Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nehty a vousy
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 7.9.2001 (08:05:35), v časopise 12.9.2001
NEHTY A VOUSY

Včera byl můj šťastný den. Nebo alespoň úspěšný. Tak bych to řekl, ano. Jedno malé, aktuální vítězství, které nemůže kompenzovat jisté jiné neúspěchy mého bytí, leč nezanedbatelný pocit uspokojení ba hrdosti na sebe sama přineslo! Podařilo se mi, po mnohadenním přemlouvání, ostříhat si nehty. A to nejen na rukou, ale i na nohou. Jsem o píď civilizovanějším jedincem! Víte, možná kroutíte hlavou, očima, páteří, divíte se, klepete si na čelo, na spánek. Ale ono shýbat se z celé své tělesné výšky až k prstům na nohou, hledat neustále bůhví kde zašantročené nůžtičky na nehty, tu na ledničce, tu v šufleti, tu bůh ví kde, pak celé to své pohodlně usazené tělo zvednout a nastříhanou "kupičku" donésti do koše… Jste-li profesionálním kytaristou, případně šlechtíte-li si dlouhý „dráp“ na palci či malíčku, coby výraz nonkonformnosti, pak to je jiná, ale já musím tu tam zakročiti, seč by mi má partnerka spílala do lidoopů. Teď si mě mé děvče může znovu vážit v plném rozsahu, alespoň do doby, než povyroustou a to není na dlouho. Navíc jsem, podnikajíc tak náhle do hygieny, se i ledabyle oholil. Ledabyle nikoliv z lajdáctví – na vině byla krajní tupost žiletky v mém Machu 3... Technologie kosmická, ale od Vánoc přeci jen otupělá :o) Tolik jsem se, coby náctiletec s tvářičkou jak dětská prdýlka, těšil na dobu, kdy se ze mě stane pravý muž a počne mi rašit vous jako tatínkovi! (Chlap bez vousů není chlap, říkávala máma…) Dočkal jsem se dosti opožděně, abych záhy pochopil, že věru není o co stát a neustálá údržba téhle ozdoby je vyčerpávající. Vousáči mi dají za pravdu!
Jak vidno, nejen výhrou v loterii živ je člověk, ách, jsem beznehtý (tedy alespoň co se „přesahujících“ partií nehtů týče), skoro oholený, skoro mladý, přiměřeně neštíhlý, takže proč nevyloudit na svém druhdy mladičkém obličeji něžný až požitkářsky životaznalý úsměv?!







Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Muza - 29.9.2001 > Mám velikou radost,četla jsem všechno,jen tak dál můj milý a všechno nejlepší k osmnáctinám...ať ti vydrží co nejdéle
Body: 5
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 30.9.2001 > Ahoj Kajmane, zase jsem se musela smát, když jsem četla Tvůj text. Je fakt, že Majka má pravdu, taková strnitá tvářička...:-)))))) Díky, těším se na další!
Katka :-)
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 2.11.2001 > to jsi celý ty, ve své plné kráse a síle, s neoholenou tváří a neotesanými nehty :-) Docela mi to k tobě sedí.
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 7.9.2001 > Vtipný, "myslím pravdivý", ale to nemohu za sebe posoudit...:o)))
Vážně mne to víc, než pobavilo. Pěkný!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 7.9.2001 > Dobrý, ty kleštičky na nehty se fakt blbě
hledaj !
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 7.9.2001 > čtenář byla kachna
<reagovat 
Majka (Občasný) - 7.9.2001 > :) trochu jsme byla zvědava , co se dá na daný název napsat hezkého. Líbil se mi hlavně začátek :))). JInak samá pravda- no, ikyž mě se líbí mírně strnité tvářičky než "dětkské pordýlky" :)
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 7.9.2001 > Díky za přečtení a za milosrdnou kritiku, jíž snad nejsem ani hoden, velmi mne těší.
<reagovat 
čtenář 49ona - 7.9.2001 > Jednoho takového zarostého doma mám...;o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter