu, to mě překvapilo a pak to řek ještě další člověk. Proto ten název, není to nezdařený pokus o prostorovost, spíš nevýstižnej název. Možná je třeba na to koukat z dálky, nevim. Prostě to má bejt placatá mozaika, která někomu připadá, jak pyramida.Ale dík za komentář a body.
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 13.11.2005 > mamirka> Pokud je to spis mozaika, adept bere zpet sva slova o ohraniceni. Na druhou stranu coby mozaika je to tezko hodnotitelne...
<reagovat 
Wiky (Občasný) - 13.11.2005 > Zajímavá stylizace mozaiky --- snad by to chtělo ale ještě trochu zjednodušit -- Barvy odvážné ----
Body: 5
<reagovat 
krejmi (Občasný) - 13.12.2005 > já si myslim, že tu piramidu dělá opticky to, že jednotlivý tvary jsou na sebe poskládaný od největšího k nejmenšímu, moc se mi to líbí a možná by to bylo ještě lepší, kdyby jednotlivý byrvy byly kladený tak, aby vystihovaly jednotlivý patra piramidy, ale to je jen můj názor
Body: 5
<reagovat 
skuta (Občasný) - 20.12.2006 > musim rict, ze tohle podle meho soudu neni uplne jednoduse hodnotitelny vytvor. co se mi fakt moc libi je pozadi, pro me oko naprosto skvele vyvazena barevnost!!! dava mi to pocit, ze se tam neco deje a diky tomu je citit urcity naboj. je ale pravda, ze uplnej stred je pro me trochu chaotickej. uprostred jsou dva objekty, ktery rusi barevnost stredu. najednou proste dva tmavy objekty. sorry za tuhle kritiku, protoze s geometrickejma utvarama mam problem, jak jiste vis:)
nicmene ohraniceni bych rozhodne nechala tak jak je. bez neho by slo jen o zmet barev, ktere si jsou v nekterych pripadech velmi blizke odstinem.
zaver pro me oko je ale moc prijemnej pohled podporenej teplejma barvama. trochu z toho na me dejcha letni festivalkova pohoda...a za tu ti dik:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ich (Občasný) - 27.12.2006 > skuta> dík za hodnocení, geometrie je tvoje, to vim
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.10.2008 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter