Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Alpský úplněk z kolekce Grüezi
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 5.1.2006 (13:08:05)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
vrtusík (Občasný) - 5.1.2006 > skwělé
Body: 5
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 5.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 5.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 5.1.2006 > to si děláš srandu? (to je super... .o ) už jsem se s touhle kolekcí loučil a ona nám ještě běží... to je vlastně dobře.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.1.2006 > gongey> diky!
to vis, ja namalovala pres noc nejake dva obrazky a mela jsem potrebu je za cerstva vystavit. ;)
brala jsem to taky jako prijemne oziveni uz mozna nudne svycarske kolekce.
jeste par fotecek bude, ne moc. zpracovavam to postupne, takze sama nevim, jestli vyberu uz jen 2 nebo 5. :)
hezky den prejuu!
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 5.1.2006 > Mishka> tobě taky .o ) vážně jsem takový úkaz neviděl, co ti zápaďáci všechno nemají, obří cukrová vata a já už myslel, že se nevyrábí...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.1.2006 > gongey> :) taky jsem tohle ještě neviděla, byť mraky umí čarovat neuvěřitelně. bude ještě jedna fotka s tímhle úkazem, ale docela jinak a snad ještě překvapivěji :)
<reagovat 
čtenář afro - 5.1.2006 > Krása!
<reagovat 
ariel (Občasný) - 5.1.2006 > to slunce se mi líbí dost, ten pohlednicový rámeček ani ne
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.1.2006 > ariel> jake slunce? ;)
cela serie je spojena stejnym rameckem, takze zadna tomu fotka neujde...
ale ja obecne mam radeji fotky s vhodnym rameckem nez bez nej, to bude tim! :) diky.
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 5.1.2006 > týýý vole.m dál lepší kočko:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 5.1.2006 > dobrý, líbí nepřirozeně přirozený :))
Body: 5
<reagovat 
numeno (Občasný) - 5.1.2006 > pekne
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 5.1.2006 >
Body: 3
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 5.1.2006 > Neee eee ee e... nelibi, po me je to nuda... jediny, co me na ty fotce zaujalo, je tryskac a cara za nim, to ja moc rada... ale jinak nic... a to je malo
Takze za fotku 2 a za "postprodukci" 5 (ta ti jde)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.1.2006 > Zuzzz> jasne, beru! (od Tebe vzdy a cokoliv! ;)
a to jsem uvazovala, ze letadlo vyretusuju. ;)
me fascinoval ten mrak...
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 6.1.2006 > Mishka> Hm... tak to je dobre, to jsem ani necekala... :-)
Je videt, ze mas nadhled a nejsi zadnej egoista.
Ten mrak je samozrejme taky zajimavej, ale ja miluju tryskace, hrozne rada se divam na nebe a pozoruju kresby tryskacu. Kdysi jsem dokonce uvazovala o cyklu "Kresby na nebi", ale nakonec jsem to nejak nezrealizovala.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.1.2006 > Zuzzz> no tak to pockej, holka! to Ti venuji zitra (tedy uz dneska!:)) jednu extra 4U! normalne bych ji do teto serie nedala, ale pro Tebe ji sem soupnu! (to hrozi i orgasmem.. ;))

ja uz jsem Ti rikala nekolikrat, od Tebe beru jakykoliv nazor, byt Ti muzu oponovat, diskutovat, nesouhlasit... ale vazim si Tveho nazoru 1) sama tvoris a umis! 2) citim z Tebe "uprimnost", at dobre ci spatne hodnoceni, jsem si jista, ze to tak opravdu vidis a uvazovala jsi nad tim!
a to na tomto serveru neni tak moc obvykle! ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 6.1.2006 > Mishka> Hm... diky :-)
No... uvazovala jsem jestli bodovat nebo ne, ale rozdavam same petky, tak jsem se na sebe trochu nastvala a rekla si proc ne...
PS: Mas ve schrance ode me vzkaz :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.1.2006 > Zuzzz> nemam s tim problem, od Tebe vazne ne. dokonce si i toho snad vazim, ze me nechces zkazit a rozmazlovat a "nebojis", "nestydis" se dat nizsi body!
proste Te nadale muzu brat vazne! :)

na zpravu jsem pred chvili reagovala...
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.1.2006 > nádhera, výborné. obdivuji....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.1.2006 > hermit> děkuji, Hermite! Ty jsi asi největší nadšenec z téhle série! ;)
Ti snad pak pošlu jednu v rámu, když se Ti to pořád tak líbí! :))
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.1.2006 > jakto, že jsem největší nadšenec? stjený vkus jako já by přece měli mít všichni inteligentní lidé na zemi i jiných planetách, neee? :o))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.1.2006 > hermit> :) lichotniku, ty tu fotku na zed vazne chces, vid?! ;))
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 6.1.2006 > Mishka> než lichotníku říkejte mi raději licometníku....:-))
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 5.1.2006 > a jo .. ))  dobra chvilka :))) dobra fotka, citim z ni chlad stinu a zmrzle ruce mam uz ted )))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.1.2006 > HACKMAN> tak to ses trefil! prave jsme prijeli na parkoviste do horske vesnicky ve stinu hor a kolem poledne bylo -8°C ;)
(den pred tim jsem byla jeste v Praze, kde bylo dost nad nulou a podzimni pocasi, takze docela sok!:)
<reagovat 
 HACKMAN (Občasný) - 6.1.2006 > Mishka> 

kdyz se mnoho let probouzis ve spacaku v takovych nebo podobnych horach, tak se ti ten chlad a ostry vzduch noveho dne zapise nesmazatalne do mozku takovym zpusobem, ze ti zacnou mrznout ruce i zada uz pri samotnem pohledu ... miluji ty chvile, kdy lezis ve spacaku a  cekas az se slunko prehoupne pres hreben a najednou te protepli a protepli a protepli,  tak tuhle chvilku miluji moc... je to skoro jako orgasmus ))))))))))))))))))))))) samozrejme v prenesenem vyznamu (to pisu, aby si to zase nejaky filosof nevysvetloval po svem ))) 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.1.2006 > HACKMAN> :)) aby z Tebe nedelali fetisistu na svitani, jo?! ;))
par podobnych ran jsem zazila a musim rict, ze ta svitani byvaji nekonecna! ;) nemam rada, kdyz mi je ve spacaku zima a clovek lezi, ceka, uz nema co oblict... uz zbyva fakt jen cekat na to slunko :)
<reagovat 
 HACKMAN (Občasný) - 7.1.2006 > Mishka> no to je prave naopak ))) ve spacaku je teplo, venku zima a ty cekas v teple az se vsechno zahreje, teprve pak muzes vysoukat svoje lenive a procitajici telo do mraziveho, ale zahrivaneho rana a zapalit husaka a udelat svuj prvni vonavy caj ))) no a kdyz ho pijes a koukas na to zlaceni kolem, tak neni na svete nic, ale opravdu nic fajnovejsiho ))))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.1.2006 > HACKMAN> ja mela vzdy mizernej spacak, ktery prosvital proti svetlu a rana pro me byla utrpenim! ted uz mam spacak lepsi, na vandry pod sirak uz nejezdim leta, ale letos pod stanem mi bylo ve spacaku fajn, jen jednu noc prituhlo a ja se hoodne prioblikla. mrzl mi nos, co jediny trcel, ale dikybohu za dute vlakno! ;)
<reagovat 
 HACKMAN (Občasný) - 8.1.2006 > Mishka> no jo uz taky nejsi nejmladsi )))) dobry spacak je zaklad kazde domacnosti, kdyz se nevyspis, cely den stoji za prd, to sama vis nejlip... ale jinak tady v Irelandsku maj takovy prislovi )) early to bad, early to rise makes a man healthy, wealthy and wise ))) is said )) hmm, I don´t know, what to say , I am going to bad about one hour past midnight every day )) I´ll see in a few years as will )))
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 13.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 (16) 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter