Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Život je jako film z kolekce Myšlenky
Autor: Elvard (Občasný) - publikováno 2.12.2005 (17:07:48)
následující v kolekci>
Život je jako film.

Když Vás nebaví, nemůžete se dočkat konce. Mnohdy máte dokonce chuť film vypnout, i když se už na něj díváte dost dlouho.

Ale pokud Vás baví, dokážete vnímat i ty nejmenší detaily, které obvyklému divákovi uniknout. Pak Vás samozřejmě baví ještě víc. Navíc Vás nezajímá, jestli už bude konec, spíš si přejete, aby ten film pokračoval donekonečna.

Akorát film si můžete pustit znova, když se Vám moc líbí...


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 3.12.2005 > taky se mi to nelíbí, je to jako slohová práce sedmačky
<reagovat 
Elvard (Občasný) - 3.12.2005 > Dobra, priznavam, je to ubohe...

Ale doufal jsem, ze se k tomu vic vyjadrite.
Tak snad to priste bude lepsi, ode mne i od vas ;)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.12.2005 > to je strašný!
Body: 1
<reagovat 
 Elvard (Občasný) - 3.12.2005 > drfaust> no tak, to dokaze rict kazdy, ze je to strasny. jsi redaktor, rekni co se ti nelibi, porovnej s ostatnima, atp. Chapu ze se ti to nelibi, mas proto urcite duvod, tak ho sem muzes napsat, ne?
<reagovat 
melront (Občasný) - 4.12.2005 > Urcita asociace tu je...ale preci jen.
Film je vzdy o tom, ze ho sleduji a NEMUZU menit dej.
U zivota je to naopak, teda melo by byt. To JA jsem tvurce i rezie, kamera i herec. No a pokud to tak neni, je to spatne.

Nekdy me u filmu stve, ze lidi tam jsou desne paka, ze ja bych to delal jinak :) A to same stve jine lidi. Rikaji, ze jsem pako, abych delal jiste veci jinak...Pak by to sedelo. Oni NEMUZOU menit muj dej....ale muzou ho ovlivnit....no takze by to zase nesedelo....

Mozna cokolada byla vystiznejsi...ale zase ne kazdy ma rad cokoladu.....

takze pokud je pet nejlepsi a jedna nejhorsi......radeji se zdrzuji hlasovani, protoze si nevim rady :)
<reagovat 
 Elvard (Občasný) - 4.12.2005 > melront> Diky :)
Pravda v mnoha ohledech to nesedi, priste to lip promyslim, nez zas neco zplodim...
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 3.12.2005 > bez komentáře, bodík je dostatečně výmluvný
Body: 1
<reagovat 
 Elvard (Občasný) - 3.12.2005 > Opíječ tchýní> Prave ze ne, kazdy dava bodik za neco jineho.. zkus se vic rozepsat. Jinak dik za hodnoceni ;)
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 4.12.2005 > Elvard> hele, tys toho taky moc nenapsal... to by bylo skoro víc hodnocení , než "dílka". Zaarchivuj to a přečti za dva roky. Uvidíš, jestli se něco změnilo. Ahoj.
<reagovat 
 Elvard (Občasný) - 5.12.2005 > Opíječ tchýní> I o jedne vete se da napsat cely pribeh (viz napr nase slohovnka v angline)
Je to kratke, protoze jsem to chtel kratke... pokud se podivas na prvni dílko z kolekce myslenky tak je jen o trochu delsi... ma to svuj duvod, ktery jsem uz psal na www.liter.cz u toho prvniho dilka... proto je to zde v sekci pocity...
<reagovat 
horlivec (Občasný) - 6.12.2005 > podle mě nezáleží ani moc tak na vyjádření, jako spíš na smyslu..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter