Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
tohle napsala Barča
Autor: gitterbox () - publikováno 2.3.2000 (16:32:50), v časopise 6.3.2000
Bara....NAROZENINY V rodině se konaly narozeniny jakéhosi postaršího strýčka, a to přímo kulaté. Byli tudíž pozváni do domu oslavence všichni příbuzní z různých krajů a měst, dům byl k prasknutí. Přišla jsem i já. Zaklepu, vstoupím do pokoje, kde seděli všichni přítomní u velkého kulatého ozdobeného stolu plného jídla. Nebylo však u něj již místo, sedla jsem si proto do pootevřené zásuvky a odtamtud pozorovala ostatní. Strýček chtěl mít nějaký projev, ale protože viděl, že všichni jsou zaneprázdnění nabíráním porcí na své talířky, radši to vzdal. Můj pohled padl na tetu, která otevřela pusu, aby do něj mohla nacpat celý švestkový knedlík. Co jsem však neviděla - místo klasického vnitřku úst jsem zahlédla v jejích ústech mříž a za tou mříží byl stůl a za stolem seděla skleněná žena. Radši jsem svůj pohled posunula dál..Ale to snad ne. Po celém dědečkově tělě začínají růst malá myší ouška. Do té doby byl dědeček úplně zdravý. Snad to nebude nic vážného. Bratranec se zubil nad sklínkou vína a vypadalo to, že mu tam ty zuby vypadají, když se bude ještě chvíli takhle zubit. Cosi zaskřehotl a nalil si další. Babička mezitím zápasila s kousky candáta, které jí nešly nabrat z mísy. Chtěla jsem říct - babičko, pomůžu ti, ale nešlo to, dokonce jsem zjistila, že nemůžu nic říct a že mě nikdo asi ani nevidí. Copak to. Nějaká rána. Byl to strýček, bouchl kolenem do stolu a nohama ho převrátil na zem, až se z něj všechno vysypalo a rozlilo na koberec..."Tak to ne", zařval strýc,"já jsem tady král !". Nevím, nevím. Byla to divná oslava.


Poznámky k tomuto příspěvku
opožděné zrcadlo (Občasný) - 25.12.2006 > Tohle bych do tebe nikdy neřeklo.
Ale dobrý.
<reagovat 
Barča (Občasný) - 26.12.2006 > No, není to zas tak špatné .... 3 --- 4
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 6.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 6.3.2000 >
Body: 5
<reagovat 
eva2 () - 8.4.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 14.4.2000 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter