Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mše
Autor: guillaumka (Občasný) - publikováno 4.12.2005 (13:31:06)

      

 

         Neděli ,co neděli chodívala matka na ranní mši svatou, ale tentokrát se poprvé opozdila. Každé ráno , už od mého útlého dětství jsem s ní chodil do kostela. Jednou jsem se o pozdil, a po návratu domů jsem pořádně dostal.

         Nyní je mi 19 let, a na mši nechodim, jelikož jsem svobodný a matka mě už nenutí.Bylo 8:40, máti se připravovala, aby se do 5 minut vypravila. A tu najednou slyšim jak ztěžka dýchá. Došel jsem k ní a vidím jak se křečovitě drží stolu a je strašně bledá. Přidržel jsem jí,ona si sedla na židli, začala opět normálně dýchat a nabírat barvu. Hodiny ukazovali 8:50.A máti se nenechala přemluvit , aby si lehla. Bůh by jí totiž neodpustil ,kdyby se místo modlení věnovala odpočívání.Tak, to bylo poprvé co přišla pozdě. A taky naposled. Z kostela se už nevrátila.



Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 4.12.2005 > Nikdy jsem si konkrétně nedovedl představit sousloví "Bůh ji povolal k sobě", teď již vím.
<reagovat 
 guillaumka (Občasný) - 4.12.2005 > fanýs> 

Aspoň,že ti můj příspěvěk něco osvětlil!


<reagovat 
celej on (Občasný) - 5.12.2005 > Trošku mě mátl ten začátek, první věta je zdánlivě nesmyslná s tou druhou v závěsu a naopak. První větu bych dal na samostatný řádek.
Na tak malý text tam je podobných chybek hodně ( mezera navíc, o mezeru mín, chybějící čárky). Vadil mi i minuoý čas u: "Bylo 8:40". A našel jsem tam i gramtické chyby...a to je co říct, protože já jsem na ně dost levý...
Jako vtípek to celkem jde. Jenomže ta ledabylost...

Body: 2
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.12.2005 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter