Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
15. 12. 2005 - Křest básnické knihy Vnitrozemí Petra Borkovce
Autor: drfaust info (Občasný) - publikováno 12.12.2005 (17:54:52)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Jonáš (Občasný) - 13.12.2005 > Jejda, tam bych rád byl! Ten autorský výbor už pár týdnů mám (vyšel někdy v říjnu), je zajímavý a -řekl bych- i velmi dobrý!
Od starých básní (Poustevna věštírna loutkárna) k novým, dosud nepublikovaným, se styl proměňuje tolik, že je to někdy až k neuvěření.
Jenže ve čtvrtek nebudu ani v Praze, ani v Lipsku, nýbrž v Pardubicích. Autora tedy alespoň pozdravujte..
Doporučil 
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 13.12.2005 > Jonáš> já sice budu v Praze ale budu zahrabaná v Klemáči:(takže taky nic...

škoda
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 14.12.2005 >

nebojte, v lednu budete mít další možnost - myslím si.

 

J: Co v Pcích?


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 14.12.2005 > nebojte, v lednu budete mít další možnost - myslím si.
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 14.12.2005 > Eh, v Pcích nic básnického. Jedu se tam podívat na jeden koncert.

Jaká bude další možnost? Kniha se bude překřtívat?
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 14.12.2005 > na jakej koncert? možná tam budu... možná.
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 17.12.2005 > Jaký to bylo??
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 18.12.2005 > Já jsem šel náhodou okolo, když to tam zhruba začínalo, a potom podruhé nazpátek, když to tam zhruba bylo v plném proudu. Přes sklo to vypadalo pěkně, prostě intelektuální párty... :-)
<reagovat 
drfaust info (Občasný) - 3.1.2006 > Já tam byl a musím s potěšením prohlásit, že dokud Petr Borkovec četl, žádná intelektuální párty nebyla...! pak jsem radši rychle uprchnul (v obavách z intelektuálů...)

ale co se týče poezie, dobrý!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter