Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ztracený z kolekce Malůffky
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 3.1.2006 (21:00:23), v časopise 15.3.2006
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
vrtusík (Občasný) - 3.1.2006 > jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 3.1.2006 > teda, tebe to chytlo :)
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 3.1.2006 > Nádhera! Úplná a naprostá. Jů, to se mi to líbí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2006 > Janahe> děkuju, to mě těší! zvlášť, když tuto techniku objevuju a testuju na svých prvních nápadech/motivech.
<reagovat 
gongey (Občasný) - 3.1.2006 > zase příjemné... .o )
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 3.1.2006 > Pěkné.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 3.1.2006 > Vlevo je i loď a má co dělat s tou vlnou.
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 3.1.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 3.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 3.1.2006 > Nejenže si rozumíme v kritikách, myslím, že si rozumíme i v tom, co stojí za vystavování ( samozřejmě s tím, že já se omezuju na pindy a Ty to realizuješ :-)
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2006 > Natasha_> :)) díky :)
<reagovat 
net (Občasný) - 3.1.2006 > K některým pracem se mohu vracet opakovaně a stále objevuji něco nového...
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 3.1.2006 > dost jako nebe od absoluta,
chybí mi tam něco reálného, co by z toho udělalo něco jiného než jen texturu pro další použití
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2006 > al-ash> aha, tak holt v tom nekdo vidijen texturu a pritom je to komplet "malovano", zadna textura, zadna foto manipulace ala Absolute. pro me more v bouri a zarici majak je dost konkretni.
<reagovat 
chovatel.tom (Občasný) - 3.1.2006 > modrá je dobrá
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2006 > chovatel.tom> muzu se optat... krome "modre" a vln, vsimli jste si toho majaku? kdyz se na to clovek nepodiva jen jednim okem, ale obema, vsimne si ho a pochopi? ;)
dekuju za nazor!
<reagovat 
 chovatel.tom (Občasný) - 3.1.2006 > Mishka> majak v bouřce(zachrana) jestli se nepletu je napravo
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2006 > chovatel.tom> jasne, ale jestli jsi ho videl a poznal napoprve.. uprimne... ja nerypu, jen chci vedet, jestli si ho pozornejsi divak vsimne... ja o nem vim, takze tezko to rozhodnu...
<reagovat 
 chovatel.tom (Občasný) - 3.1.2006 > Mishka> v pohodě. že to je rozbouřeny moře jsem počítal te maluvky jsem si všiml že se jedná o majak mi nedocvaklo
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 3.1.2006 > Mishka> já to celý pochopil jako loď :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2006 > zombux> :) jak cely? muzes mi to prosim priblizit? dekuji. (zadna lod tam mimochodem neni ;)
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 3.1.2006 > Mishka> to celý vpravo dole vypadá jako bok lodi a to nad tím jako nakloněnej stěžeň, a to co se ukázalo být majákem... nevím přišlo mi to jako zadní stožár nebo tak něco
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2006 > zombux> :) aha, tak tozase nevidim ja :) diky!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.1.2006 > Mishka> 

Já si toho majáku všimla, ale hned jsem to zapudila, nechci, aby to byl maják, nechci, aby to bylo cokoli konkrétního, působí to na mě bezprostředně tak, jak to je, aniž bych si představovala, co to je, nechci si nic představovat, chci to jen nechat na sebe působit

Ne, žádnej maják, to má úplně jiný rozměr

Líbilo by se mi to jako akvarel, to by se mi moc líbilo


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2006 > Janahe> dekuju za krasny nazor!
puvodne tam ten majak nebyl, ale i tak je potlacen tak, ze se bojim, ze ho tam najde jen hrstka vsimavych a uvazujicich divaku. :)
diky!
jinak klasicky akvarel s 3D texturou to neni, ale pro tisk jsem to delala a zitra to jde do tisku a do ramu i s predchozi grafikou Spolu. ;)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.1.2006 > Mishka> 

To mi přijde vždycky legrační, když někdo děkuje za názor, hehe. To já neděkuju nikdy, asi to vypadá nezdvořile, co?

Už vím, co to je, dej pokoj s majákem, stav duše to je.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.1.2006 > Janahe> urcite nikdo neceka, ze tady autori budou dekovat za kazdy nazor.
mi se ten Tvuj ale moc libil. takovy poeticky byl... "mlc, nekaz mi to a nech me si v tom predstavovat cokoliv!" proste parada! a tak jsem za nej podekovala. ;)

Stav duse to je, to ses trefila.. jednoho porad mi blizkeho cloveka... divoke more s nim hazi, nikdo nevi, jestli se utopi ci ne, jestli majak uvidi vcas.. proste je ztraceny ve vlnach (sve vlastni mysli)...
<reagovat 
čtenář blec - 3.1.2006 > No já tam sice loď vidím, ale bez stěžně, veslici, je vpravo dole i s několikačlenou osádkou, plujou směrem do rohu ven z obrázku, a to vzadu neni maják ani loď, ale vynořená ponorka (i když loď by to teda mohla bejt taky - v takovým počasí aby nato člověk čuměl s dalekohledem) :))) ...5D - teda jestli ti nevadí, že se ti to déčko nezapočítá ;))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2006 > čtenář> diky zaa zajimavy a zabavny nazor. :)
<reagovat 
 Čtenář - 4.1.2006 > Mishka> já vím já vím myslíš si že sem vožralej nebo sjetej ale já to tam opravdu vidím, teda tu ponorku čím dál míň, možná se ta bestie potápí (nebo spíš ponořuje? - divný slovo) ... ne ne - potápí, proto ty lidi na tom záchranným člunu. :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.1.2006 > čtenář> :) Tvuj nazor vubec nepodcenuju a hlavne vetsina tam videla neco jineho, nez tam puvodne bylo stvoreno, takze je to fakt zajimavy, co si tam kdo nasel... a co ses zac, anonyme?! ;)
<reagovat 
 čtenář blec - 4.1.2006 > Mishka> jejda já ten svůj příspěvek neautorizoval! :) A co sem zač? Ten kdo nemůže usnout, tak čumí na dvojku na pořad o tsunami. Docela mi to asociuje s tim tvým obrázkem .
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.1.2006 > čtenář> ten dokument jsem videla vcera (nebo predevcirem ;), ja mam zapnutou jednicku a tam vyborny vyber toho nejlepsiho Na Kloboucku! ;)
ano, ja si u tohoto obrazku taky vybavila tsunami..
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 4.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
krindy (Občasný) - 4.1.2006 > si to uložím
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 4.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 4.1.2006 > Hm... tak to se mi libi moooc... jinak majak jsem tam zpozorovala docela rychle, mozna i proto, ze jsem nejakou dobu zila v Maine, oblasti majaku, a mam tak more spojene s majaky...
Zpracovani majaku se mi ale moc nezamlouva, je tak podivne naskraban, a ani nema moc realisticky tvar, videla bych ho spis jako stylizovany symbol vyjadrujici jakysi zachranny bod... nevim
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.1.2006 > Zuzzz> diky! hlavne za uklidneni, ze pozornejsi oko ten majak najde! no, byl namalovan nejprve normalne, ale i na me to pusobilo nejak lacinne, tak jsem ho "vylepsila" jeste skrabanci ;)
no, ja schvalne studovala X fotek majaku a cerveno bily pruhovany majak s sirokou zakladnou je docela bezny u starsich tipu.. alespon dle obrazku.. ;)

diky jeste jednou za uklidneni k nemoznosti naleznout majak. :)

<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 4.1.2006 > Mishka> Myslim, ze je dobry kdyz ten majak neni na prvni pohled patrny, to by bylo moc polopaticky, takhle nechavas divakovi prostor pro jeho fantazii a to je dobre. Navic je v tom skryte "tajemstvi", ktere objevi jen nekteri... :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.1.2006 > Zuzzz> jj, presne tak. aby tam stal a kricel "Tady jsem", jsem nechtela a dle toho je potlacen a pokud to obcas vnimavejsi divak najde, jsem spokojena, tak to melo byt.

<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 4.1.2006 > ja mám hlavu v tej vlne a nevidím maják...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.1.2006 > maxima gali> uplne vpravo, centak od okraje.. zakladna zacina v polovine obrazku.. "pruhovana vezicka se spici" a jasne zarici ve tme... ;)
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 4.1.2006 > Mishka> 

ja som to myslela obrazne v zhladom na nadpis: ztratená :)

po kritikách dole som sa domyslela, ale zdalo sa mi na prvý pohlad, ze je to lod...

 

ztrateny clovek nevidi majaky... takto som to myslela... ze som ta stratena...


<reagovat 
jawka (Občasný) - 4.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 4.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 4.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
káda (Občasný) - 5.1.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 5.1.2006 > *** :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Neda (Občasný) - 5.1.2006 > Hmmm, i ja tam vidim loď...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.1.2006 > Neda> a kde? muzu poprosit o popis? zadna lod tam neni, taky abych vedela... :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 3 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter