Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
sebevrah Pepa
Autor: Buchtís (Občasný) - publikováno 9.9.2001 (12:08:33), v časopise 14.9.2001
Čtvrtek 6.9.2001, poledne, hospůdka Pod Schůdky, Smíchov

Hezký slunečný den Vám co právě sedíte u počítačových obrazovek, právě začíná Vaše oblíbená soutěž plná cynismu a nepěkného černého humoru. Dnešním soutěžícím je... no, říkejme mu třeba Pepa ( z depa ). Stojí vyděšeně v rohu, ostří nože přiloženo k zápěstí, mírně skelný pohled upřen k publiku. Takže se Pepo připravte, Vaše HRA začíná...



DĚJSTVÍ PRVNÍ : Pořád se něco děje
Lhostejnost se nějakým záhadným způsobem přenesla na celou hospodu ( včetně mě ). Stálí hosté zřejmě uvítali tuto one-man show jako vzrušující vytržení z denodenního stereoptypu šedých, jako vejce vejci podobných dní. "Udělá to, nebo se na to vysere?", "Nechceš nápovědu 50:50 vole?".

.....Regály knihkupectví jsou plné knížek, které radí co jíst, pít, jak se hýbat, abychom si co nejdéle udrželi zdraví - a na tomhle světě zůstali co nejdéle. Co má ale člověk dělat, když už ho život nebaví a chtěl by jej nějakým civilizovaným a pokud možno příjemným způsobem opustit, to už se nikde nedozví.....


DĚJSTVÍ DRUHÉ : Furt ve střehu
Vida, publikum se nám rozrostlo o 4 švestky, teď už se z toho Pepa nedostane bez ztráty kytičky. Zašel už moc daleko, už se zřejmě nedá couvnout, dotáhnout to do konce je jednodušší než se vrátit zpátky na začátek. Šance pro onen rozhodující "tah štětcem" se zvyšují tak na 70:30. Nápověda publika zní ANO. Nechcete si vsadit?

.....Ono totiž není odejít jako odejít. Většina dobrovolných odchodů ze světa je provedena brutálním a nevkusným způsobem, v mnoha případech bezohledným k ostatním. Například takoví skokani, kteří si myslí, že nejlepší způsob, jak si užít poslední vteřinky na tomhle světě, je střemhlavý let z výšky - že můžou na někoho spadnout to je ani nenapadne. Nebo mladý nešťastník, který se doma zastřelí otcovou pistolí - kdo asi bude ze zdi seškrábávat zbytky synkovy šedé kůry mozkové a úlomky lebky? Nehledě na to, že okolí se bude na zbytek rodiny dívat do konce života skrz prsty.....


DĚJSTVÍ TŘETÍ : Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp
Tak ještě zbývá nápověda přítele na telefonu. Jenže jak už asi tušíte, Pepa ŽÁDNÉHO přítele nemá, tak co mu nakonec zbývá... A už je to jasné, Pepa odstupuje ze soutěže a prohrává svůj život. Jinými slovy : proud kečupu padá na zaplivanou podlahu, štamgast v rohu se přiblble usmívá... Chce se Vám zvracet? V tom případě mám pro Vás přátelskou radu : STRČ PRST SKRZ KRK!

.....A co na to veřejné mínění? Když někde prosákne zpráva o sebevraždě, všichni si zaťukají na čelo a řeknou si: "Cvok!" Přitom jim do toho vůbec, ale vůbec nic není, každý si přece může žít svůj život, jak uzná za vhodné, pokud tím neomezuje ostatní - ale vykládejte to někomu, když už jste mrtvý a nemůžete se bránit.....


DĚJSTVÍ ČTVRTÉ : A co bude dál? Hovno!
Zbytek je jen profesionální rutina : Nosítkáři chvíli počkají než se Pepa zhroutí na zem, naloží ho, s omluvným úsměvem na rtech vypochodují z hospody a odjíždějí. Policisté si zapíší do notesu pár poznámek a odjíždějí k dalšímu případu, zkrátka průměrný den. Á hosti jdou! Několik letmých tahů hadrem po podlaze a tam kde byla před minutou kaluž ( kaluž : malá vodní plocha bez strategického významu ) Pepovy krevní skupiny AB+ už zase stojí prostřené stoly. Servírka je zřejmě malinko naštvaná ( "Kdo zaplatí Pepovu útratu?" ). Ten BLBEC to totiž pěkně posral ( jestli se chtěl skutečně zabít ). Šance na záchranu vysoká.

Pepo, čti, takhle by to udělal profík, tomu JÁ říkám čistá prácička. No nic, ještě budeš mít určitě příležitost udělat to pořádně, koneckonců CHYBAMI SE ČLOVĚK UČÍ, ne? :

.....Potřebujete především velmi ostrý nůž nebo žiletku. Žiletka se špatně drží pokud je pokrytá krví. Velmi bolestivé. Nebezepčí objevení. Nejlepší čas : pátek večer - nikdo vás nebude postrádat až do pondělí (pokud pracujete). Zamkněte všechny dveře a přístupy do bytu. Řekněte přátelům ( máte-li ) že přes víkend jedete někoho navštívit, nikdo Vám nebude volat. Toto je velmi běžný pokus o sebevraždu, leč zřídkakdy skončí jinak než pouze jizvou. Je potřeba hodně energie abyste řízli hluboko. Přeříznutí hrdelní tepny je velmi obtížné, krkavice jsou chráněny průdušnicí. Pokud si chcete řezat v zápěstí, řežte podél modré žíly na spodu zápěstí, ale dostatečně hluboko, abyste odkryli tepnu vespod. Tradiční teplá koupel pomáhá, protože udrží proud rychle vytékající krve, což zpomaluje proces srážení a následně zastavení krvácení. Lehněte si do vany tak aby zápěstí nemohlo spadnout na vaše tělo a blokovat tak proud krve.....


EPILOG
Všechno se vrátilo do starých kolejí, jen zejtra odpoledne bude Pepovo místo prázdný... Ale koneckonců ( KONEC dobrý, VŠECHNO dobré?? ), koho to vlastně zajímá??



P.S. Psáno samozřejmě podle skutečné události. Smutné...


Poznámky k tomuto příspěvku
3022 (Občasný) - 15.9.2001 > Vynikající. Podat tragickou událost objevným i humorným způsobem se jen tak někomu nepodaří. Blahopřeji ,opravdu mistrovský kousek
Body: 5
<reagovat 
čtenář Guess Who - 20.9.2001 > Velice pěkné, ale zažít to na vlastní kůži bylo lepší. Škoda jen, že jsem neviděl ten okamžik, kdy se "Pepa" přeřezává zápěstí a následně je likvidován policií ČR :-)))
Body: 5
<reagovat 
čtenář Pepa - 9.9.2001 > Nejsi ty náhodou tak trochu cynik? :o)). Ale jinak se mi to velmi líbilo... Nejsem já náhodou tak trochu cynik?

Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2001 > Jo, ja tam bydlim pobliz a o tomhle sem slysel...Tfuj, tfuj.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 9.9.2001 > Nic neříkající.
Body: 1
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 9.9.2001 > Nicneříkající?!?
Vynikající ! Psáno cynickým,otupělým pohledem.Donutí k zamyšlení.
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 10.9.2001 > Nicneříkající?
Už jen to, že někdo něco takového napsal mluví samo za sebe.
A nejsem si jistý, jestli je autor tak cynický, jako jeho dílo, každopádně se mi to zdá zdařilé.
BTW: teplá vana pomáhá i když spolykáte prášky, proč myslíte, že se podobné příručky asi nepíšou? :-(
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter