Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Meditace je vnímání božského projevu
Autor: romann (Občasný) - publikováno 14.12.2005 (09:06:10)

V sobotní meditaci mi božská intuice vysvětlovala mnohé duchovní otázky vhodné pro diskuzi:

Den předem mi božské poslalo hlášku - Úbočí Kardamonových hor. Ve slovníku jsem zjistil, že kardamon je indické koření a lék, na webu jsem našel, že ty hory jsou v Thajsku. Byla to klasická ukázka hravosti božských sil se symboly. Odhadoval jsem, že to znamená, že v meditaci bude "jen" intuice, ne ohromující Nadjá či nebeské výšiny božského Já - átmanu.

Jakožto odchovanec holotropního dýchání viz http://www.holos.cz/holoscentrum/holotropni_dychani/napsali/priklady.htm

jsem ulehl naznak, do sluchátek si pustil zpěv božské Lisy viz www.lisagerrard.com . Únava ze mě v mžiku spadla, tupé vědomí se rozšířilo a rozjelo závratnou rychlostí obrazopocitomyšlenek do světa božské intuice. Ta je ještě dost podobná lidskému, je to vlastně genialita. I pocit božské radostné hrdé vznešenosti jsem dostal a dosti dokonalé vnímání hudby, takto krásně ji slyší jen málokdo.

Nejprve mi vysvětlovalo vizemi, že mezi dějem, který sledujeme a myšlenkou kterou ho vyjádříme je důležitý interval. Čím je větší, tím více na nás může realita děje působit a zdokonalit naše chápání. Jakmile děj odbydeme okamžitou povrchní myšlenkou či pocitem, dál už věc nezkoumáme, je uzavřená.

Kdybychom ale toto uvažování, jež je vlastně meditací, natáhli do maxima, božské by se mohlo projevit naplno. Ego by vlastně zmizelo, i jáství. Je to složitý psychologickofilozofický problém s mnoha souvislostmi, které mi božské ukazovalo, ale já je zapomněl. Zamyšlení je vlastně meditace, ale výsledkem nemá být myšlenka, ale prožitek božského. Takto mlčet je smrt názorům, to je to nemít okamžitý názor. Zůstat otevřen Skutečnosti.

To je to tvůrčí ticho v meditacích, které nelze dosáhnout ztišením mysli, protože by to byl opět projev ega. I Krišnamurti říkal, že jakákoliv metoda meditaci vylučuje.

Dále mi vysvětlovala další skutečnosti z božského života, ale některé jsem již zapomněl.

Ke konci meditace jsem se dozvěděl, že hláška o úbočí Kardamonových hor má ještě jeden význam. Jelikož to byla jubilejní 80.meditace, právě o výročí deseti let jejich provádění a že to byla poslední meditace před Vánocemi, dali mi dar pocitu intuice, jež je pochopitelně daleko krásnější než můj. Je v něm i nádech Věčnosti, je vlastně stejný jako v meditaci, jen nejsou tak dynamické děje.

Pocit je vlastně symbol osobnosti. Cesta za Bohem je vlastně cestou za Jeho bohatými extatickými pocity. To, že božské ovlivňuje pocity nejen v meditaci, ale i mimo ni, je velkým tajemstvím mystiky.

Nečekal jsem to a moc tomu nevěřil, ale opravdu již několik dní mám tento krásný pocit. Musím ovšem dávat pozor, stačí se nevhodně zachovat, i křeč či spěch a už mizí. Musím se snažit být stále na úrovní, nejlíp jen poslouchat duchovní hudbu. Kdepak číst noviny, nebo koukat na zprávy v televizi, jen na pořady o přírodě. Prostě maximální duševní hygiena.

Omezila mi i maso, nesměl jsem dříve jen výrobky z krve, teď mohu jen ryby. Nevím, jak dlouho tento pocit budu mít. Není to ostatně poprvé, co jsem ho takto dostal darem. Fakt je, že pocit přesahuje moji úroveň. Často se mi nedaří jednat jak je potřeba. Intuice mě občas nabádá, mohu je ji také kdykoli zeptat. Jen někdy neodpovídá. Je účelné mít gurua z božského světa, i když je to "jen" intuice, ale 24 hodin online.

Další poznámky z meditace:

Viděl jsem vrstevnatou strukturu hierarchie božských sil, šla do nekonečna. Každá měla své Hry, mohla si vytvořit i náš vesmír. Ve vizi mi 4,5ka ukazovala, jak ji Jinakost vysokých dimenzí tíží hlavu, až ji klesá. Byla asi tříhodinová, dosti příjemná, proti poslední dějovější. Místy jsem si uvědomil i strach z Boha. Hlavní je prý potřeba na kombinaci transformačních energii napasovat její děje a pocity.

Bylo tam opět i mnoho nezodpovězených, jen naznačených otázek. Místy strach z věčné dokonalosti, věčné Hry.

Pak, že čeho se bojíme, to nemáme vyřešené a to je důvod k tomu to prožít. Kardamonové hory byly ve vizi Raná, kde jsem létal. Když jsem se zeptal kde jsem teď, měl jsem vizi jízdárny Netluky.

Ponor do božského pocitu byl 44, 46 proc. špičkově. Spodek vědomí se v meditaci téměř neprojevil. Chtěl jsem ještě výš, ale vždy se objevila vize prkenného stropu a nešlo to. Mám dát Bohu větší pozornost než sexu a čemukoliv jinému.

Myšlenka na chvíli zablokuje proud božského vědomí. Pokud ovšem božské chce, klidně vytlačí lidské z vědomí, např. při obrácení apoštola Pavla. Stvoření není v klidu, proč by měl být v meditaci? Pobyt ve flotačním tanku, viz Lillyho kniha Vědec ukazuje, že výsledky jsou stejné, nezávislé na tom, jak se člověk dostane do tranzu.



Poznámky k tomuto příspěvku
HALL9000 (Občasný) - 8.1.2006 > doporucujem vsetkym,aj ked neviem co si otom mam mysliet.
Doporučil 
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.1.2006 > zkus to sám a pochopíš oč jde :-)
např. holotropní dýchání
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter