Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč spolu lidé chodí?
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 28.8.2001 (02:50:22)

 

Proč spolu lidé chodí?

Aby se měli s kým milovat
 
aby měli koho buzerovat
aby měli komu vnucovat svoje názory
aby měli na koho přenášet svou zodpovědnost
aby měli komu vyčítat svou nespolehlivost
aby si měli na koho dělat nároky

aby si mysleli, že nejsou sami.



Poznámky k tomuto příspěvku
Drosophila (Občasný) - 28.8.2001 > Tak to je dost hrozný, když spolu lidi choděj kvůli tomuhle. Ale bohužel často to takhle nějak bude, ač si to nikdo nepříznává. Ale myslíš Lucko, že to platí o obou v daném vztahu, nebo zpravidla spíše jen o jednom z nich?
<reagovat 
ddeisy (Občasný) - 28.8.2001 > Přesné. Bolestná životní zkušenost. Přesto se do toho kolotoče vrháme stále znovu a znovu v představě, že teď to bude určitě jiné, že budeme lipší a oni budou lepší. Bude???
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 28.8.2001 > Úúúúúúúúúúúúúplná pravda.... amen, Lucie. Sám bych to nejspíš nenapsal přesněji.
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 28.8.2001 > Známe svoje lidi, že?
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 28.8.2001 >
Body: 5
<reagovat 
dizzyn (Občasný) - 28.8.2001 > Takhle je to moc smutné, věřím, že většina vztahů je o něčem jiném, tedy první dva roky.
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 28.8.2001 > já nevím...víte co zamilujte se každej sám do sebe. Můzeme masturbovat od rána do večera, nebudeme se buzerovat, vnucovat si svoje názory, přenášet zodpovědnost, nebudem si na sebe dělat nároky a stejně budeme sami...člověk si nevybere. Na světě je 6 000 000 000 lidí, to by v tom byl čert aby se někdo nenašel Lucko :-)
<reagovat 
Danny23 (Občasný) - 28.8.2001 > ne
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 28.8.2001 > jak kdy. Z toho nahoře se taky pořád nezubí slunce. Všechno je tak úděsně relativní, že mi tohle přijde úděsně nekompromisní.
Body: 3
<reagovat 
centaur (Občasný) - 28.8.2001 > nepřijde mi to ani výstižný, ani pěkně napsaný. Přijde mi to laciný
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 28.8.2001 > Jo,je to přesně tak!
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 29.8.2001 > Drosophila: Jo přesně o to mi šlo, přiznat si něco, co se obyčejně nepřiznává. Jo platí to u obou.

Centaur: Laciný? Já jenom koukám kolem sebe a pozoruju ty páry. Tohle se nedá nevidět! Lacinost si představuju jinak.

Orpheus: známe se? u pískovny jsem taky vypozorovala jednu položku z týhle úvahy - buzeraci.

Efa: trefa do černýho - máme bejt sami sami nebo sami s někym jinym? Kdo pozorně přejel tenhle příspěvek myší, našel mojí odpověď.
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 29.8.2001 > Máš to v poště, nebudu to ventilovat tady
<reagovat 
Shooter () - 30.8.2001 >
Body: 3
<reagovat 
temnota (Občasný) - 30.8.2001 > :(
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 31.8.2001 > Jo,je to nekompromisní a extremní.To se mi líbí.Jasně napsaný.Pozoruješ páry...a co tvůj vlastní vztah?Myslíš že to takhle je u všech lidí co spolu chodí?Myslíš že to tak MUSÍ být?Nekompromisní..teď mi přijde ani ne tak nekompromisní,ale spíš beznadějný.
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 1.9.2001 > Další Tvoje NEKOMPROMISNÍ dílko. V tomhle Tě poznávám a takhle Tě mám rád. Tahle samozřejmě laciný není, jen výstižný. Je málokdo, kdo dokáže bejt k vůli svému názoru takhle krásně protivnej. Drž se, babo!! :c)

Centaur: Už nějakou dobu Tě tady pozoruji. Fascinuje mě jak někdo dokáže napsat svůj názor, když předtím nepochopil věc na kterou reagoval. Ty jsi na to nechápání specialista. Možná by ses mohl naučit číst! Nebo vyjadřovat svou stupiditu jinak.

andre: ?!?!? :-O

Lucko: Přestože je to výstižný, nekompromisní a pravdivý, tak na jedna to není. Odpověd jsem taky četl. Ta se mi také líbí.
Body: 3
<reagovat 
centaur (Občasný) - 2.9.2001 > R.Samildanach (ostatním se omlouvám, že reaguji přímo zde): neříkám, že jsem dílo pochopil, ani jsem ho neohodnotil bubákem, protože to ze zvyku nedělám. Napsal jsem, že mi to "přišlo" laciný, nikoli, že to laciné je.
Na vyjadřování stupidity je na totemu místa dost, jak sis mohl všimnout. Že jsem pochopil příspěvek si nejsem jistý nikdy, ono totiž není úplně jasné co to znamená pochopit příspěvek. Ale jistý si jsem tím, že jsem ho pochopil po svém a tohle jsem pochopil tak, že mi to přišlo laciné atd. Chápeš trochu můj postoj?
Lucie: laciný mi to přišlo právě proto, že je snadné v afektu napsat takhle ostré a, jak se zde někdo vyjádřil, extrémní věty. Navíc mi to nepřijde jako úvaha, pod kterou to bylo publikováno, i když to je maličkost. Výstižné mi to nepřijde jednoduše proto, že mi to přijde jen jako odsouzení něčeho, do čeho tak úplně nikdy neuvidíme. Proč spolu lidé chodí? Že by se to dalo vystihnout v sedmi větách? Prostě mi to nesedlo a nehodnotím to, stejně jako poezii.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 3.9.2001 > Centaur: Já jsem to nepsala v afektu. Naopak - nějakou dobu sem to nosila v hlavě, než sem to napsala a hlavně dlouho předtím jsem pozorovala, na čehož základě tohle vzniklo. Rozhodně sem to nebrala jako odsouzení, pouze jen jako reflektování něčeho, co já vidim a vidim to zrovna takhle.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.9.2001 >
Body: 5
<reagovat 
 medjed () - 28.8.2001 > centaur> coooooo?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter