Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 21.6.
Alois
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zvědavá
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 8.12.2005 (11:53:42)


 kill art (Občasný) - 9.12.2005 > Zuzzz> komunikativní... je jedna věc a co si o vás myslím je druhá, krom toho na pokec nechodím... to že je na světě bordel je jedna věc a to že mě přehnaně nezajímá a že si ho nepřípouštím a koriguji jak já chci je druhá... beru svět a lidi že to tak má být, nijak to neodsuzuji... ale proč bych se měl aktivně podílet na tom bordelu... když mi to nedělá dobře... mě je dobře samotnému krom toho mám přítelkyni která to obývá se mnou... nemá taky ráda lidi a společnost, přesto chodí do města do práce, tak dost často nakoupí a já tam nemusím vubec...a když tam jedu někdy navštívím jednoho známého to stačí! stejně je to pořád dokola o čem se lidi baví! nevím jak to někoho může bavit... přes léto pracuji... tak jsem s lidmama trochu víc v kontaktu, ale je to spís tak že jsem loni opravoval a restauroval známemu starý dům kde jsem byl většinou s ním nebo sám... na malé vesnici kde končí silnice... jsem rád sám i doma jsem rád když má přítelkyně noční, tak si vychutnám ten týden i to že mohu jít sám spát do mé strašidelné ložnice...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kill art
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter