Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sázka
Autor: kolibřík (Občasný) - publikováno 20.1.2006 (10:09:53)


 kolibřík (Občasný) - 21.1.2006 > WhiteShadow> Můj milý Whitie! Chtěla jsem, aby přesně takhle ta povídka působila na lidi... aby je zamrazilo, dokázali si to představit. Asi mě trochu mrzí, že je to jen představa, ale... ani nevíš jak moc je pro mě živá! Pamatuju si snad každou větu, každý pohled, neustále se mi to promítá před očima... někdy mě to trápí, trápí mě to, že to není skutečné, ale to vždycky rychle přejde... stále nestrácím naději. Snad jen... málá poznámka, ptal si se jestli se mezi námi něco změnilo, jestli jsme spolu...nejsme, jak už víš... tuhle povídku jsem psala o Vánocích, to to bylo fine, psali jsme si, byli spolu a pár kámošema na Silvestra... pak jsem mu během ledna, napsala něco jako, že si ho moc vážím a mám ho moc ráda a nechci ho stratit a ráda bych ho viděla častěji... od té doby se neozval. Jeho strach cítím až tady, teď můžu jediné... dát mu čas, aby buď tu lásku v sobě objevil nebo... to se ještě uvidí, každopádně mi moc chybí, ale jsem ráda, že jsem si konečně uvědomila, že milovat znamená neočekávat... díky tomu se už tolik netrápím. Děkuji za doporučení a někdy se zase ozvi. Měj se krásně ;-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kolibřík
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter