Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Serena
Autor: wicky16 (Občasný) - publikováno 2.12.2005 (19:41:33)

Serena

 

 

 

Serena žila v San Franciscu. Byla to zjevně obyčejná  dívka, měla normální rodinu, byli bohatí, neměla sourozence, ale ty nahrazovali její domácí mazlíčkové. Byl to pejsek Andew, potkan Steward, tarantule Lucy, zmije Hedvika, červená užovka Daniel, hroznýš Chriss a kočka Merissa. Maminka se jmenovala Erica Sthringová, táta Daniel Sthring a ona Serena Sthringová. Mimochodem, tu užovku pojmenovala po tátovi, protože jí bylo 6 let, když jí dostala (dostala ji za přežití prvního dne ve škole), a tátu tehdy velmi milovala. A jelikož tu užovku taky (dokonce i s ní spala v posteli), pojmenovala ji Daniel.

 

 

                                                Minulost

 

 

Když jí bylo 5let, zdál se jí sen. Odehrával se nějaké jeskyni. Nebo si to myslela. Pamatuje si to matně, ale na ten sen nikdy nezapomněla. Napsala to i do svého deníku, který měl ze předu namalovaného Ďábla a zezadu Anděla.

Napsala:

 

Byla jsem v jeskyni, a tam byli čerti….. Všichni se na mě koukali a říkali ,,Vítej královno,“ nebo ,,vítej Sereno,“ nebo ,, konečně má paní,“ nebo ,, ach, konečně jste si sem do Podsvětí našla cestu?“ Potom se objevilo mezi nimi bílé světlo a zněj vystoupil Anděl, podal mi ruku a řekl: ,,Sem ještě nechoď Annie. Sem ještě ne…

A pak jsem se vzbudila.

 

Po 6 letech sem jsem jen připsala háčky a čárky a opravila gramatické chyby!!

 

A jen aby jste si nemysleli, Serena už uměla v 5ti letech psát a číst, a byla do toho tak zapálena, že si vymýšlela své vlastní pohádky. Většinou se zakládali na Starověkých legendách, zabíjení, Satanovi, zabití mořské panny (to se mimochodem stalo), a tak.

Erica se toho tak zalekla, že dítě odvedla k psycholožce Jennifer Cornesové, která díky Sereně ukončila svůj život. Odhalila totiž Serenino tajemství, a proto musela zemřít. Zabil ji Called,démon, který je schopný zabít určitou osobu z Podsvětí.

 

Serena žila dál, vyrůstala, měla se dobře, každým rokem dostávala novou moc, někdy ji přijala od Anděla, jindy od Satana, učila se, chodila do školy, měla kamarádky, až dosáhla věku 16ti let. Začala chodit na psychologickou střední školu, chtěla vědět, proč je taková. Věnovala se hlavně paranormálním jevům. 

 

 

                                                Podsvětí

  Šla jsem si vyčistit zuby a řekla Kelly,která se sprchovala:,,musím na chvíli pryč, počkej tu na m ,a nechoď na ten ples beze mě!“

,,Jasně.“ zněla odpověď. Šla jsem do obýváku Kellyinýho pokoje, vytáhla zmačkaný papírek ze  svého županu a přečetla jsem jeho obsah: 

                                               Objev se zde,

                                              objev se démone.

                                             Objev se vedle mne,

                                            objev se Aderne.

 

                                            Ať stojíš za hřích,

                                           ať Ďábla má v očích,

                                          Objev se Aderne,

                                          hned teď a vedle mne.

 

 

Z červené páry ke mně vystoupil muž. Jak jinak než démon. Ale stál za hřích

,,Jak ti mám říkat? Vy Adernové jste vždycky úžasní“ zamrkala jsem na něj.

,,Jsem spokojená na svůj úlovek z Podsvětí.  Adern měl krátké, upravené, melírované vlasy, oble a byl děsně  sexy. ,,Sereno, s kým to tam mluvíš?“ ozvalo se z koupelny. Zaváhala jsem  a pak s klidem řekla:,,Seznamte se. Kelly, to je Julian, Juliane , to je Kelly.“ Adern se na mě tázavě podíval.

,,Víš co Kelly, my na tebe počkáme dole v sále.“ ,,Jak  myslíte. Stejně tam z chvíli budu.“  Otočila jsem se,  do levé ruky popadla kabelku a do pravé chytla Aderna.

V sále už bylo hodně lidí,ale já si chtěla už zatancovat na Alanis  Morissette .Mrkla jsem na Hi-fi věž a všude se rozlila hudba. Popadla jsem Juliana kolem krku a začala jsem  se s ním kolébat do rytmu. Měla jsem na sobě černé, dlouhé šaty, které byly s vykrojenými zády. Démon se k mně přivinul a zašeptal mi  do ucha: ,,Horší jméno si mi vymyslet nemohla?“ Já se jen usmála a odpověděla: ,,V tu chvíli mě nic jiného nenapadlo.“ A tancovali jsme dál, a dál, až jsem mu musela říct, aby se vrátil do pekla.

 

        Probudila se ze zlého snu, zpocená, vyděšená. Zděsila se když jí to došlo,  že sen by mohl být opravdový. Vstala z postele, oblékla si světle modré tepláky a bílým pruhem a kapsičkou na zadku. Natáhla na sebe bílé tričko s černým čínským znakem, pak si svázala vlasy, přetáhla si svetr, popadla kabát s klíči a vyrazila ven. Sněžilo, byla zima. Běžela po chodníku pak přeběhla přes park, zatočila a než dorazila ke Kelly měla tenisky úplně promočené. Zazvonila a cítila, jak se jí valí pára z úst. Kelly jí otevřela ještě v noční košili.

,,Čau Sereno, co se stalo?“ divila se. Ta se na ni podívala tak provinile se zakalenýma očima slzami. ,,Slib mi, že kdyby se semnou dělo něco divného, zabij mě.“ prohlásila.

,,Cože?! Sereno, co je to s tebou!“

,,Nic, vážně! Musíš mi pomoct, prostě jakmile se začnu chovat divně, řekni jen Kyrriela Serena.Nic se mi nestane, jen mě to uspí, trochu napraví, a potom to bude jako dřív. Já sem zrůda víš Kelly. Přísahej, že to uděláš.“ První slza jí začala konečně stékat po tváři.

,,Proč?“

,,Protože jsem……Serena.“ Otočila na patě a kráčela směr domov. Připadalo jí, že jí slzy umrzají na obličeji. Otevřela dveře, zula si boty, pověsila kabát, svlékla si svetr a začala se prohrabovat ve stole, pod postelí, v krabicích,…. Vyházela papíry, všechno možné, až to našla. Byl to malinký kus papíru, potřísněn krví. Vyběhla na půdu, postavila kolem sebe svíčky, mezi ně dala kameny: smaragd, rubín, diamant, křišťál a ametyst. Stoupla si doprostřed kruhu, dala  si lísteček do pravé ruky a pronesla:  

 

                                                Kyrne si lena,

                                                manau mi gera.

                                                Tu jude Datam.

                                                Mi maple Satan,

                                                Serena.                                              

 Bylo to kouzlo pro vstup do Podsvětí.

 

Zjevila se jako duch ve tmě. Zářila, a asi proto ji hned obklopili démoni. Někteří na sobě měli kmenová znamení, jako například Baltazarové, ale i Dobromor. Dobromorovi se také říkalo Zdroj zla, nebo samotné Zlo. Kruh kolem ní se rozpustil, a k Sereně přistoupil nejvýšší Baltazar. Nejvyšší pomočník samotného Zla. Ten kdo napáchal tolik zlých věcí. Začalo ji bolet břicho. ,,Sereno, drahá, jak se máš? Žije se ti na tom nudném světě dobře?“ začal se vyptávat a kroužil kolem ní pohledem.

,, Já,…..já se mám dobře.“ Znervózněla,ale snažila se být v klidu. ,,Nemusíš se mě bát. Ještě se ti nic nestalo….“

,, Ne ještě ne. Ale jak jste sám řekl, ještě ne. Chci mluvit s Dobromorem.“

Démon se zasmál a zakašlal ,, Prosím?“

,, Chci mluvit se Zdrojem!“ okřikla ho.

,, Ach, jistě. Takže u vás se mu říká Dobromor?“ zeptal se.

,, Jo. Je to výstižné, pravdivé, a…“

,, A?“

,, Okamžitě mě k němu pust!“ poručila.,, Jinak…!“

,, Jinak co? Nikam princezničko, nikam!“

Ze tmy se najednou ozvalo:,, Nech ji! Pojď Sereno, klidně se mnou můžeš mluvit. A ty, ty se běž pomodlit k Ďáblu, abych tě nezničil tím nejkrutějším způsobem.“

Zdroj ji objal kolem krku a řekl: ,,Moje milá Sereno, tak tobě je dnes 16 let, že?“

,,Ano“ řekla suše.

,, Tak to je skvělé! Dnes se staneš mou královnou. Stačí jen, aby sis mě vzala, dala mi dědice, a budeme nezničitelní. Co ty na to?“

Serena to nechápala, a tak se z rozhovoru začala vykrucovat. Jenže najednou to bílé světlo. To co viděla před 11ti lety. Anděl. ,,Annie, pojď ke mně. Ještě tomu nepodléhej a pojď se mnou. Musíš se s tím naučit bojovat.“ Natáhl k ní ruku.

,, Ale, ale…… Ageilo´re. Ty si myslíš, že Serena s tebou půjde?“

,, Musí.“ odpověděl Anděl jménem Ageilo´re.

,, Já už jsem se rozhodla.“ Řekla.

,, Výborně. Pojď ke mně, královno.“ Vyzíval ji Ďábel.

,, Ne. Kdyby si se do toho nevložil Ageilo´re, mohla jsem s Dobromorem v klidu promluvit, a pak to probrat s tebou. Ale já se teď nechci vázat. Nechci. Takže se uvidíme jindy. Možná.

   

 

                                                    Hie ´ere me gielo

                                                    Sa batra le elien o´

                                                    Maraguiqea si ke la minela

                                                    Z podsvětí Serena zmizela.

 

Objevila se na půdě.

  

 

 

V Podsvětí:

 

,,Nemůže tomu utéct. To se Zdroji neboj. Na tento okamžik jsme čekali 4589 let. Teď je jediná příležitost, pro toho kdo vyhraje. Buď tvé zlo, nebo naše dobro. Záleží jen na Sereně. I když bude pořád ve světě rovnováhy, magie si ji sem přivolá. Stejně jako k nám.“ Řekl Anděl a zmizel.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter