Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Otakárek fenyklový z kolekce MAKRO-HMYZ
Autor: clau (Občasný) - publikováno 31.8.2001 (00:43:44), v časopise 29.9.2001
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Tynic (Občasný) - 30.9.2001 > Ta ruka nadějnou fotografii beznadějně pokazila...
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 31.8.2001 > to je mrtvej sušenej motýl? ... to je humáč ...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 31.8.2001 > Nádherné, akorát se také divím, proč by neulétl před tím prstem, neb co vím, motýly jsou strašně plachý:)
Body: 5
<reagovat 
clau (Občasný) - 31.8.2001 > To je ale sproste obvineni. Samozrejme ze je zivy. Az moc byl zivy. Protoze byl vitr musel jsem drzet tu kytku, aby se neklatila. Motyla jsem fotil asi dve hodiny. Mam spoustu jeho dalsich fotek...
A ten kdo neco vi o preparovani motylu, pozna jak vypada "suseny" motyl. Motylum se pri preparaci kridla tvaruji tak, aby podek hornich kridel tvoril spolu rovinu.
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 31.8.2001 > No taky mi trochu připadá, že je tam ten motýl přidělanej, ale já tomu zas tak nerozumím. Ale, i kdyby je to krásnej obrázek.
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 31.8.2001 > Pak byl docela krotkej...:o)))))))
Moc pěkný.
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 1.9.2001 > clau ... ok ... omluva .... tak jsi narazil na motýla, který vydržel kroužit dvě hodiny ve větru kolem kytky, kterou jsi držel:-)))
<reagovat 
Čtenář - 1.9.2001 > Jsem také motýl... A dokážu kolem květiny létat třeba dva měsíce. Smůla je že se někdy ukáže že zbytečně. Tady z toho je alespoň hezká fotka.
Body: 5
<reagovat 
clau (Občasný) - 1.9.2001 > Vydrzel jsem dve hodiny za nim behat po louce, az si na me zvykl a mohl jsem ho v pohode fotit. Taky dik tomu vetru mel co delat sam se sebou, aby se udrzel na tech kytkach.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.9.2001 > barvy
Body: 3
<reagovat 
kokos (Občasný) - 7.9.2001 > Hluboký úklon před tvým výkonem, pokoušel jsem se o to v létě taky (třeba taky něco pošlu)- kdo něvěří ať si to taky zkusí :-))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter