Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tanec na hladině
Autor: brian (Občasný) - publikováno 20.11.2005 (17:04:08)


Poznámky k tomuto příspěvku
Kapka (Občasný) - 20.11.2005 > ta druhá se mi líbí víc, je ostřejší..
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 20.11.2005 > moc nechápu... ta po kliku je jen o 16 pixelů větší, což je zbytečné. naštěstí je aspoň opravdu kvalitnější obrazem, ale o přes to... kousek ostrosti navíc by se šiklo, jiný řez...
Body: 3
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 20.11.2005 > To je dobré, škoda té kvality.
Body: 3
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 20.11.2005 > tak tomuhle já teda tanec neřikam.....
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.11.2005 > vrtusík> Tanec to není, je to vyčkávání lovce. Ale když mě fascinuje to povrchové napětí
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 21.11.2005 > Janahe> ani "vyčkávání lovce" tomu neříkám... ale mohl bych to zavést (mělo by to své kouzlo, ztlumit světla a vyzvat ženu na čekanou)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.11.2005 > vrtusík> No když ono je to tak neostré ...
<reagovat 
čtenář bryan - 20.11.2005 > Original je ostrej, ostrost se vytratila pri zmensovani, nevim jak to mam zmensit bez vyrazne ztraty kvality? Byl bych vdecnej za radu. Diky. B.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 21.11.2005 > čtenář> Každá rada vzácná. Dost záleží na použitém editoru, co nabízí, případně jaký algoritmus na zmenšování používá.
Převzorkování lineární interpolací používají jednoduché editory, výsledek je sice celkem ostrý, ale "kostrbatý".
Lepší editory používají bikubickou interpolaci, která zachová plynulé přechody, ale je trochu na úkor ostrosti v detailech. Proto bývá k dispozici funkce doostření (unsharp mask), nebo ostření (sharpen - poněkud silnější filtr). Opět čím lepší SW, tím jemněji lze volit parametry a tím lepšího výsledku lze dosáhnout.
Takže postup v lepším editoru je zmenšit - doostřit, parametry jednotlivých kroků vyladit metodou pokus-omyl...
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 25.11.2005 > Hm, me libi prave takhle
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter