Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Drobné zamyšlení
Autor: KEHTH (Občasný) - publikováno 26.12.2005 (16:39:18)

 

 

 

 

 

Jen na jednom místě můžeš potkat pravou lásku - ve svém srdci



Poznámky k tomuto příspěvku
Lenki (Občasný) - 13.3.2006 >

Koukám, stále nikdo nic nenapsal...

Taky nevím, co k tomu říct...


<reagovat 
Lenki (Občasný) - 13.3.2006 > A ještě něco - co shledáváš špatného na tomto výroku?: "Jestli toto nikdo napsal již přede mnou,tak se omlouvám - je to náhoda."
<reagovat 
KEHTH (Občasný) - 13.3.2006 >  No jo, někdo.Detailisto.Já v tvůrčím zápalu takový maličkosti nevnímám.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 25.3.2006 > KEHTH> 

(Hele, zkus mluvit ke mně a ne do prostoru, jak pak mám poznat, žes mi odpověděla???)

Pozor, ať nechytnou okolní výbušniny!!!


<reagovat 
 KEHTH (Občasný) - 25.3.2006 > Lenki>  Dobře polepším se. (vidíš, už na tom pracuju) Neboj výbuch nehrozí, pracuju ZÁSADNĚ s nehořlavým materiálem, v laboratorním plášti a chladném prostředí!
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 25.3.2006 > KEHTH> 

Dobře, beru na vědomí.

A co by se stalo, kdybys pracovala KYSELE? Pozor, pľáště bývají hořlavé!!! A chladné prostředí není zárukou bezpečnosti...


<reagovat 
 KEHTH (Občasný) - 25.3.2006 > Lenki>  Ha ha ha. Tvůj vtip byl vysloveně chabý Pracuji samozřejmě v kvalitním nehořlavém plášti, zapůjčeném v naší chemické laboratoři. Chladné prostředí znamená to, že když se pokusíš něco podpálit, tak se ti to nepovede, jelikož se ti zimou budou tak třást ruce, že se nebude možné rozškrtnout sirku. ( Ha! Odevzdáš- li rozbor tohoto souvětí do konce měsíce některému z učitelů češtiny, zapíšeš se nesmazatelně do dějin naší školy)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter