Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
chcete mě? asi ne :-)
Autor: sabinka (Občasný) - publikováno 2.12.2005 (13:36:09)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 2.12.2005 > chuděrko... co se ti stalo... nemám zavolat pohotovost...
<reagovat 
sabinka (Občasný) - 2.12.2005 > byly na mě ošklivý :-))
<reagovat 
čtenář blec - 2.12.2005 > Jako dárek k vánocům? Co by ne? :)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 2.12.2005 > no děvče na obrázku vypadá myslím pěkně, jenže. jenže já v tý fotce nevidím nic víc, než obyč fotku do rodinýho alba... a nemůžu ji hodnotit jen podle modelu... a když nevidím, žádnou přidanou hodnotu ... tak to radši nebudu ani hodnotit :))
<reagovat 
.asd (Občasný) - 2.12.2005 > ja ju chcem na vianoce!!!
Body: 5
<reagovat 
 čtenář blec - 2.12.2005 > Alex"05> tak bacha, já si řek dřív! :)
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 2.12.2005 > Myslím, že to není jen fotka do rodinného alba. Spousta tzv. uměleckých fotek takto pěkně nezachytí výraz.
<reagovat 
 sabinka (Občasný) - 2.12.2005 > fanýs> je děkuju...určitě si nemyslim že je tahle fotka nějak moc dobrá,ale možná bych jsem tomu měla dát duchy nebo to rozmazat aby to dostalo body ale já mam ráda prostě normální fotky tak mi to všici promiňte :-)
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 2.12.2005 > sabinka> Ne duchy, ne rozmazávat, ale taky ne přímo bleskem. To pak vypadá portrét jako dokument z pitevny.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 3.12.2005 > sabinka> Za body si nic nekoupíte.  Tak na co body?
<reagovat 
 sabinka (Občasný) - 2.12.2005 > xmark> tohle nebylo bleskem,akorát jsem byla blízko světel
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 3.12.2005 > fanýs> za body ne... ale za prachy za ty prodaný pohlednice jo... je vidět že umění nebereš jako hodnotu ale vidíš v tom jen prachy... jinak by jsi ty tvoje nepodřené stůdie nenabízel na trhu...
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 4.12.2005 > sabinka> OK, tedy nasvítit trochu ze strany, aby to bylo plastičtější.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter