Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
studie jablka z kolekce kresby-tužka
Autor: Efča (Občasný) - publikováno 23.1.2006 (15:20:20)
další v kolekci>
Moje první studie.Měla jsem ji s sebou na talentovkách


Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 23.1.2006 > Dobre 4-5
Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 24.1.2006 > no my jako malý docela dlouho chodili do lidušky a takový věci jsme tam taky museli dělat...tak to ocenit dokážeme...jen nám asi chybí že to jabko nemá stín, vypadá nějak divně takhle...my vždycky u těch jablek a paprik a škeblí a svazků klíčů a různejch džbánů a hrníčků a váziček museli udělat stín...
Body: 5
<reagovat 
k3s (Občasný) - 24.1.2006 > tiež mi tam chýba pozadie, ale páči sa mi to jemné tieňovanie
<reagovat 
surma (Občasný) - 23.1.2006 > jabko kreslí každý blbec... nakresli třeba studii kravského ocasu nebo tak něco a bude to zajimavější...
<reagovat 
 čtenář dee - 24.1.2006 > pavel surma> To od tebe není hezký:-( Každej blbec teda jablko (a takhle) nenakreslí-vsaď se:-))
<reagovat 
Renee R. Wilfling (Občasný) - 23.1.2006 > Na talentovkách se fakt musí kreslit jabka?
<reagovat 
 čtenář dee - 24.1.2006 > Renee R. Wilfling> Chce to dobře vnímat:-) Efča si tohle jablko VZALA sebou na přijímačky - u přijímaček na výtvarky se ukazujou vlastní práce, to´s nevěděla?:-)
<reagovat 
krupice (Občasný) - 24.1.2006 > jo,mě se to líbí,fakt jako povedené...

Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 23.1.2006 > Je to pěkné, Efčo, o to nic, akorát, že nečekej, že tě tu někdo bude chválit za studie, tímhle si musí projít každý adept studia výtvarné školy, vím, že kreslení těchto objektů je to dřina, ale bohužel, málokdo to ocení a hlavně je to všechno na jedno "brdo".
Radši tu ukaž něco svého, svůj styl vyjádření:-)
Ale jinak - dobrý, přeju ti, aby tě vzali.
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 25.1.2006 > čtenář> Už mě vzali.Před rokem;-)Skončila jsem jako druhá ze 40,ale nakonec jsem tam nešla,mám ráda matiku a tam je jenom dva roky a tak jsem na stavárně;-)Jinak děkuju za povzbuzení:-)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 23.1.2006 > vezmou tě, nevidím ani jednu "čáru" což je naprosto perfektní a to ty lidi tam zajímá, tyhle detaily
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 25.1.2006 > Balcarka> děkuju.však mi to taky trvalo,naučit se stínovat bez viditelných linií:-)
<reagovat 
jawka (Občasný) - 23.1.2006 > študia neštudia chýba mi tam aspon nejaka podstava na ktorej je to jablko takto to je jablko uprostred papiera a dost a na talentovky na aku skolu?
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 26.1.2006 > jawka> na UMPRUMKU sklářskou
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 26.1.2006 > Efča> hm tak to to mas potom iste len skus ešte pridať študie zaujimavejšich objektov jablko je priveľmi všedne inak ako naznačiť aspoň tieň alebo to trošku inak zakomponovať nech to nie je presne nastred ale to su detaily len inak je to ozaj dobre len to chce trošku obohaniť aby to bola nevšedne zaujimava študia :))))
<reagovat 
Elfman (Občasný) - 25.7.2006 > Krásné, dal bych si :-) ...
Body: 5
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 25.7.2006 > Elfman> ó děkuji
<reagovat 
POIU_ (Občasný) - 28.8.2006 > super...kolko ti to vzalo casu??ja len ze to tienovanie...
Body: 4
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 29.8.2006 > POIU_> asi dvě hodiny. Na tomhle jsem se učila
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
2 (2) 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter