Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Spuštění mystického procesu
Autor: romann (Občasný) - publikováno 6.12.2005 (11:54:06)

Vůlí Boha je vést všechny stvořené entity k Sobě, tedy postupnému zdokonalování v nekonečně směrech Jeho Tvorby. K tomu slouží události života jako škola, trenažér. I naše civilizace je jednou třídou dlouhého procesu výuky. Nic není nahodilé, vše je dokonale sledováno, analyzováno a skrytě ovlivňováno zákonitostmi i zásahy vyšší vůle, která je vedena ještě vyššími dimenzemi.

Volba podmínek života závisí na sklonech, schopnostech a možnostech jedince. Základem tvorby karmy božskými silami je znalost jeho kořenových archetypů. Ty byly vytvořeny při vzniku jeho individuality kombinátorikou Stvořitele. Podle principu podobnosti se civilizace utvářejí a rostou určitou rychlostí vývoje.

U některých jedinců je možné tuto rychlost zvýšit a to Boha zajímá. Jemu podřízené Síly vyhledávají a vedou vybrané jedince, aby byli více motivováni se zabývat proč vlastně žijí, odkud přišli a kam půjdou. Karmické procesy jim jsou nastaveny tak, aby vše sloužilo tomuto záměru. Takový vývoj není ovšem bez problémů a bolestí. To vše patří k životu všech bez vyjímky.

Jak poznat počátek, když na člověku utkvělo Oko Boha, kdy mu nastavil rychlou Cestu k Sobě? Mnozí lidé to nezažijí, ač si říkají duchovní. Spouštěcím dějem může být podle našich zkušeností komunikace s božskými silami. Rychlejší spuštění přináší dynamická meditace. Jsou to projevy skutečného přijetí Boha.

Nemusí si ani uvědomit, že mystický proces u něj začal, zejména u tzv. softmystiky. Projeví se to, jak by nečekal - extatickobolestivými stavy s únavou a s častým zesilováním jeho problematických sklonů aby je mohl odmítat. Temné noci duše na dotyčného tíživě dolehnou. Neví ani, že se jedná o mnohaleté procesy, popsané např.některými křesťanskými svatými.

Popisuje to i bible v Novém zákoně L 9,23 Potom jim všem říkal: "Chce-li někdo přijít za mnou, ať se zřekne sám sebe a bere svůj kříž každý den a následuje mne. Mt 11,30 Vždyť mé jho je příjemné a mé břemeno lehké."

Stejně nemá na vybranou, musí se s vnitřními stavy i vnějšími událostmi vyrovnat. I když by již s meditacemi ani komunikací nepokračoval, procesem stejně prochází, ten nelze zastavit u nikoho, jen zpomalit.

Pokud se mu to správně nedaří, je pocity i událostmi směrován, až pochopí kudy vede cesta.Temná noc duše bývá opravdu temná a dlouhá, ale vede k očistě a dokonalejšímu pochopení a přijetí sebe i Boha, i když se to pozorovateli dlouho nezdá možné.

Pokud není proces příliš radikální, tak mystika po počáteční asi dvouleté fázi zvykání si na Jinakost božského světa není náročnější než běžný život s jeho problémy, rutinou a starostmi. Jen přístup k řešení i prožívání se liší. Má jistotu v neustálé dokonalé vedení, takže nemůže nastat nezvládnutelná situace.



Poznámky k tomuto příspěvku
jiri-jirik (Občasný) - 6.12.2005 > Podle mého , Boha víc zajímá celek , než nějaké blechy na Zemi .
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.12.2005 > tak se Ho optej, to přece není problém. Podívej se do Písma, jak se staral o proroky, Krista i apoštoly a pár svatých.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 6.12.2005 > Já jsem schopen se ptát jen sám sebe . Písmo svaté je krásné , ale pro mě nepředstavuje autoritu .
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.12.2005 > tak se optej svého božského Já. Je úplnou Dokonalostí, Věčností a Nekonečností. Indové mu říkají átman
<reagovat 
čtenář intago - 7.12.2005 > tak se to nauč, např. www.hovorysbohem.cz a řekne ti, že On ví o všech opravdu vše. Výpočetního výkonu má dost :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.12.2005 > je totiž takový Procesor...
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 7.12.2005 > romann> napsal sem úvahu , mrkni se
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.12.2005 > není problém Ho navštívit a prožít to. V zásadě lze říci, že má nekonečno pocitů i myšlenek a dějů najednou i postupně. Prostě všechny.
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 8.12.2005 > ...Je nepředstavitelně jiný...ve všem. V poměru k němu jsme jen jako buňka lidského těla, s podobně rozvinutým vědomím-vnímáním...
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.12.2005 > p74- kdybys Ho jednou uviděl, např. jako Miloš, mluvil bys jinak. Znám jednoho, co po spatření Jeho rok žil v lese. Jiní si začali říkat kvakeři, to je od slova quake. Zkrátka bez vlastní zkušenosti se nedá o Bohu vůbec mluvit a proto je to v Desateru zakázáno. Ostatně divoši by ti také nevěřili, kdybys jim říkal, jak tu klepeš do toho stolu :-) Viděli by v tom čáry.
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.12.2005 > pěkně mluvíš, ale jaksi do mě nevidíš... Nejsem věřící. Buď si rozklikni mé jméno k mým článkům, nebo alespon debatu na
http://www.totem.cz/enda.php?a=118616&c=0&ao=
Já Boha také viděl, ale na tom nic není, to zažilo mnoho lidí. Jo a kvakeři vznikli ve středověku... Ale máš pravdu, ten kluk si to chtěl opravdu srovnat v hlavě, má tu někde svou stránku. A založil toto auditko.
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.12.2005 > já do vás také nevidím, jak můžete vidět vy do mě?
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.12.2005 > když nemáte důvod, tak proč stále píšete názory na mě?
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 19.1.2006 > Úplně se s tímto neztotožňuju, ale každý má volbu... Bůh je neomezený... absolutno. Každý člověk si může tvořit svého Boha, svůj vesmír. A o tom to právě je. K tomuto jsem dospěla po již dlouhé duchovní cestě, zabývám se touto problematikou cca 14 let. Již jsme si o tom i psali. :-)))
Pokud má někdo svoji představu Boha - že Bůh je absolutní dobro, pak je. Pokud má jinou, je to pro něho také pravda.
Ovšem ještě něco Bůh miluje všechny bez rozdílu a to pravda je. Moje :-) Na každém pak je - jakou svoji vlastní cestu si zvolí. Taky se chystám napsat úvahu na toto téma, ale nějak nestíhám.
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.12.2005 > píšete -Jakékoli náboženství mi přijde úsměvné. To jste nemohl myslet vážně...- ale já to vážně myslím!
Těžko mě pochopí někdo, kdo nedělá co já. Není to těžké. Prostě nepřijímat svoje názory, ale nechat k sobě přijít to skutečně BOŽSKÉ, NE NÁZOR O NĚM. OSTATNĚ ZKUSTE TO SÁM. BŮH=Realita a to objektivní. Moje hmph je mystika.mysteria.cz a vůbec nemám chuť kohokoliv poučovat, ať si každý hledá cestu, jako jsem ji hledal i já. Je ale zájem nechat si mluvit do života třeba i Bohem?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 19.1.2006 > romann> Jinak - každý si volí sám. :-))) Kritikou já už se nezatěžuju a taky nikoho nepřesvědčuju. Kdo je slepý - nevidí.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 6.12.2005 > puruša , brahma  těch názvů je dost . Formička by tedy byla , jen čím jí naplnit ,zatím nevím . To málo co jsem schopen vnímat , mi říká , že jsem ta blecha  o které ten co odpaluje velký třesky nemůže nic vědět .
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 19.1.2006 > jiri-jirik> No trochu nechápu. Každý je součást Boha, Bůh je v každé duchovní bytosti. Mimo fyzikální vesmír jsou jiné zákony. Duchovní bytosti jsou navzájem propojené a vědí o sobě, i když možná teď - v tomto životě zapoměli. Bůh je pro mě absolutno, absolutní bezpodmínečná láska. Ale každý má jinou představu a má na to taky právo. Každému co jeho jest. Taky chystám úvahu, ale nestíhám... tak snad časem.
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.12.2005 > p74 - vidět Ho neznamená žádnou víru, ale zkušenost, že existuje Cosi ohromě mocné, věčné, Dokonalé, Vševědoucí... Generátor generátorů, a jakékoliv náboženství ti přijde úsměvné. Ale nevědomost je tak sladká, to platí i pro věřící. Ostatně farizejové byli, jsou a budou... nemají mě rádi jako neměli rádi všechny, co Ho viděli také.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 19.1.2006 > p74> Každá duchovní bytost je věčná ... :-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.1.2006 > Sibylo - já jsem původem technik ve výzkumáku. Prostě zkoumám realitu. Jak říkal Krišnamurti objektivní Realita, neboli Bůh je důležitější než naše přání a názory o Něm. Kam by přišel fyzik či chemik, kdyby si vymýšlel jaká teorie by se mu hodila? Musí pravdivě zkoumat.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 24.1.2006 > romann> Bůh je součást nás a my jeho. On není víc než my, my nejsem víc než on. Lidi se zbytečně tvrdě soudí a podceňují. Jsme jedno. :-)

Ať už tomu někdo věří nebo ne. Každý vlastně pravdu zná, to je jen taková hra, že ne. A zrovna tuhle hru už já nehraju. Prostě vím. Žiji s Bohem a v lásce. Je to úžasné.
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.1.2006 > ano, ale jeden rozdíl tu je. On stvořil nás, ne my Jeho :-)
Nelze si hrát na Boha, jsme Jeho dítětem, žákem. Proto považuji za nezbytné se s Ním naučit komunikovat. Nic to není, kamarád to před několika dny zase naučil jednu dívku - po telefonu za 10 min. Už jsme to naučili asi 120 lidí. Ale zájem o to je malý, víš proč?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 24.1.2006 > romann> On stvořil nás ze sebe, to je pravda. Proč? Proč si nelze hrát na Boha, každý je jeho součást. Proto, že je to rouhání??? Já s ním přeci komunikuju. Četl jsi "Hovory s Bohem" od Neala Walsche? Já jo a teď čtu další díly. Bůh je absolutní dobro, láska. Každý se s ním může naučit komunikovat sám, nikoho k tomu nepotřebuje. Bůh Tě navede.
Jestliže on je my a my on. Tak jsme přeci taky Bohové a to je super. :-)) Proč se toho lidi tolik bojí, proč se bojí, že jsou dobří a plní lásky, tak jak původně byli a jsou, ale zapomínají a hrají hry, že nejsou. Já už jsem se bát přestala, myslím, že žít láskou je lepší, ale je to na každém. Kdo zvolí strach - ať si ho prožívá. Můžeš prožívat cokoli. :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.1.2006 > Není to rouhání, nemáme ani zlomek Jeho inteligence a energie či schopností. To je fakt.
Komunikuješ nebo čteč? Či oboje? Kdo poslal Krista na kříž a proč? Proč nás stvořil jací jsme? A už jsme v ezoterice. Není těžká, jen špatně přijímaná.
Robinsonka, co sem také píše, to zčásti pochopila a ochladla. Nechtěla Ho brát jaký je, ač je to i v Starém zákoně. Je to bohužel časté.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 26.1.2006 > romann> Tomuto fakt nějak nerozumím. Bůh - to jsem pochopila nedávno stvořil všechny bytosti k obrazu svému, dokonalé. Bůh Ježíše na kříž neposlal, to by neposlal nikoho. Ježíš se svobodně rozhodl jít na Zemi a pomoci. Svoji cestu na Golgotu - mohl kdykoli ukončit. Nebo myslíš, že někdo kdo vstal z mrtvých, uzdravil nemocné a vrátil Lazara z říše mrtvých by to nedokázal zastavit?

Ale měj si klidně svoje pojetí Boha, já Ti ho neberu, tak Ty zase nech druhých jejích pojetí. :-) Je to o svobodě.
<reagovat 
romann (Občasný) - 31.1.2006 > L 22,42

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter