Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Já dub
Autor: >E1eJ< (Občasný) - publikováno 5.12.2005 (15:45:49)

Já dub

 

120 let. 120 let si tady jen tak stojím a nechávám se uchlácholit. Někdy větrem, vločkami, ranní rosou-ta je velice příjemná, mírnou bolestí způsobenou kapesním nožíkem mladíka, jenž do mého kmene silně vyryl srdce a do něj dvě jména. 120 let stojím a zažil jsem již dvě generace lidských stvoření. Víte, ale co vidíte, to si vybrat nemůžete. Jsou to zvláštní stvoření. Každý jiný, přesto tak stejní. Dobrovolně si začnou ničit vlastní život a já, ač nedobrovolně, to musím pozorovat.

Lidé, hlupáci práhnoucí jedině za svými vlastními touhami. Nejsou o nic lepší než-li já. Ano, já mohu také cítit. Chlad, strach s přicházejících požárů, to proto, že slyším rozléhající se nářky a kvílení všech mých přátel, jenž lidé neslyší, jelikož jsou zaslepeni malichernostmi, adrenalin když projíždí auto s vozíkem a v něm má pylu a hned po projetí zármutek nad těmi ostatními. Nerozumím lidem, neznám jejich řeč. To chování, hloupost.

 

Zamyslet se, žít život, ne jen prožít.

ŽÍT

!ZEMŘÍT a být RÁD!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
>E1eJ< (Občasný) - 5.12.2005 > Mám pravdu?
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 5.12.2005 > bitch bullet> Záleží na tom jak to vemeš...zamřít a být rád...být rád, že jsem mrtvý? :)...Ne pravdu samozřejmě máš. Jen nějak se k tomuto dílu nemůžu vyjadřovat protože jsem napsal něco hodně podobného...
<reagovat 
 >E1eJ< (Občasný) - 5.12.2005 > DondedoG> A jak se to jmenuje? Rád bych si to přečetl ať můžu porovnat dvě na sebe nezávazná díla, jak říkáš.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 6.12.2005 > Ano, také mi to připomnělo Doggieho povídku http://www.totem.cz/enda1.php?a=105028  Jako úvaha mi to až tak nepřijde, spíš nářek Tolkienova Stromovouse. Ta šedá na černém podkladě se dost špatně čte, chtělo by to když už šedou tak 25%;) 
<reagovat 
 >E1eJ< (Občasný) - 6.12.2005 > Lamarski> Doggieho povídka je opravdu velmi podobná te mé. Ale přísahám, že vznikla zcela nezávazně jedna na druhé. Asi jsem to špatně napsal. Myslel jsem to jako povídku nad kterou je třeba se zamyslet. Forma podání asi nebyly ta pravá. Tento námět mně napadl, když jsem procházel kolem stromu, který tam stal pořád i loňi, ale vmé životě bylo něco jinak. Stesk. Je jedno proč, ale přišlo mi to vhodné napsat.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 6.12.2005 > bitch bullet> Já to tak nemyslela, že bys opisoval;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter