Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návštěva od smrtky
Autor: smrtka (Občasný) - publikováno 22.1.2006 (10:46:08)

Návštěva

Velkou mašli ve vlasech

Holčička v růžových šatech

Dívá se

Uprostřed místnosti

Mrtvoly příbuzných

Němečtí vojáci

Přišli na návštěvu



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 24.1.2006 > Vidím to jako scénu z filmu. Taková poznámka na okraji scénáře. Ale ten vizuální záběr není špatný.
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 24.1.2006 > Naty> sice jde v básni i o tohle...ale příště by to chtělo vyjádřit jinými slovy...nějak skloubit vizuální záběr se slovy...
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 22.1.2006 >

Myslím, že to postrádá přesvědčivé podání a zhlediska literatury to moc záživné není.

Nejde o špatný nápad to vůbec ne, jen o to podání.

2b za nápad...

 


Body: 2
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 23.1.2006 > ireversible> Dobře...příště se pokusím  to sepsat jinak...už jsem chtěla, jenže nikdy nevím přesně vyjádřit to, co jsem chtěla...za pár let už by to mohlo jít...děkuju...i za ty 2b.=)
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 23.1.2006 > smrtka> 

né.Jediný co musíš je psát a psát a psát.řekni třeba Naty, raimundovy atd.Ty ti poraděj o hodně více než já:)

tohle není špatný.Dobrej námět na výbornou báseň, jen to neuspěchat.Já dříve publikoval každý den.Pokládal jsme to za nutnost, ale teď vím, že tomu musím dát vše co je ve mě a pak to jde:)

Chce to prostě pořád psát.Koukat co by jsi mohla zlepšit a naslouchat zkušeným:)

takže hlavně těm co jsem ti psal


<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 23.1.2006 > smrtka> 

a ještě něco.JSem rád, že se s tebou o tom dá normálně hovořit.

Jsi přístupná v tohle ohledu a to je dobrej krok vpřed:)

Neustávej hlavně!!!

 


<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 24.1.2006 > ireversible> moc děkuju...píšu terpeve asi rok a půl...takže nikdo zázraky očekávat nemůže...a ještě taky to kolik mi je...jen blázen by se chtěl v mých letech prosadit...ale máš pravdu...nejde o počet publikovaných příspěvků, ale o psaní jako takové...Jsem ráda, že si tohle myslíš...
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 24.1.2006 > smrtka> :))
<reagovat 
skold (Občasný) - 2.3.2006 >
Body: 4
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 21.3.2006 > skold5> moc děkuju
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter