Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
33 minut před půlnocí - třetí den - poslední
Autor: Rix (Občasný) - publikováno 15.1.2006 (01:13:52)
 

33 minut před půlnocí - třetí den - poslední

 

Jana70: Ahoj, nečekala jsem že budeš na netu. Neruším?

XOndra: Ahoj.

Jana70: Po tvé smsce jsem měla pocit že je po všem. Je?

XOndra: Říkal ti Pavel jak jsme si včera vše vyříkali?

Jana70: U snídaně mlčel, jen mi řekl, že neví jestli mi může věřit. Taky jsem mu slíbila že to s tebou definitivně skončilo.

XOndra: Jak to že mi tedy píšeš?

Jana70: Viděla jsem tě online a nemohla odolat. Chtěla jsem vědět co včera v noci proběhlo? A taky jsem sama doma. Pavel je jako vždy na volejbale. Přijde k půlnoci.

XOndra: Myslel jsem, že jsi slíbila, že už si s mnou nebudeš psát. Ani smsky, ani maily, ani se vídat?

Jana70: Bylo to včera zlý?

XOndra: Hodně jsme si vyříkali. Pavla si zklamala, víš to vůbec?

Jana70: Za to můžeš ty? To tys mi psal ty krásné maily a sváděl mě smskami...

XOndra: Nezačalo to ale tehdy v té koupelně v Průhonicích? Nebylas to ty kdo mě zavolal do koupelny?

Jana70: Nezlob! To víš že vím jak to tehdy bylo. Ale to byl jen sex, to až tvoje smsky ve mě vyvolaly něco víc...

XOndra: Bylas Pavlovi ještě s někým něvěrná?

Jana70: Vždyť už jsme si o tom psali mail.

XOndra: Vím, ale já myslel jestli si uvažovala že Pavla opustíš... 

Jana70: Od té doby co se narodila Evička ne. Ti muži mi nic neříkali. Líbilo se mi jen to nebezpečí a vzrušení...

XOndra: A kdyby nebylo Evičky asi bys s Pavlem nebyla, viď?

Jana70: Víš, Pavel je hrozně hodný. Neuměla bych mu ublížit.

Jana70: Je obětavý, má mě rád...

XOndra: Hodný? Nezdá se ti slovo „hodný“ málo k tomu aby to byl důvod s takovým člověkem prožít celý život?

Jana70: Nechi se bavit takhle vážně. Mám toho za celý den dost. Pamatuješ na náš první sex po telefonu?

XOndra: Jak bych nepamatoval. Proč sis tehdy vzala Pavla a ne Roberta?

Jana70: Ty víš jak to tehdy bylo? Je hezký že si s bráchou tolik říkáte. My se sestrou o sobě nevíme skoro nic.

XOndra: A jak to tedy bylo s Robertem?

Jana70: Už je to dávno. Nechce se mi o tom mluvit.

Jana70: Je lepší, když vše zůstane jak má.

XOndra: Pavel si myslí, že Evička není jeho...

XOndra: Vůbec ti nevěří a mluvil i o genetickém testu...

Jana70: Tak to je průšvih. Nemůžeš mu to vymluvit? Vím že jsem se k tobě zachovala hnusně, ohrozila tvůj vztah s bráchou ale tohle by jsi pro mě udělat mohl. Prosím. Ty víš že umím být vděčná...

„Dáš si pivo?“

„Ty vole brácho, kam jsem to dal rozum? Jana si mě vzala jenom proto že jsem na ní zbyl!“

„Byla to blbost pustit tě s ní na net. Už toho radši nech.“

„Nemáš pocit, že mi to trochu dlužíš?“

„No jo, promiň.“

Jana70: Jsi tam? Jsi jedinej kdo mi teď může pomoct? Když se Pavel dozví že Evička není jeho bude to konec.

XOndra: Už jsem tu, jen sem si šel pro pivo.

„To tam nepiš...“

Jana70: Ty piješ pivo? Odkdy prosím tě. U nás si ho v životě nechtěl.

„Není ti to trapný jí takhle tahat za nos?“

„Já jí? Děláš si legraci. Tahá se s jinýma chlapama, Evička není moje, zkouší to na mýho bráchu a ty se ptáš jestli mi to není trapný“

„Nemusíme být ale přeci jako ona“

„Chci jen vědět jak na tom jsem. Mám Evu rád. Nechi ztratit i ji.“

Jana70: Co s tebou dnes je, spíš tam?

„Já na to nemám žaludek. Žes radši nešel na ten volejbal.“

XOndra: Jak můžeš žít s někým koho nemiluješ?

Jana70: Vždyť jsem říkala že je fajn.

„Ondro, ty vole, já věřil že mě miluje a ona řekne fajn. To je stejný jako kdyby řekla blbec co mě má rád...




Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 15.1.2006 > Hele, tohle je dost zajímavá věcička. vím, že je hloupé se na to ptát (odpovíš, že na netu), ale kdes k tomu přišla? Můžeš to popsat? Myslím, že to není autentickej čet (nějak doupravenej) a taky si myslím, že tys to nenapsala. Je to vtipný. Jo, řek bych, že to dost vypovídá o takovým "průměrnym" manželství. dialog - ještě by se dal dost (možná hodně) upravit, ale dokážu si představit, že by to bylo požitelný (třeba divadelně nebo jinak).I když tomuhle žánru neholduju, myslím, že konkrétně tohle neni marný. Taky to může bejt nějakej vobšlehlej vtip, žejo. Na internetu takovejch věcí může bejt dost...neorientuju se...
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 15.1.2006 > Jo, už to pochopil...Já myslel, že seš holka podle tý povídky Dárek. Teď si uvědomuju, že tam je vlastně dost podobný motiv - zase velké nečekané překvapení v rodině ve vztazích.
Co se týče tý povídky dárek, ta je fakt dost blbě napsaná...ale (což asi řekneš, že mělo být cílem) fakt jak od patnácky. Podobný věci, od autentickejch těhle děvčat se tady občas objevujou. Stále si myslím, že ta povídka nemá hodnotu ta. Nicméně budeš mít docela schopnost empatie.
Pořád by mě zajímalo, nakolik je tenhle trialog (nebo jak to nazvat) autentickej a nakolik dodělanej - o nějaký větší inspiraci jsem přesvědčenej! Není to stále nic moc, ale něco v tobě bude.
<reagovat 
Bílý Tesák (Občasný) - 15.1.2006 > Ne, ne , to ne, už žádný icq, ne, prosím
<reagovat 
 Rix (Občasný) - 15.1.2006 > Dog.White> Všem, kterým to působí nějakou intelektuální nebo morální újmu, doporučuji: Stačí to nečíst.
<reagovat 
 Bílý Tesák (Občasný) - 15.1.2006 > Rix> a jakým jiným způsobem mám zjistit že tím utrpím újmu jinak než že si to přečtu ?
<reagovat 
 Rix (Občasný) - 15.1.2006 > Dog.White> Nikdy bych nehodnotil tvůj vkus nebo tvé preference. Kdybys napsal že je to pitomé neřekl bych ani slovo. Ale pokud ti vadila forma ICQ (což z tvé poznámky vyplývá) tak tuhle formu nečti. Tvá poznámka mi zněla stejně jako třeba "Ne, ne , to ne, už žádný básně (nebo akty, pohádky ...), ne, prosím"
<reagovat 
 Bílý Tesák (Občasný) - 15.1.2006 > Rix> dělal jsem si víc prdel než to myslel vážně, ale je fakt, že teď se s přepisy ICq roztrhl pytel a tato forma mi skoro nic neříká
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter