Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Spolu z kolekce Malůffky
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 2.1.2006 (11:38:37), v časopise 5.3.2006
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
vrtusík (Občasný) - 2.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
onestone (Občasný) - 2.1.2006 > nezne
Body: 5
<reagovat 
mary (Občasný) - 2.1.2006 > parádní...klasika
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
net (Občasný) - 2.1.2006 >

pěkné


Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 2.1.2006 >

Jestli ten obrázek  vyjadřuje tvé naladění v novém roce, tak to ti tedy musím říci : Jé, ty se máš!

Moje vyjadřuje má poslední fotka, docela výstižně :(


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.1.2006 > Janahe> no, jak se to veme...
je to ma dnesni nocni prace pro mou blizkou pritelkyni... rok 2005 nam dal hodne podobne za usi a my takto symbolicky vykracujeme spolu vstric lepsim zitrkum ;).. jedna druhe oporou.. ruku v ruce...
a diky
<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 2.1.2006 > moc pěkný...
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 2.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 2.1.2006 > líbí...
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 2.1.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 2.1.2006 > ad to udávání rozměrů:není to trochu nesmysl?říct rozměry v cm a potom říct kolik to má pixlů na palec...

tož buď všecko v palcích-royměry aj hustota bodů, nebo všecko v centimetrech nebo prostě v pixlech...ty pixly stejně poskytnou nejlepší představu...

je možný že tohle je standart, ve kterém to profi udávají,ale je to fakt dost nepraktické
vždycky si to musím vduchu přepočítávát na ty pixly
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.1.2006 > al-ash> naprosto nesouhlasim!
ocividne mas s grafikou velmi malou zkusenost! CM a DPI je naprosty standard (ne standarT;))!
300 DPI je klasicky svetovy standard pro tisk a uvedene centimentry rikaji, jak bude pri teto hustote velky vysledny print! profika nebude zajimat, ze to ma 3543x2362 pixelu! zkus jednou komunikovat s tiskarnou, s DTPakem ci nekym, kdo do grafiky dela a urcite nedostanes treba u zadani rozmery v pixelech, ale v rozmerech tiskovych = cm/mm a DPI!

jinak kdybych uvadela pixely, musi si naopak clovek pocitat, kolik to ma vysledny tiskovy rozmer! musel by si k tomu prihodit DPI (a mene zkuseni nevi ani kolik) a sloziteji se dopracovat k vysledku, takhle vsichni vedi, jak vypada na zdi obrazek 30x20 cm!
<reagovat 
 surma (Občasný) - 2.1.2006 > Mishka> souhlas...300DPI 30x20 cm jsou nejpřehlednější údaje abych ohodnotil kvalitu a velikost... a jsem rád když se tyto údaje dovím...
Doporučil 
<reagovat 
surma (Občasný) - 2.1.2006 > dobrej digitální akvarel...
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.1.2006 > pavel surma> :) ten nazev se tak nabizi a me to nenapadlo :)
"digitalni akvarel".. to se mi libi! :) diky.
a taky jsem si momentalne oblibila tenhle styl tvorby a mam v hlave dalsi napady (motivy) a brzy je snad zrealizuju...



<reagovat 
Absolute (Občasný) - 2.1.2006 > pěkná práce se štětci, líbí se mi to. Vypadá to dost reálně!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.1.2006 > Absolute> diky! zkousim a ucim se! chytlo me to moc. ;)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 2.1.2006 > vypadá to trochu jak od Regia, ale upřímě, klobouk dolů, tohle udělat v počítači...
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.1.2006 > Balcarka> tak i sebemensi prirovnani k Regiovi je pro me vetsi pocta, nez to prijemne decko! ;) diky!
<reagovat 
protěž (Občasný) - 2.1.2006 > Moc pěkné. Ale taky v tom nějak necítím tuhlenctu energii čico.. kterou cítím z těch nedigitálních akvarelů" .. ale možná je to jenom proto, že to vím ;o)
<reagovat 
nossik (Občasný) - 3.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 2.1.2006 >

pro Absolute: 30x20cm, 300DPI ;)
pro Zuzzz: porad jen PS bez real platna a stetcu ;)

<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.1.2006 > Mishka> :-) tentokrat uz jsem nevahala... :-)
Docela povedena vec... Nejdriv jsem moc nevedela, co si o tom myslet, ale cim vic se na to divam, tim vic se mi to libi :-)
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 3.1.2006 > Jo a jeste neco 5
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.1.2006 > príma. ten odstín kvalitní stolice tomu dává šmrnc...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 4.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iii (Občasný) - 4.1.2006 > jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 4.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 4.1.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 5.1.2006 > supr, milý barvy, pěknej obrázek...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 5.1.2006 > dobrý...
<reagovat 
dadik (Občasný) - 7.1.2006 > ty barvy a všecko....)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 7.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 9.1.2006 >
<reagovat 
reny (Občasný) - 10.1.2006 > krasny namet na VALENTINKU:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.1.2006 > reny> :) diky. barvicky nejsou prilis optimistik, ale da se s nemi hybat a ted jsem to tiskla ve velkem formatu do ramu jedne pritelkyni na zed a barvy se trosku priblizily k cervene a vypadalo to dost dobre. ;)
<reagovat 
Kapka (Občasný) - 18.1.2006 > co dodat...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Květoděj Šmatlák (Občasný) - 25.1.2006 > druhý obrázek, co jsem se Ti dnes odhodlal ohodnotit a opět je mi z něj příjemné teplo, děkuji! :)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
zajik (Občasný) - 5.3.2006 > orpavdu moc krásné
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (3) 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter