Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Představa noci
Autor: smrtka (Občasný) - publikováno 25.1.2006 (10:06:18)

Představa noci

 

Karty se samolibě zamíchaly

Důkazy lásky čekají v železářství

víla vášně tě očarovala

a já se chci probudit



Poznámky k tomuto příspěvku
zajik (Občasný) - 25.1.2006 > možná jako jedna sloka z delší básně by se mi to líblo, ale takhle...
Body: 3
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 25.1.2006 > zajik> Vím, že mi to moc nejde...ale u tohohle typu básně vám musim oponovat...ta basen je poradne hotova, vykracena...je to milostna basen, ale neni oslavna, tak jako pisou jini basnici...a hlavne, kdybych ji chtela udelat delsi, tak uz by to nebylo ono...nemam proc tomuto problemu venovat zbytecne radky na vic...rekla jsem naprosto vse...a na par radcich...neni jednoduche smrsknout jeden problem do par radku, kde jini spotrebovavaji kvanta papiru...to opravdu ne...mrzi me ze vas nezaujala...opravdu...mozna se mylim...ale musim si alespon neco obhajit...ale i tak dekuji...
<reagovat 
KrtiCa (Občasný) - 25.1.2006 >  Ony ty zatrápené karty osudu moc ovlivnit neumíme, tuhle chápu, holka ani nevíš jak!
Body: 5
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 25.1.2006 > KrtiCa> dekuju, ze alespon tebe jsem potesila...=)praveze hodne....ale to uz k zivotu patri...jednou jsme nahore, podruhe az na samem dne...tak uz to chodi...=(
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 25.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
zajik (Občasný) - 25.1.2006 > smrtka: tím jsem nechtěla říct že se mi to nelíbí. jen to, že mi to připadá neúplné a kdyby se k tomu ještě někdy něco připsalo nebo se to trochu víc rozvilo, tak by to podle mě na škodu vůbec nebylo
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 25.1.2006 > zajik> dobře...souhlasím...a omlouvám se jestli to tak vyznělo...že bych řekla, že se ti to nelíbí...
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 25.1.2006 > Krátkost básně je násobena odsekáním veršů po větách, proto asi působí divně.
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 25.1.2006 > Raimund> Vím, že mi to moc nejde...ale u tohohle typu básně vám musim oponovat...ta basen je poradne hotova, vykracena...je to milostna basen, ale neni oslavna, tak jako pisou jini basnici...a hlavne, kdybych ji chtela udelat delsi, tak uz by to nebylo ono...nemam proc tomuto problemu venovat zbytecne radky na vic...rekla jsem naprosto vse...a na par radcich...neni jednoduche smrsknout jeden problem do par radku, kde jini spotrebovavaji kvanta papiru...to opravdu ne...mrzi me ze vas nezaujala...opravdu...mozna se mylim...ale musim si alespon neco obhajit...ale i tak dekuji...

<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 25.1.2006 > smrtka> 

Obsah básničky mne zaujal.Měl jsem jenom technickou připomínku k formě.Když totiž připadá věta na verš, je to většinou ve čtyřverší odsekaný jako soupis .Je vhodné proto použít nějaký přesah nebo poloverš aby se upjatá forma trochu povolila.

Souhlasím s tím, že "smrsknutí" myšlenky do jednoho řádku není jednoduché, občas se mi stane, že verše dostanou při mé snaze o zjednodušení jakousi lepru, básnička se rozpadá a nakonec to musím vyhodit a začít znovu


<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 26.1.2006 > Raimund> Tvůj názor mě velice zaujal...zdá se, že klasické zkracování také není zrovna to nejlepší...Proč začínat znovu, když to chce jen pár ,,předělávek"...Stačí změnit jedno slovo, ba i jednu spojku ve větě a básnička dostává nový náboj...někdy i jiný význam, ale to už není tak podstatné...=)
Ne každému se to klasické odsekávání líbí a já to chápu...ne vždy to je hezké a ne vždy se to hodí...
<reagovat 
bajaja (Občasný) - 26.1.2006 > Pro mě hotová básnička, krátká a zanechá stopu, to mám rád. Taky je srozumitelná (speciální kategorie jen pro mě). Představa noci, kterou nám tu předestíráš je rozhodně neveselá..
Body: 5
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 26.1.2006 > bajaja> Moc děkuju...Někomu se to líbí, někomu ne...a u tebe jsem se asi trefila...pokusím se přidat nějakou podobnou - extra pro tebe...=))
Občas ty představy jsou víc jak na místě...Odůvodněné nevysvětlitelným chováním toho druhého, kdy člověku to připadá jako zlý sen a on v něm hraje nedobrovolně hlavní roli...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter