Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Franta Š.: KARMICKÁ ASTROLOGIE, TEMNÁ NOC DUŠE A CHANNELING z kolekce Frantovy meditace a "vnitřní" obrazy
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 12.1.2006 (01:00:00)

Každý z nás asi někdy  zažívá pocity,,déja vu“-občas se mu zdá,že je na místech kde kdysi už byl,ačkoliv je tam poprvé,nebo hovoří s někým koho nezná a přitom má pocit jakoby ho znal už dlouho.Zvláště partnerské vztahy bývají poznamenány často touto zkušeností.Někdy máme tyto pocity při sledování historického filmu,někdy to mohou být zvláštní sny či dokonce vize.A co teprve magie či léčitelské schopnosti.Máme pocit,že něco z  toho už známe a víme jak se to dělá.A kde se to v nás vlastně všechno bere?

Určitou odpověď nám může poskytnout karmická astrologie,numerologie nebo regresní terapie.Zde je nutno podotknout,že zde velmi záleží na osobních zkušenostech astrologa či terapeuta a na našich důvodech proč se chceme o naše minulé životy zajímat.Jistý kabalista ve své knize vysvětluje,že vše co jsme prožili už naše podvědomí jakoby rozkládá,stejně jako žaludek tráví potravu.A co je ve střevech to do úst nepatří.

Já s ním naprosto souhlasím,ale co když se nám věci samy vracejí jak je to popsáno v úvodu?

  Je správné léčit nemoc?A co by taková léčba mohla udělat se zdravým člověkem?

Na první otázku je snadná odpověď a druhou už se odpovídá hůře.Ale praxe ukazuje, že spoustě lidí v životě už tato terapie pomohla.Zbytečná zvědavost naopak může vyvolat řadu nechtěných psychických problémů.K poznávání minulých životů však také můžeme dojít v rámci našeho duchovního vývoje kdy je to součástí temné noci duše.Tyto terapie se pak provádí se souhlasem a pod kontrolou božských sil a pomáhají při ní všichni členové channelingové skupiny.Zjištěné poznatky pak pomohou rychleji překonat tuto část našeho duchovního vývoje.

Z hlediska astrologie se ale domnívám,že jde o saturnský proces či proces vedoucí k transformaci osobnosti jenž ovládá Pluto, takže vše  stejně trvá dlouho.Pluto oběhne zvěrokruh za 249 let a Saturn za 29 let.

Karmický horoskop je tou méně bolestivější možností jak se seznámit s naší minulostí a na základě vypracování karmického horoskopu můžeme pak určit zda je nutná regresní terapie. Astrolog, který vypracovává tento horoskop, však musel sám projít regresní terapií nebo být regresním terapeutem. Jak jinak se může přesvědčit o pravdivosti této metody a horoskopů, které vypracovává? V této souvislosti by bylo možná ještě dobré se zamyslet nad otázkou profesionality. Karma nám jasně ukazuje jakých hříchů se naše duše často dopouštěla kvůli penězům,je to jeden z nejčastějších karmických problémů, kromě černé magie a sexu. Profesionál má samozřejmě více času na studium a tím by měl být i lepší než amatér, ale ne vždy tomu tak je. Důležité jsou zkušenosti a ne profesionalita a karmický astrolog musí mít zkušenosti s celou řadou jiných duchovních systémů aby mohl doporučit nejlepší cestu z problémů.

Kromě toho když pomáháme nezištně jiným tak vytváříme dobrou karmu sobě i ostatním.Karma je vracením toho co sami děláme,je to jakýsi učební program vytvořený Bohem.Profesionál dostane prostě peníze a my ostatní další duchovní lekci,kterou si neplatíme penězi,jen často nevíme,jak bude vypadat.Učení,knížky,kurzy však zaberou tolik času, že nějaká nevyžádaná drobnost může být klidně přijata.Alespoň nikdo nemá vůči nám pocit dluhu a nevytvářejí se tak další karmické vazby.

Nyní bych rád přešel k tomu, jak poznat karmicky zatížený horoskop.Začal bych retrográdními planetami.V astronomii se nevyznám,tak jen stručně o co asi tak jde.Pokud pozorujeme noční oblohu několik měsíců či let,tak se nám může zdát,že většina planet vykonává pohyb jedním směrem,jakoby přímo tj.direktně. Některé planety se však díky rotaci Země jakoby,,vracejí“, tj. jsou retrográdní.Jde samozřejmě o mnou nepříliš dobře vysvětlený optický klam,ale nám jde spíše o to,jak se tento jev projevuje v naší psychice.

Každá planeta může být brána jako symbol naší určité psychické stránky či oblasti života.Retrográdní planeta znamená téměř vždy poškození, prostě máme v této oblasti života potíže.Přesto i velké množství retrográdních planet v horoskopu může být pro nás přínosem.Proč?

Na tuto otázku není lehká odpověď.Velmi zjednodušeně bychom si to mohli představit tak,že v minulém životě, jenž je určitou učební lekcí naší duše,jsme neobstáli a dostali jsme od Boha a JEHO sil pětku a nyní musíme vše opakovat.

Máme výhodu v tom,že se můžeme učit ze svých chyb,ale opakování starých nás drtí(Saturn).Můžeme znovu prožít smrt i vzkříšení (Pluto).Můžeme prožít hluboké ponory do božského vědomí,ale nevíme jak je vyjádřit(Neptun).Naše originalita nám může přinášet nepochopení a osamělost(Uran).Je možné intenzívně prožívat svou Vyšší mysl(Jupiter).

Zatímco Neptun,Uran či Pluto mohou mít  vliv pouze na naší psychiku a v případě dobré aspektace či postavení i velmi dobrý vliv na náš duchovní vývoj,planety osobní mohou způsobovat těžké problémy v našem životě.Může váznout naše komunikace s ostatními lidmi,učení nám jde pomaleji než ostatním.Nakonec jsme však lepší než ostatní,protože jdeme do větší hloubky(Merkur). Můžeme v tomto životě prožívat minulé milostné vztahy či hledat originalitu a nezávislost pomocí nějaké sexuální úchylky např.homosexuality(mám sice ret.Venuši,ale jsem ženatý a gay nejsem. Přesto se stává,že člověk bývá s tímto tématem nějak konfrontován). Jistě jste poznali,že píšu o Venuši.Špatně aspektovaný ret.Mars může způsobovat prudkost,hněv,agresivitu a sexuální agresivitu.V případě snahy a dobré aspektace  se tyto věci mohou dostat pod kontrolu.

Tato problematika je však velmi složitá a daleko přesahuje rámec jednoho článku.Člověk velkým množstvím ret.planet v horoskopu může vnímat čas a prostor úplně jinak než člověk s jednou či dvěma takovýmito planetami v horoskopu.Jako příklad uvádím výňatek z knihy Martina Schulmana Karmická astrologie,,:….v každé jednotlivé chvíli prochází člověk určitým stádiem třífázového retrográdního procesu.

Jedná se o tyto fáze:

1.fáze:Člověk předbíhá sám sebe ve snaze žít v přítomné chvíli budoucnost.

2.fáze:Při skutečném pozdějším prožívání této budoucnosti má člověk má člověk pocit,že  to už prožil.

3.fáze:Opakuje v duchu první fázi,takže doopravdy znovu prožívá své těšení na budoucnost,která se už odehrála.“

Zajímavé že?A nyní z toho zkuste např.odvodit jak člověk určitou situaci (nemoc,depresi,práci,manželství) prožívá, má-li např. retrográdní Venuši ve Lvu a ret.Merkur v osmém domě.Člověk buď musí mít sám více než dvě planety retrográdní ve svém horoskopu a pak může tomuto procesu porozumět, nebo být vyučován božskými silami,nebo je možné se z toho všeho prostě zbláznit.

Sám mám retrográdní pouze jednu planetu,ale prošel jsem v rámci temné noci duše regresní terapií a dělal karmické horoskopy členům naší skupiny i jiným velmi duchovním lidem,jenž své minulé životy už poznali. Probíhalo to tak,že mne božské síly naladily na myšlení těchto lidí a já jsem s jejich pomocí a s pomocí knih tyto informace zpracoval.Zní to možná dobře,ale romanticky založené lidi bych chtěl upozornit,že je to často velmi nepříjemné.

Člověk jen velmi těžce přijímá svou vlastní negativitu, svůj Stín a ještě k tomu problémy jiných. Na druhou stranu mne těší,že nejsem svatý ani lepší než ostatní.Chvílemi jsem chápal i velmi složitě,ale vše se s odevzdáním horoskopu vytratilo a zůstalo jen poučení,jenž zůstat mělo.Horoskopy jsem dělal s velkými časovými přestávkami,mezitím se mé mírně narušené vědomí urovnalo.Umím si představit,že duchovně velmi vyspělý člověk by toto dokázal dělat bez přestávek,ale umím si představit i duchovně nevyspělého ,,profesionála“, končícího nakonec někde v Bohnicích.Tím samozřejmě nechci napadat kvalitní profesionální astrology,jen upozorňuji na případný problém jenž by se mohl vyskytnout.

Dalším zajímavým jevem jsou lunární uzly.Indičtí astrologové je označují jako Rahu a Ketu,my západní astrologové mluvíme o severním a jižním lunárním uzlu.Leží naproti sobě v protilehlých znameních. Zatímco jižní lun.uzel (dračí ocas) ukazuje naše chyby z minulého života. Severní (dračí hlava) ukazuje to dobré,co si z minula přinášíme.Lunární uzly jsou fiktivní body,na rozdíl od planet,jenž mají hmotné protějšky(jsou to místa kde se kříží oběžná dráha Luny s fiktivní oběžnou dráhou Slunce kolem Země).

Pro nás však mohou být naše emoce také fiktivní,přesto často mají konkrétní hmotný dopad.Tak i lun. uzly nám jasně ukazují jakých emocí se máme vyvarovat a co máme naopak rozvíjet.Planety v konjunkci s jižním lun. uzlem navíc ukazují osoby z minulých životů,se kterými jsme i v nynějším životě.Příznivé a nepříznivé aspekty k jižnímu uzlu ukazují,která planeta napomáhá čištění minulosti Aspekty k severnímu uzlu ukazují, které planety nám pomáhají  a které nás brzdí v pozitivním vývoji.Lunární uzly prostě ukazují cestu naší duše životem i naše priority,proto jsou tak důležité.Myslím, že je to vše přebráno z indické astrologie,která má s karmou daleko větší zkušenosti a nikdy ji nepopírala jako my.

Temné stránky a naše frustrace výborně popisuje umístění Lilit-Černé Luny v našem horoskopu.Zjednodušeně by se dalo říci,že se jedná o vnitřní ženskou stránku naší duše,se kterou se neumíme sžít.U mužů se může jednat o matku či manželku,u žen může jít např. o problémy s mateřstvím,matkou apod.Je velmi důležité poznat temné stránky našeho podvědomí,ale opět se nejedná o nic příjemného.

Ale vynesení našich temných stránek na světlo může být uzdravující i když to zprvu tak nevypadá. Jinak tyto stránky jsou tak temné proto, že je odmítáme přijmout.(Lilit dle legendy byla první žena Adama,jenž byla pro neposlušnost zavržena,vlastně si sama zvolila cestu ženského démona).Mimo horoskop své temné stránky můžeme potkat ve snech a karmický horoskop může dobře doplnit výklad snů.Bohužel lidé odmítají porozumět svým temným stránkám a tak do konce života sloužíme svým démonům,neboť je neznáme a tak ani nevíme,jak nás ovládají.

Světlou stránkou našeho života může být naopak bod štěstí.Je to vypočítané místo v našem horoskopu,které vlastně harmonizuje polohu Slunce a Luny a my tak nalézáme rovnováhu mezi naší mužskou a ženskou stránkou.Do výpočtu se používá i ascendent,takže tyto veličiny jsou pak v harmonickém vztahu.Naše štěstí bychom pak mohli definovat jako stav vnitřní vyváženosti.Karmický horoskop pak neukazuje jen naše temné stránky,ale konkrétní přístup k životu,jež nám pomáhá najít naše osobní štěstí.

Ještě bych se rád zmínil o věku,kdy je člověk schopen pracovat sám se sebou a  svou karmou.Velmi vyspělé duchovní bytosti si své důležité poslání uvědomují zřejmě od malička,ale my ostatní si někdy musíme počkat až nás k tomu dotlačí Saturn,planeta nejen stáří,ale i božského Porozumění.

Tento systém se používá v numerologii,popisuje ho Robin Steinová ve své knize Numerologie čísla lásky.Postupuje se tak,od čísla 36 odečteme naše životní číslo(součet čísel v datu narození např.3.5.1970,3+5+1+9+7+0=25 redukované dalším součtem na jednociferné číslo 2+5=7. Životní číslo je tedy 7 a vyjde nám přibližná doba kdy Saturn oběhl náš horoskop.Není to náhodné,právě Saturn je naším učitelem,který nás učí z vlastních chyb a přinutí nás v určitém momentě našeho života bilancovat.A právě introspekce,snaha dát životu hlubší rozměr stojí na začátku snad každém duchovní cesty.

Náš život je prostě škola a moudrost získáváme zkušeností a naší ochotou se ze zkušeností učit.V knize R Steinové je i návod jak sestavit trojúhelník životních cyklů,jenž se mi osvědčil více než klasické sedmileté cykly v astrologii.Kritické či důležité roky života můžeme pak prozkoumat pomocí transitů.Jen je potřeba vzít v úvahu,že události často začnou nabíhat asi dva roky před či po zkoumaném období života, proto je lépe začít s pomalejšími planetami(Saturn,Jupiter,Pluto,Uran a Neptun) a končit rychlejšími..O správnosti metody se můžeme přesvědčit dotazy na minulost a teprve pak s klientem začít probírat budoucnost.O taktu a jemnosti je zde asi zbytečné mluvit,neboť kdo by měl důsledky opačného jednání znát lépe než sám karmický astrolog?

V karmické astrologii pracujeme samozřejmě s daleko větším počtem údajů (např.dekany,aynamsa,uzavřené domy atd.),ale já zde mohu jen nastínit tuto problematiku,na psaní knihy prostě nemám čas.Je nutné samozřejmě pečlivě vypracovat radix a teprve pak karmický horoskop.Praxe mi také ukázala,že méně znamená více, přesněji řečeno klient často potřebuje k řešení životních údajů menší množství údajů, zato o to přesnějších.Když jsem totiž začínal s channelingem,tak jsem už uměl dělat horoskopy.Pak jsem se v rámci channelingové komunikace učil automatické písmo.A přicházející informace mi připadaly ve srovnání s horoskopy primitivní.Ale ukázalo se,že božské síly říkají právě jen to důležité,zatímco horoskop byl pro klienta často zahlcující.

Pokud dále porovnáme výklad horoskopu s výkladem Tarotu, jímž se také zabývám,tak se nám může zdát,že Tarot je více intuitivní,zatímco astrologie je ,,vědečtější“.Zdá se mi že se jedná o omyl.Při práci s Tarotem se mi karty v duchu často vizualizovaly a já si s nimi povídal.

Byl jsem si prostě více vědom toho, že jsem v kontaktu s určitými archetypy.Ale při práci s horoskopem jsme v kontaktu s archetypy také,jen nám tento fakt může zastírat množství zkoumaných údajů a pocit,že zde něco objektivně ,,vědecky“ zkoumáme.Současná věda však stavy rozšířeného vědomí spíše popírá,než aby je objektivně zkoumala.Při výkladu horoskopů jsem řadu pasáží napsal automatickým písmem,někdy měl i vize a světe div se,ono to bylo správně!

Proto upřímně a z celého srdce doufám,že astrologie zůstane živá,že si především udrží svůj kontakt s božským

a bude nadále lidem pomáhat nalézt cestu zpátky  k Všemohoucímu.Mí učitelé mi vysvětlili,že náš horoskop s námi božské síly sestavují dříve než se narodíme.Samotný horoskop je jakousi mapou,jenž ukazuje naší duši cestu k Dokonalosti.

Duše je přitom ženská a hmotnější než Duch,který je nehybný a dokonale božský.Pokud se umíme z horoskopu poučit,tak se zároveň může přiblížit k Bohu.A to je myslím důležitější než celá věda,peníze či jakýsi bezvýznamný spolek Sisyfos.Teprve při práci s karmickými horoskopy jsem pochopil,co znamená soucit či soucítění.Naše křesťanské západní náboženství nás naprosto správně nabádá k lásce k bližnímu svému.Ale jak můžeme někoho chápat,pomáhat mu,milovat ho,když mu vlastně nerozumíme?

Je třeba najít důležitou, spíše na Východě uznávanou hodnotu, a tou je Opravdovost.Jedině prožitím vlastní temné noci duše si uvědomíme vlastní nedokonalost a naučíme se tolerovat nedokonalost ostatních. Naše duše se očistí a získá křídla, jež ji povznesou nad zlo tohoto světa.Když se učíme létat, tak často spadneme. Pády bolí,ale kdo by se vzdával,když zná smysl své cesty?

Na samý závěr bych rád poděkoval všem, kteří mi dovolili nahlédnout do svých životů i všem svým Mistrům,neboť bez zrcadla jenž mu nastavují druzí by člověk nikdy neviděl sám sebe.

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 10.1.2006 > jak to tedy vlastně je?
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 12.1.2006 > ariel> A jako co? Navíc vše je takové jaký je pozorovatel a pod jakým se dívá úhlem...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 12.1.2006 > text už tady před pár dny odpublikoval "franta"
<reagovat 
ariel (Občasný) - 12.1.2006 > a teď ještě tohle je publikováno podruhé!
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 18.1.2006 > ariel> A kde to je? Já myslel, že se mu to zratilo, protože jsem mu to narychlo tam dával načež to spadlo a druhý den jsem to už nenašel. Tak jsem mu to uveřejnil ještě jednou.-)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 18.1.2006 >

je to učiněná záhada mezi nebem a zemí, nebo možná mezi zemí a zemí

 

a ten franta š. je nick franta, co tu publikuje? ten to tam měl


<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 23.1.2006 > ariel> Ano, Franta. Jestli to je doopravdy jeho nick?, ale dávali jsme to spolu pod nej.-)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 23.1.2006 > Miloš...> jsem si skoro jist že to není franta Š. někdo si z tebe udělal legraci, I'm afraid
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 26.1.2006 > ariel> ...Nebo nevědomě já z někoho. ...Njespíš shoda okolonosti. Když si dá někdo stejné heslo jako jméno...
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 15.5.2006 > :-)
O tomuto těžko co dodávat. Osobně jsem si prošla minulými životy, ale... myslím, že je to součást každého člověka, ale je potřeba jít dopředu a ne se pak otáčet zpět a nebo se tam zablokovat. Tohle je velmi citlivé a je určitě dobré vybírat jakou technikou se tam člověk dostane. Rozhodně jsem proti hypnóze i použítí jakýkoli drog. Pokud je na to člověk připravený do minulosti jde, pokud ne, nejde.

Franta už tu publikuje a pod jakým Nickem?
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter