Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sen a Skutečnost z kolekce Životní tragedie
Autor: Isa666 (Občasný) - publikováno 17.1.2006 (20:15:28)
další v kolekci>

   Kde jsem? Co se nade mnou děje? Proč jsou slyšet rány? Chci se zvednout, ale jsem přivázána k posteli a nemůžu pohnout vůbec ničím. Příjde mi, jako bych byla ve scéně, z jedné miliony hororů, které jsem viděla.
   "Houby!" okřiknu se. "Máš moc bujnou fantazii, nic víc! Určitě teď ležím ve své měkké posteli a tohle je jenom odraz toho filmu, co jsem před chvílí viděla. Chci se probudit. Chci se probudit!" kričím, ale stále ne a ne se to podařit, pořád ležím přivázána k posteli a ty rány jsou každou chvíli silnější a mnohem blíž.
   "Co se děje?" začnou mi téct slzy po tváři a najednou někdo otevře dveře. Podívám se tím směrem a ve dveřích stojí nějaký muž.

   "Kdo to je?" napadne mě. Najednou mě obklopí mrtvolné ticho, děsivé ticho, je to  hrobové ticho, že doopravdy dostanu strach. Snažím se rozeznat tvář muže stojícího u dveří, ale pod kapucí nerozeznám vůbec nic. Vyděšeně se na něj dívám.

   "Co mi chce udělat?" napadne mě. Jenže on tam jenom stojí a divá se na mě. Nakonec odejde a já otevřu oči.
   Dopravdy ležím přivázána k posteli a okolo mě je všechno bílé: "Kde jsem?" šeptnu.
   "V blázinci." řekne klidně muž v bílém plášti u dveří. Podívám se tím směrem a jsem si jistá, že je on je ten muž o kterém se mi teď zdálo. Mám pocit lehkosti, která jde do celého těla a já necítím žádná omezení. Vůbec žádné starosti, slasti. Už ani necítím, že jsem přivázaná. Nedělám si žádné starosti. Proč taky?
   "Co se to děje?" šeptnu.
   "Co se děje?" opakuje po mně tázavě muž.
   "Já letím." Vykřiknu nadšeně.
   "Už zase!" řekne muž zoufale.
   Ten muž mi začal vyprávět nějaký příběh, ale já ho neposlouchám proč taky? VŽDYŤ LETÍM! Jen chvílemi zaslechnu útržky z toho, co říká: "Horory..." nebo "Vidělas jej a zbláznila ses." Ale mě to nedává žádný smysl. Neposlouchám ho, PŘECE LETÍM! A je mi jedno, co se stalo, stane, co bude dnes či zítra, nebo snad až za rok! Prostě LETÍM!!!



Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 18.1.2006 > Tak pro mě to má nápad, s kterým sis moc nepohrála...podle mě si filozofii hrdinky jenom načrtla...
Jestli to je životní příběh tvé kámošky, jde vidět, že si ho napsala tak jak ho vnímáš...je to takové ploché pro mě...
A máš tam i další nedostatky, hlavně zbytečná ukazovací zájmená:
"Proč jsou od tamtud slyšet rány?" - vyloženě mě tamtud mate, když neví kde je...bez tamtud by to znělo lépe
"jako ty scény z milionů " - ty je zbytečné
Tak když to neni tvůj životní příběh...a jenom si to sepsala, tak tvé psaní ohodnotím

Body: 2
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 18.1.2006 > DondedoG> Děkuji...Asi máš pravdu s těmi ukazovacími zájmeny. Zkusím to napravit
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 20.1.2006 >

Smutné...


<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 20.1.2006 > Lenki> To ano...
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 21.1.2006 >

Jinak Ti můžu i poskytnout obsáhlejší komentář, co se týče formy...(Ne, že bych tom nějak extra rozuměla, ale skrz cit...)

"Chci se zvednout, ale jsem přivázána k posteli a nemůžu pohnout vůbec ničím. Příjde mi to, jako scény z milionů hororů, které jsem viděla." Ten začátek se mi zdá na myšlenky zbytečně popisnej... Jinak zbytek je už mnohem lepší... A jako záznam je to celkem dobrý... Ale pořád je to smutný...


Body: 5
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 21.1.2006 > Lenki> No jo smutný to asi bude tak dlouho dokud se ona nevzpamatuje... a do té doby to nemůžu změnit. Nerada si do životních příběhů něco přiklášluju víc. Ano je pravda, že zde jsem musela něco poupravovat, či vymazat, ale není toho tolik, abych se cítila špatně z toho, že je ten příběh o něčem úplně jiným...Ale jinak děkuji s tím začátkem pokusím se to upravit...
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 18.1.2006 > Napsáno velmi zajímavě. :-) Napůsobí to ani moc pochmutně, i když toto téma moc veselé není.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 18.1.2006 > sibyla> Ne to doopravdy není veselé téma. Bohužel je to příběh jedné z mých kamarádek. Je tam v tom blázinci už dva roky. Často za ní chodím, ale vůbec nikoho nepoznává. A pořád jenom letí.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 19.1.2006 > Isa666> To je smutné. :-( Je mě jí fakt líto.
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 20.1.2006 > sibyla> To mě taky. Proto za ní chodím...Ale nejhúř sse na tom má její kluk. Teda podle mě se má na tom nejhůř. A taky její rodiče...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 20.1.2006 > Isa666> No to asi jo, a nelze jí nějak pomoci? Já jsem tedy spíše na jiné léčení než je psychiatrie, ta nikomu moc nepřidá. :-( Taky jsem se touto problematikou docela zabývala. Ale už je tam dva roky, tak to bude od nich dost "nadrogovaná". :-(
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 20.1.2006 > Isa666> Jo ještě něco k těm zájmenům, s tím mám u sebe taky občas problém, ale už jsem se je naučila částečně vypouštět, chce to cvik. :-)
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 20.1.2006 > sibyla> 

No jo. Je fakt dost "Nadrogovaná" a je mi  fakt líto, že se to stalo zrovna jí. Byla to super holka. Nevím jestli se jí dá pomoc prý skoušeli všechno. Takže prostě nevím. Já osobně doktorům nevěřím ani slovo. Ale to je jenom moje psichika. Můj osobní problém Ale no asi ne...

 

Jo a k těm zajmenům, snažím se jich zbavovat. Doufám, že se mi to povede.


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 23.1.2006 > Isa666> No já osobně "psychiatrům" nevěřím ani slovo. Možná, tedy určitě bylo jiné řešení. Ale to asi my dvě těžko posoudíme. I když tohle nepřeju vůbec nikomu a pro její rodinu to musí být strašné. :-(
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 23.1.2006 > sibyla> Já to taky nikdy nikomu nepřála a je mi vždycky líto těch, co mají třeba nějakou psichickou či fyzickou vadu a je mi jich líto ještě víc, když je znám. Pro její rodinu to určitě bude hrozné. Ale to asi fakt neposoudíme ani jedna...Bohužel...
<reagovat 
Draco (Občasný) - 23.1.2006 >

S těma ukazovacíma zájmenáma měl DondedoG možná pravdu. Zbytečně tam jsou slova jako ty, to

Ale jinak je to good a líbí se mi to


Body: 4
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 24.1.2006 > Draco> Děkuju, snažím se těch zájmen zbavit...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 1.2.2006 > Isa666> Koukám, že v tom nejsem sama;)
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 1.2.2006 > Lenki> Ne to určitě ne. Myslím, že je takových lidí mnohem, mnohem víc...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter