Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ALESEK
Autor: Alyna (Občasný) - publikováno 5.12.2005 (00:21:08)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.12.2005 > Bože, proč nás takle trestáš._§!
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 5.12.2005 > tady se někdo mstí bývalému příteli?! ;-O
<reagovat 
zombux (Občasný) - 5.12.2005 > spíš to vypadá na záběr z pornofilmu
<reagovat 
Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.12.2005 > Kdyby aspoň neměl ty bílý fusekle s proužkem...
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 5.12.2005 > jojo...bílý fusekle a rudý todleto... no hukot
<reagovat 
protěž (Občasný) - 5.12.2005 > Mně to přijde vtipný, s těma ponožkama... tvář jako ježíš (resp. Durer)..
<reagovat 
 Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.12.2005 > drfaust> Prosímtě, už se na to vykašli...
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 5.12.2005 > drfaust> myslis tu ruzovou bundu co tam lezi na zidli??..no jako mozna sem tam nekde videt, tim si myslel asi to devce,ze haha a vlasy mam teda cerveny a ne zrzavy jo!?...uz to nehul :-)
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 5.12.2005 > drfaust> myslis tu ruzovou bundu co tam lezi na zidli??..no jako mozna sem tam nekde videt, tim si myslel asi to devce,ze haha a vlasy mam teda cerveny a ne zrzavy jo!?...uz to nehul :-)
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 5.12.2005 > drfaust> myslis tu ruzovou bundu co tam lezi na zidli??..no jako mozna sem tam nekde videt, tim si myslel asi to devce,ze haha a vlasy mam teda cerveny a ne zrzavy jo!?...uz to nehul :-)
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 5.12.2005 > drfaust> myslis tu ruzovou bundu co tam lezi na zidli??..no jako mozna sem tam nekde videt, tim si myslel asi to devce,ze haha a vlasy mam teda cerveny a ne zrzavy jo!?...uz to nehul :-)
<reagovat 
Alyna (Občasný) - 5.12.2005 > jezis vono se to poslat nejak mockrat...no aspon drfaust v tom neni sam heh
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.12.2005 > no sorry, že sem se tu vůbec zastavil.
<reagovat 
Alyna (Občasný) - 5.12.2005 > hehe tam melo jt jako o ten vtip s tim zrcadlem, jo a ty ponozky tam ma schvalne :-)
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 5.12.2005 > Alyna> nekecej že je tam má schválně... na to ti neskočím
<reagovat 
kill art (Občasný) - 5.12.2005 > tak to je nářez!!!, co to je za blbce... nějak mu z toho zčervenalo "péro" asi studem...
Body: 1
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 5.12.2005 > kill art> bych chtela videt tebe blbecku koho fotis modelky, sebe? a vubec tebou se nebudu zabyvat...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 5.12.2005 > Alyna> nemusíš miláčku...
<reagovat 
kill art (Občasný) - 5.12.2005 > a nevyskakuj ode mě maš nejvíc bodů zatim tedy...
<reagovat 
čtenář blec - 5.12.2005 > Dvojčata? Buzeranti?
<reagovat 
 Čtenář - 5.12.2005 > čtenář> blíž k sobě a byli by to siamská dvojčata buzerant-i
<reagovat 
 Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.12.2005 > drfaust> Co sem pleteš děvče? jednoznačně, na tom obrázku je chlapec! A celkem pěknej.. a ty ponožky má na nohách.. jsou v odrazu zrcadla...
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 5.12.2005 > Renee R. Wilfling> no peknej..mel za ukol se tvarit uchylne :-)
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 5.12.2005 > Alyna> ví o tom vůbec... že mu děláš ostudu po celým světě?
<reagovat 
 Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.12.2005 > Alyna> Mně to nepřijde úchylný, spíš zoufalý, ten jeho výraz....
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 6.12.2005 > kill art> je nazdarek ty tu jeste si?hele proc mam takovy pocit ze je jen to slepa zavist protoze ty tvoje experimenty s fotkam nebo co to je za ulet nikoho nezajimaj :-)
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 6.12.2005 > Renee R. Wilfling> me pripadaj zoufale spis vase nazory teda...hlavne ze to ma nejaky vyraz a nenudi to...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 6.12.2005 > Alyna> to nenudí tebe protože sním asi fickášššš, ale já ho nemiluji tak co si na to mám vzít... takže sorry zavidět tady není co nejsem buzííík...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 6.12.2005 > Alyna> když to má výraz tak proč to nemá také ohodnocení? pořád jsem jedinej kdo ti dal aspon bod... tak by si mě měla mít ráda... a ne hned tak zhurta...
<reagovat 
 Renee R. Wilfling (Občasný) - 6.12.2005 > Alyna> No, ale ono to nudí, víš? A nemluvila jsem o výrazu tý fotky, ale o výrazu focenýho chlápka...
A nebuť tak chytlavá hnedka...:)
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 6.12.2005 > kill art> ano mam te rada hehe fakt jestli chces tak te muzu taky nafotit a pak te poradne osukat... kdyz uz jsem u toho co se svyma modelama delam...
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 6.12.2005 > Renee R. Wilfling> a proc bych nemela bejt chytlava kdyz kazdej jenom nadava, ze je to buzerant atd.? myslim ze ta fotka rozhodne nenudi protoze je tam dost zajimavejch mist k hledani a urcite kdyby nudila tak tu neni tolik prispevku,vidite snad jenom ho a ne to ostatni ..a vubec tomuhle nerikam nejaky umeni a nechci tim dobyt svet..haha.
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 6.12.2005 > Alyna> od takové ostré fotografky bych si to nechal udělat, ale jestli by jsi mě takhe vystavila tak radši šukat nebudu... bojím bojím... takle viset na totemu toby byla má smrt...
<reagovat 
ich (Občasný) - 6.12.2005 > no mě zaujala mnohem víc ta debata, než dílo samotné. máš tu zaškrtlý, že máš zájem o hlubší kritiku a ta občas takhle vypadá. jako pomsta by to bylo celkem originální, ale jako vtip se zrcadlem mi to nepřipadá.
<reagovat 
jenensis (Občasný) - 6.12.2005 > me se to libi, model, jeho vyraz jezise, i ponosky...
:D
...rozhodne to vypada, ze ste v pohode, a to je hlavni...
Body: 5
<reagovat 
Alyna (Občasný) - 7.12.2005 > bych chtel videt vase vyrazy.pisete,ze vypadam jak zoufaly Jesus,ale dovedu si predstavit vase obtloustle ksichty s klapatyma usima a cpouci do chrtanu mnoooho dobrutek od MCdonaldu...........s pozdravem siamske buzny s zoufalosti jezise
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 7.12.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Alyna (Občasný) - 8.12.2005 > no super ted ma chudak alesek uplny trapas, doufam ze jak pujde po ulici ze se mu nebudete smat jako...
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 8.12.2005 > tak některé reakce jsou fakt ubohé, hlavně ty poslední.
Někdo se tady snaží a fšici ho zkritizují.
Dost dobrý, teda pro mne.
V poho "model" :))))))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 8.12.2005 > Pilla> ale ze jo..dam tu svuuj prvni pokus vubec o fotku a setkam se s takovou nesnasenlivosti ze to neni mozny,ty jo..sem videla milionkrat horsi a ubozejsi fotky,ale rozhodne bych modelu nenadavala,dyt on za to nemuze spis fotograf...sou dnes fakt lidi zavistiviii :-)
<reagovat 
.................... (Občasný) - 6.12.2005 > cyve co tím chtěl básník říci?...nějak jako nikde nic, bod pro tu buznu
Body: 1
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 6.12.2005 > V.W.> zaprve nejsem basnik, ani fotograf a tu buznu si odpust pac tem tvej pickam a vselijakym kokotum taky nenadavam, se mi snad zda jak sou tu lidi ubohy a jenom nadavaj ach jo
<reagovat 
 .................... (Občasný) - 6.12.2005 > Alyna> hej děvče klid, buzno řikám normálně....třeba čau buzno..myšleno v dobrým, žádná nadávka...nemůžu za to, že to málokdo chápe
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 7.12.2005 > V.W.> jak chces buzno :-)
<reagovat 
 .................... (Občasný) - 7.12.2005 > Alyna> jasně pičo :)
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 8.12.2005 > V.W.> fakt ses tak ubohej nebo to jenom hrajes? buzno ti rikam proto protoze ti to je prijemny a jak si sam rek tak je to normalni ne?
<reagovat 
 .................... (Občasný) - 8.12.2005 > Alyna> cyve, že by se mi z poštěváku udělalo péro..čkej no nevidim ho tam...to tak neprožívej :)
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 9.12.2005 > V.W.> jee ty si devce? a takovy sprosty,fuj                
<reagovat 
 .................... (Občasný) - 9.12.2005 > Alyna> jo fuj....přesně tak hehe
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 9.12.2005 > nahej a zhulenej typek..mazec.. ta fotka je v klidu, nevim co vsichni kecaj..:) Taky je blbost hodnotit model..
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter