Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nejkratší báseň o nejkratším životě
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 9.12.2005 (09:42:44)

 

 

 

 

 

 

 

Robě

v

hrobě



Poznámky k tomuto příspěvku
Barča (Občasný) - 9.12.2005 > Nenazývala bych to básní, spíš sloganem, heslem, byť i vtipným ... Vtipné to podle mne je, ale báseň to není.
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 10.12.2005 > blbost
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 9.12.2005 > p74> 

proboha!!! co to vykání???? V internetových diskuzích, pokud vysloveně neznáme danou osobu osobně (jako třeba stará paní profesorka ze základky), tak se zásadně tyká. A za poznámky se neomlouvej, někdy sednou jindy ne. S tím musí autor počítat. No a tahle mi příjde celkem "kreativní" a fajn:))) Možná, co by se ti dalo vytknout je bezbodové hodnocení. Pokud už se takto zdvořile rozepíšeš, mělo by to být obodváno nějakým bodíkem, aby si autor udělal představu, protože moc poznámek pod tímto příspěvkem nepředpokládám.

 


Body: 3
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 9.12.2005 > p74> Doufám, že někoho nenapadne stvořit ještě kratší básničku o ještě kratším životě, několik autorů bez zábran by se jistě našlo.
<reagovat 
 c212h (Občasný) - 9.12.2005 > p74> 

Pod hodně slov z této reakce bych se mohla podepsat. Potřeba pročíst zrovna Vás vzešla právě pro ten na netu neobvyklý způsob vykání, kterého si velmi cením. A nejen proto, že mám ráda, když někdo vybočuje z řady a vůbec....


<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 9.12.2005 > p74> 

analýzu poznámek u příspěvků si nedělám, takže jen jsem si toho nevšimnul a to se u počtu vkládaných příspěvků a poznámek k nim nedá vytknout. A pokud jsi to už xkrát psal, věřím, že si to ještě párkrát zopákneš a doufám, že zcela svěží:))))


<reagovat 
Lenki (Občasný) - 29.1.2006 > O Vánocích na hřbitově jsem šla kolem barevného hrobečku přezdobeného různými hračkami a dárečky... Tomu dítěti bylo něco kolem jednoho roku... Tohle prostě nechápu, je to hrozně smutný...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter