Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Uvězněná myšlenka od smrtky
Autor: smrtka (Občasný) - publikováno 20.1.2006 (10:00:00)

Uvězněná myšlenka

Jsem vězeň

črných myšlenek

Sednu jsi tedy ke stolu

a budu rozjímat

možná nad rozlitou kávou

nebo snad nad životem

můj zrak zabloudí kamsi k Večernici

a mé srdce se bude brodit přes oheň odpuštění



Poznámky k tomuto příspěvku
brouk (Občasný) - 20.1.2006 > Sorry, možná je to upřímné, možná prožíváš silné pocity, ale tvé básničky jsou většinou souhrn mnohokrát omletých klišé a obrazů, často nechtěně směšně patetických.
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 21.1.2006 >
Body: 2
<reagovat 
smrtka (Občasný) - 20.1.2006 > no i tak děkuju za tvůj názor...já nepíšu proto aby se to líbilo všem...to totiž ani nejde...Píšu že mě to baví, a ne proto aby mě všude chválili...Možná ti moje básničky přijdou směšné, ale myslim si, že na to kolik mi je to docela ujde...Omlouvám se spíše já že jsem tě tolik nezaujala...
<reagovat 
 brouk (Občasný) - 20.1.2006 > smrtka> Neber si to tak a piš dál, omlouvat se nemusíš, napsal jsem jenom svůj názor. Můžeš o něm přemýšlet, nebo ho vypustit jako blbost, stejně jako jakýkoliv jiný. A rozhodně jsem tě tím nechtěl odradit od psaní.
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 21.1.2006 > brouk> já si to ani moc neberu...samozřejmě že se pokusim psát dál, když to půjde. Píšu příliš krátkou dobu na to, aby ze mě byl natolik dobrý básník, nebo alespoň nějaký básník. Jsem ráda, že mé básně tolik lidí nechválí a tvůj názor si jistě vezmu k srdci. Alespoň tak nemůžu zpychnout a myslet si, že jsem natolik dobrá...abych nemusela nic zlepšovat, ale zlepšovat se dá vždy něco. Já to jako odrazování opravdu neberu. Spíše jako přátelskou radu začínajícímu básníkovi... děkuju...
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 21.1.2006 > překlepy..ale báse'n mi také připadá nepozoruhodná.
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 21.1.2006 > Opíječ tchýní> už jsem si zvykla že tobě se mé psaní nikdy moc líbit nebude. I když píšu mnohokrát omleté věci ze života...snažím se je napsat nějak jinak...jak je cítím. Co zrovna prožívám. Báseň jak naše zrcadlo, ve kterém se vidí jen ten kdo ho stvořil... Je těžké přijít na něco, na co už ostatní přišli. Píšu moc krátkou dobu na to abych na to přišla. Vím, že mé básně jsou většinou podprůměrné, ale občas mi spadne na hlavu kámen a já napíšu opravdu dobrou báseň...snažím se aby to nebyla jen výjímka. Tahle básnička patří spíše k podprůměrným a já to vím...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 22.1.2006 > smrtka> nikdy je moc kategorické slovo. možná, že jsem ti dal asi více nižších známek - zvážím, jestli občas u tebe nevynechat bodové hodnocení, abych ti to furt nekazil. člověk pak se cejtí zdeptanej, když se snaží a ono to furt není ono...ale vobčas mrknu, jo?
<reagovat 
 smrtka (Občasný) - 23.1.2006 > Opíječ tchýní> To je v pořádku...člověk si musí zvykat, že ne vždy se mu daří a obzvlášť ty začátky...budu moc ráda, když se občas na něco mrkneš a když to i OHODNOTÍŠ...=) Vůbec nejsem zdeptaná...samozřejmě že mě to mrzí, ale koho by to nemrzelo...ale i mi to dost pomáhá. Potom si na to občas vzpomenu a snažím se to potom zužitkovat při psaní...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter