Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Takhle to začalo
Autor: marty.o (Občasný) - publikováno 8.1.2006 (01:24:48)
Naše první setkání jsem si ani nepamatoval. Byla jsi jen "xxx" a telefonní číslo, co se mi záhadně zjevilo v mobilu. Zkusil jsem štěstí a napsal ti zprávu, i když jsem si od toho moc nesliboval. Odepsala jsi, tak teda fajn jdeme na to. První sms mi ani nepřišli nijak zvláštní, ale to co jsi psala potom vážně nemělo chybu.
V životě jsem nikdy nepotkal holku, co by mě tolik zaujala. Byla jsi vtipná a moc milá. Jednou neuvěřitelně citlivá, podruhé veselá a hravá, bylo to skvělé. Chvíli jsem si dokonce myslel, že by jsi mohla být ta pravá a abych byl upřímný, stále doufám. Směšné, že?
Písali jsme si tak tři týdny, než přišla TA noc, ne? A nedělej že nevíš, kterou myslím. Ani jeden z nás nevěděl, že tam ten druhý bude. Ty se spolužáky, já s kámošema ve stejnou dobu ve stejném baru. Půl hodiny jsme seděli dva metry od sebe a jenom si nevědomky smskovali. Už víš?
Dopsal jsem ti tu před poslední zprávu a odeslal ji. Mobil ti začal hrát hrozně hlasitě a všichni se na tebe podívali. Pamatuješ? Tvoje tvář mi v té chvíli ještě nic neříkala, nepamatoval jsem si tě, zato pan dvorní bavič Molčík - tedy Michal - můj nejlepší přítel na tom byl líp. Okamžitě tě zařadil na tu oslavu o které já jsem neměl ani potuchu a to na mě zapůsobilo jako facka. Najednou to dávalo smysl.
Poslední pohled, jak tam tak nevinně sedíš a nemáš ani tušení o tom jak se věci mají a napsal jsem ti přesně tohle : "Svět je malý a o náhody v něm není nouze,sedíš si a myslíš pouze,na to co řeší lidi u tvého stolu,a při tom můžem být už brzo spolu...Sedím v boxu přímo za tvými zády, s několika kamarády.
Chvíli jsem přemýšlel, jestli to nepůjde vyřešit nějak líp, ale nic mě nenapadlo a tak jsem to zmáčkl. Mobil ti zase začal hrát a poskakovat po stole a opět jsi na sebe strhla veškerou pozornost. I když to popíráš, jsem si jistý, že když jsi to přečetla vydala jsi neuvěřitelný zvuk. Něco jako že tomu nevěříš a že tě to šokuje. Nádhera. Sklopil jsem oči a čekal, že příjdeš.
Nic se nedělo a tak jsem se rozhlédl tvým směrem. Seděla jsi na stejném místě, jenom otočená a naše pohledy se setkali. Teprve teď jsi vstala a přešla k baru. To mě dostalo. Myslel jsem, že když mě uvidíš budeš ráda a budeš se o mě přinejmenším zajímat a ty místo toho jdeš na panáka? Nedalo mi to. Vstal jsem, sedl si na barovou židli vedle tebe a objednal si to samé jako ty. A pro jistotu ještě dvakrát, tady tohle budeme oba muset pořádně rozdýchat.
Mlčela jsi až do doby, kdy nám barman podal pití. Pak jako mávnutím kouzelného proutku spolu s prvním panákem padly i naše smíšené pocity a nechali jsme se unést jeden druhým. Já kašlal na to že se kámoši domáhali další rundy a ty jsi nevěnovala pozornost spolužákům, kterým se to že sedíš se mnou moc nelíbilo. Já s tebou. Ty se mnou. My dva spolu.
Mluvili jsme dlouho a o všem možném,spoustu jsme toho vypili, až nás přerušil týpek co mě vezl domů. Nedá se nic dělat. Jedeme. Doprovodila jsi mě k autu a chvíli jsme tam jenom tak stáli. Nikdo nic neříkal a přestože oni čekali v autě, nespěchal jsem. Oba jsme mysleli na totéž, bylo jen otázkou času, než v sobě jeden z nás nastřádá dost odvahy a políbí toho druhého. Na konec jsi to byla ty.........
Takhle to přesně bylo, šíleně silný zážitek na který nikdy nezapomenu. Mám tě moc rád, i když se už tolik nevídáme a náš kontakt je omezený skoro jenom na smsky. Doufám, že jestli mě máš vážně ráda, jak stále píšeš, něco s tím uděláme.

P.S. Zajímalo by mě, proč jsme už kdysi nepátrali odkud mám tvé číslo.


Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 8.1.2006 > Hele, já to nedojel...ale je to špatný. Narychlo uplácanej sladkej nákyp.
<reagovat 
 marty.o (Občasný) - 8.1.2006 > Opíječ tchýní> Nachychlo úplácané? Vlastně trochu jo, ale vážně se to stalo a já to nemůžu napsat jinak.
<reagovat 
celej on (Občasný) - 8.1.2006 > Příběh nám napsal život a ten je nejlepší spisovatel...jen v tvém přepisu jsou momenty, které bych nedoporučoval diabetikům...
<reagovat 
 marty.o (Občasný) - 9.1.2006 > DondedoG> Možná, že tehdy jsem to tak prostě cítil a možná, že nemám nadání pro psaní. Těžko říct. Každopádně díky za to, že jsi to aspoň přečetl celé. (Narážím na týpka co to předtím bojkotoval)
<reagovat 
 marty.o (Občasný) - 9.1.2006 > DondedoG> Možná, že tehdy jsem to tak prostě cítil a možná, že nemám nadání pro psaní. Těžko říct. Každopádně díky za to, že jsi to aspoň přečetl celé. (Narážím na týpka co to předtím bojkotoval)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter