Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Alpské horizonty z kolekce Grüezi
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 13.12.2005 (10:10:08)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kill art (Občasný) - 13.12.2005 > čisté...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 13.12.2005 > krásná pohlednice, čistá práce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Eleana (Občasný) - 13.12.2005 > krásné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 13.12.2005 >

luxusní :o ) já chci na výlet!!!!!!!!!!!

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > gongey> :) doporucuji.
ja byla v Alpach prve a jeste neplanovane (ses pripraven na par dni ve velkomeste a nekdo Te nalozi do auta a za hodku vidis toto!), takze to byla nadhera na druhou!
fotek mam dost, tak se jeste na par perel muzes tesit. je tam tak jedna dve, ktere me fakt dostaly. ;)
<reagovat 
Pavel Richard (Občasný) - 13.12.2005 > budu blbe kecat, ale pro me je tam moc modre...
Body: 4
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 13.12.2005 > Pavel Richard> 

domnivam se, ze modre je tam tak akorat 4 real


<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 13.12.2005 >
Body: 5
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 13.12.2005 >

líbí, hned bych se tam rozjel a pobyl.............


Body: 5
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 13.12.2005 > jeremy> to asi kazdej
<reagovat 
c212h (Občasný) - 13.12.2005 > Dobrá pohodovka. Modrá působí úžasně uklidňujícím dojmem. Líbí
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > c212h> tam ta obloha a proste odraz na snehu tak modre jsou.. real...
<reagovat 
 c212h (Občasný) - 13.12.2005 > Mishka> Já o tom přece vůbec nepochybuji , znám podobná místa
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > c212h> ja vim, to bylo spise pro Richarda.. diky
<reagovat 
 Čtenář - 13.12.2005 > Mishka> to je mi jasne, ze real:) Je to krasna fotka, ale proste mi u toho ta skoro monotonost vadi, ten predesly snimek je supr, tam je krasna bila a navic paradne barevne kabiny je to vic zive nebo tak nejak...
<reagovat 
 Pavel Richard (Občasný) - 13.12.2005 > čtenář> ctenar ja :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > Pavel Richard> jasne, chapu. predchozi je jina. tahle je tradicni zimni pohlednicova. hezka, ale ve stylu stovek, tisicu jinych. ;)
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 13.12.2005 > Pekne slunicko... jinak na me prilis pohlednicove, prilis klasicke... ale to ty vis :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > Zuzzz> vim a nedavno jsem tady s nekym na to tema hovorila. myslim ze s Buryzonem. Me tyhle tradicnejsi motivy ted bavi hodne. Ona to totiz neni takova p*del, jak se zda, udelat "pohlednicovku" a vubec udelat libivou, vyvazenou fotku. Ruzne "art" pokusy, nahodne zajimave zabery nezahazuju do kose, ale z vlastni zkusenosti (i rozhlidnu-li se) vim, ze je to o nahode a obcas o napadu, ale ty tradicni zabery vyzaduji preci jen kompozicni oko, nejake zvladnuti techniky a kazdna chybka uz jde tady videt vice nez jinde.
proste je to pro me momentalne vyzva zabyvat se treba tradicnim portretem, tradicni krajinou, takze se priprav, ze asi dlouho tady nic jineho ode me moc neuvidis. :)

kazdopadne diky za tradicni nazor a uprimnost.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 13.12.2005 > Mishka> tak to se mam na co tesit, to budou hody
Body: 5
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 13.12.2005 > Mishka> Jasne, ja vim, vsimla jsem si, ze te ted bavi klasictejsi fotka. Je to Tvoje cesta, kazdy jdeme tou svou...
Je to tak, jak pises, neni to zadna prdel :-)
Jeste na skole jsem hodne fotila a snazila jsem se o perfektni fotky. Ale doslo mi, ze si musim vybrat, bud delat dobre grafiku nebo fotku. Zvladnout perfektne oboji je myslim temer nemozne. Zjistuju to opakovane, kdyz chodim na nejake fotograficke vystavy. A prave proto, se uz ani o perfektni fotky nepokousim, vim ze ze me stejne dobrej fotograf nikdy nebude.
Pisu ti jen, jak to mam ja.
Trochu me prave ta Tvoje snaha prekvapuje, ale evidentne Te to bavi, coz je nejdulezitejsi.
<reagovat 
VladkaS (Občasný) - 13.12.2005 >
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 13.12.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nossik (Občasný) - 13.12.2005 > páni, ja tam byla loni v lete a predstavovala sem si, jak to asi vypada zasnezeny :-)) paradne :-)


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > nossik> presne tam? tak to je docela vtipne a nahoda! videla jsem na fotkach, jak to tam vypada v lete a je to krasa! ja jsem vetsi milovnik trekingu nez lyzi a snowboardu. ;)
<reagovat 
zombux (Občasný) - 13.12.2005 > kdybych nevěděl že to je fotka, tipnul bych si render z nějakýho programu, je to parádně čisťoučký
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > zombux> :) tak to je pocta. moje zkusenost s 3D krajinami je, ale ze jsou "jednodussi", tady je toho (objektu/motivu) skoro az presprilis.
<reagovat 
Regio (Občasný) - 13.12.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
numeno (Občasný) - 13.12.2005 >

paradicka


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
chovatel.tom (Občasný) - 13.12.2005 > krásné čisté
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drobček (Občasný) - 13.12.2005 > Skutocne krásne, páci sa mi to slniecko.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 13.12.2005 > jo, krásná, i když už jsme viděli i lepší pohlednicový Alpy...jen nám to celý přijde takový jako divně tmavý...trochu nás z toho bolej oči...
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 13.12.2005 > NEHEZKY ,,ROZBITÉ" SLUNCE A TY REFLEXY KOLEM NĚJ, KDYBY BYLA ŘEČ O TECHNICKÉ KVALITĚ.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > S.P.> mi se reflexy líbí a na jedné fotce to bude ještě horší, tak se obrni. ;) mi tyhle efekty málokde vadí a tak jsem je nechala i na mých fotech. ;)
<reagovat 
 S.P. (Občasný) - 13.12.2005 > Mishka> MĚ TAKY NEVADÍ, ALE TOHLE JE VYSLOVENĚ KATALOGOVÁ FOTKA, TADY BYCH SE JIM ASI SNAŽIL VYHNOUT.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > S.P.> vidis, tim, ze to nevadilo mi, me nenapadlo to resit. priste budu chytrejsi a mozna to poresim, ale zitra bude jedna jeste s vetsimi prasatky. ;)
<reagovat 
 S.P. (Občasný) - 13.12.2005 > Mishka> SEM S TĚMI ČUŇÁTKY PRASÁTKY. :O)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 13.12.2005 > Nemám ráda zasněžené skály, vzbuzují ve mně krajně nepříjemné pocity a zcela nesnáším "hvězdy" na takovýchto pohlednicích. Br. Omlouvám se všem milovníkům hor.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2005 > Janahe> to je zvlastni. tyhle antipatie vznikly na zaklade nejakeho pribehu (Kristynka by mala mat | uz o dva roky dlhse vlasy...;)) ci jsou vrozene? je to nejaka pojmenovana choroba? ;)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2005 > Mishka> 

Ty hvězdy souvisí s ohavnými vánočními a novoročními pohlednicemi, a kýčovitým prožíváním konce roku, to je zřejmě naučený odpor.  Ale nechuť k holým skalám je asi vrozená, já mám ráda přírodu živou, pustá skaliska na mě působí silně depresivně, tam člověk vůbec lézt nemá  

Nevím, že by byla nějaká taková choroba, ale nevylučuji to. Možná jsem v tomto směru průkopníkem a bacilonosičem.

Jaká Kristýnka?


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.12.2005 > Janahe> :)) tohle uz mi dava smysl. tedy aspon ta "hvezda". ta silna antipatie vuci zimnim horam a skalam je zajimava.

jsem si rikala, jestli nevznikla az po nejake nehode v Tvem okoli...
proto ten Peter Nagy a Kristýnka (slovaci pisi obe mekke?!)... (a nezkousej mi rict, ze to neznas! ;))

Kristínka by mala dnes už o dva roky dlhšie vlasy
a plač mi skáče do slov vieš, keď zas a znova premiemitam si
ako visí prichytená v trhlinách vysokýh brál
nikto nezachytí tvoje laná, keď sa rútiš z kolmých skál

pokracovani na http://www.akordy.sk/piesen.ltc?interpret=104&piesen=2770 :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2005 > Mishka> Hehe, to teda neznám, já znám jen Maryčku Magdonovou
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.12.2005 > Janahe> 

to snad neni mozne!;) pokud si zila v 80. letech v CR, nemohla jsi tomu snad utect! :) to je jeho asi nejvetsi hit a hral se vzdy a vsude. :)
mozna se zvukem Ti neco rekne...
http://download.vltava.cz/Samples/samples/SE00965085%20-%2005.mp3

(odkaz z http://www2.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE00965085)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2005 > Mishka> 

Tak to vidíš, nevytáhla jsem odsud paty a přesto jsem unikla, ani ve zvukové podobě mi to nic neřekne, jen že znám ten hlas a je mi protivný

(Mám pocit, že už jednou jsme narazily na nějakou mou zásadní a pro tebe neuvěřitelnou neznalost, že tě to tehdy taky šokovalo, ale už si nevzpomínám, co to bylo. Ty si taky nevzpomínáš? Hehe, asi  jsem zrůda, nepatřím do slušné společnosti , musím zůstat zalezlá v koutě a tiše se stydět)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.12.2005 > Janahe> mě to nešokuje, ale je to určitě zvláštní. mám pocit, že se tomu nedalo uniknout. v osmdesátých tu byl velmi omezený hudební repertoár, co se valil z médií.

co jsme řešily podobného nevím.

to není nic "proti", nic osobního, jen mě některé věci překvapí. asi v podstatě ve výsledku mile. :)
<reagovat 
Kapka (Občasný) - 15.12.2005 > krásná studená...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 15.12.2005 > render mě taky napadl..hlavně podle té uměle vypadající skály/sněhu nalevo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.12.2005 > al-ash> umět takovouto 3D krajinu, tak balim kufrik a jedu do Pixaru a neplacam se na Totemu! ;)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter