Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tanec na louce
Autor: Kateřina Farkasová (Občasný) - publikováno 2.9.2001 (00:52:03), v časopise 6.9.2001
Jsem spoutána řemínky z trávy upletenými vonnými kořínky a bledými lístky. Chci se vdát do tvých myšlenek na paloucích plných bezů.

Smíchem kapiček rosy se ti snažně vpletu do loktů, až budeš vstávat za kuropění v trávě s hlavou zabořenou do polštáře mraveniště vzpomínek. Milovat tě mezi květinami, zasypávat tě jetelními polibky, po tom skutečně toužím. Za deště sundat holínky a přitancovat ti štěstí...

Cožpak jsi na to už zapomněl?!


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Albireo - 10.10.2001 > "Chci se vdát do tvých myšlenek" - krásný obraz!
Body: 3
<reagovat 
čtenář Bacil - 19.11.2001 > Je to nádherné, zdrobněliny se k tomu hodí... je to mocněžné.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Sóky - 20.1.2002 > Přesně tak jako končí ty moje příběhy, ale být tím hýčkaným, to bych opravdu chtěl, byť jen na papíře!
Body: 5
<reagovat 
čtenář nela - 1.11.2008 > Nemám slov, nádhera...
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 12.5.2009 > čtenář> To je milé: po letech si přečíst nějakou odezvu...
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 2.9.2001 > Na mě je trochu předávkováno zdrobnělinami, nebo zdrobnělinkami?...
Body: 3
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 2.9.2001 > Zdrobněliny jsem užila pro hravost a lehkost.
Díky za poznámku.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 4.9.2001 > Kateřino, je to krásné a na zdrobněliny občas také trpím, takže chápu jejich užití. jsi moc dobrá,mohu-li být osobní!
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.9.2001 > Šťasten ten, komu je to psáno:)
Body: 5
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 8.9.2001 > Kajman> Nikdo nikdy není natolik dobrý, aby se nemohl ještě zlepšovat...:-)
Potěšil jsi mne, to dodává sílu:-)
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 8.9.2001 > Martin> Jenže on nakonec přeci jen zapomněl... Nechtěl uslyšet... Tak můj příběh skončil několik dní po jeho napsání.

Děkuji.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter