Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blues pro vůni noci
Autor: skold (Občasný) - smazáno


 c212h (Občasný) - 30.12.2005 > Václav Mráz> Trošku tvrdé hodnocení a netroufám si říct, zda opravdu fundované. Nicméně, některé "chybičky" jsem viděla také. S tou Markytánkou bych nebyla tak tvrdá. Výklad tohoto označení může být malinko různorodý a autor si ho také různě vyložil. Pokud použil například tento..

Markytánka

Napůl prostitutky z povolání, cestující trhovkyně středověku, které zásobovaly trůn alkoholem, tabákem a milostnými službami..dalo by se uvažovat o vhodnosti..

pokud použijeme třeba  tento Markytánka - osoba prodávající v žoldnéřských armádách obv. potraviny . je to trošku mimo. Na druhou stranu ovlivnění písní..respektive jen a pouze jejím mallinkým čtyřslovím...Víno máš a martkytánku..tak chápu a není nutno vytýkat představivost..

 

Zabarvená popisnost může být pro někoho zdlouhavá, pro jiného docela příjemná a to je vždy o úhlu pohledu. Já osobně ráda tyhle pasáže čtu. Nenudila jsem se, některé věci bych malinko poopravila, ale nejsem autorem.

 

Kýčovitost je tady dost často pranýřována, ale uvědomujeme si všichni opravdu co je to kýč a kdy a co se kýčem stává?

 

Pocitové věci miluji asi proto, že je ráda píši. Ale to je zase o úhlu pohledu. Občas tady narazím na takové slátaniny, nemající hlavu ani patu ( z mého úhlu pohledu , jak jinak..)a přesto se u nich najde velmi vysoké hodnocení. Já bych dala tak 3+ za snahu a ocenila bych právě tu pocitovost. Ale nízké bodové hodnocení dávám jen nerada, protože autora může zamrzet a demotivovat a potom, nikdo nevíme z koho by jednou mohl být třeba další Stehlík   (nekamenujte , to mě napadlo při pohledu do knihovny..pro neznalé..Země zamyšlená..)tak proč kazit nemělé začátky .

 

Jedna naprostá amatérka (které se tady docela líbí paleta smajlíků..)

 

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli c212h
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter