Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Petr Borkovec, Josef Straka a ..?
Autor: drfaust info (Občasný) - publikováno 9.1.2006 (06:00:00)

 

 

Literární kavárna Řetězová 16. 1. 2006: Petr Borkovec, Josef Straka a ..Vy?

 

 

 

16. 1. 2006 od 19h se bude v Literární kavárně v Řetězové konat další autorské čtení magazínu TOTEM.cz. Krom diváckého hlasování a odměňování knížkami pro autory, kteří nejvíce zaujmou diváky, vás tentokrát čeká i vystoupení dvou hostů. V rámci našeho pořadu vystoupí Petr Borkovec (básník a překladatel, autor mj. básnických knih Prostírání do tichého, Polní práce, Ochoz, Needle-book, Vnitrozemí) a Josef Straka (autor básnických a prozaických knih Hotel Bristol, Město Mons). Rádi bychom proto požádali autory publikující na TOTEMu, kteří mají zájem v tomto pořadu vystoupit, aby nás kontaktovali (kvůli sestavení programu na daný večer) buď do totemové pošty (drfaust), anebo na mail: drfaust@totem.cz. Na autorském čtení se nevybírá vstupné a o cenách v kavárně víte, že jsou příznivé. Všichni zájemci o pasivní i aktivní účast jsou srdečně zváni.

 

Těšíme se na shledání s Vámi! 

 

 

Za redakci drfaust / Lukáš.

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 5.1.2006 > hu
podívat se na Borkovce bude v rámci mého bohemistického růstu žádoucí:)

ostatně, i on je žádoucí:)

skvělý počin
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.1.2006 > a chceš něco číst?
<reagovat 
kalais (Občasný) - 6.1.2006 > nechci
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 6.1.2006 > od Josefa Straky jsem četl Hotel Bristol a moc se i líbil...takový zdánlivě nenápadný styl a přece svou nenápadností výrazný ... Zdálo se mi taky, že je to dobře komponováno jako celek, postupně jednotlivé texty nabývaly na intenzitě. Zajímalo by mě jak odlišné je Město Mons... ...kruci ty body se mi tam připletly nějakou záhadou, nic samosebou neboduju...
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 10.1.2006 > přindu (snad)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter