Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Žhavé štíty z kolekce Grüezi
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 29.12.2005 (12:12:40)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 29.12.2005 > Paráda. Škoda toho špinavého skla.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.12.2005 > protěž> mi se to prave s tim libilo. vyretusovat by to slo v pohode, ale k te kovove konstrukci lanovky se mi to hodilo. nefocene pres sklo ale jeste budou, tak neboj. ;)
diky.
<reagovat 
gongey (Občasný) - 29.12.2005 > přes to sklo, je to zajímavá změna. jen mi trochu vadí sloup, jak se dotýká osvětleného místa na štítu, nebo že sahá až nahoru, nebo tak nějak, ale vadí mi to docela malinko .o )))
Body: 5
<reagovat 
Joe Black (Občasný) - 29.12.2005 >

další prima pohled


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 29.12.2005 > paráda to je, škoda špinavého skla není :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zombux (Občasný) - 29.12.2005 > hele... to je ale dobrý :)
<reagovat 
 nossik (Občasný) - 29.12.2005 > zombux> :-D a pak ze se ti nelibi zima!
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 29.12.2005 > nossik> no, za sklem monitoru jo :)
<reagovat 
čtenář afro - 29.12.2005 > Není to špatný, ale já mám raději ty "vymydlený"... ;-)
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 29.12.2005 > Ty škrábance mi taky vadí... je to sice změna :-) ale na té fotce mi způsobujou hrozný zmatek.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 30.12.2005 > ne, fakt, znovu na to čučím, parádní foto. šmouhy hrajou!
<reagovat 
seth (Občasný) - 30.12.2005 >

Ty škrábance se mi na tom líbí tak at jeste nějaké přibudou.

Jinak mi tam vadí ten sloup


<reagovat 
Rychtar.T (Občasný) - 2.1.2006 > Je to dobré, ale ty škrábance ruší celou scénu. I ty dráty jsou tam divné, kdyby byly možná trochu jinak. Ale vím, že asi na to nebylo moc času co?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.1.2006 > Rychtar.T> no těžko to v jedoucí lanovce vyfotit bez drátů a sloupu ;)
<reagovat 
 Rychtar.T (Občasný) - 2.1.2006 > Mishka> No já vím, proto jsem tam psal že asi na to nebyl čas:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter